დიეტა
Image
ისინი სულ ფორმაში არიან, მათზე მამაკაცები გიჟდებიან. არადა, თითქოს არც ისე დიდი ძალისხმევა სჭირდებათ ამისთვის. ვნახოთ, სინამდვილეში რა არის მათი მომხიბვლელი სხეულის საიდუმლო.
Image
ამ დიეტას იცავთ 2 კვირის განმავლობაში და იკლებთ 8 კილოგრამს! ამ ხნის განმავლობაში წესრიგდება ნივთიერებათა ცვლა იმდენად, რომ სპეციალისტების რჩევით, მისი გამეორება რეკომენდებულია მხოლოდ 2-3 წელიწადში ერთხელ.
Image
თუ გსურთ, რაც შეიძლება სწრაფად გათავისუფლდეთ რამდენიმე ზედმეტი კილოგრამისგან, მაშინ ბრინჯის დიეტა ზედგამოჭრილია თქვენთვის!
Image
ქვემოთ ჩამოთვლილი 7 ფაქტორი აჩქარებს ნივთიერებათა ცვლას, მეტაბოლიზმს და შესაბამისად, სწრაფად იწვება ცხიმები.
Image
თუ ამ 5 წესს დაიცავთ, თქვენ შეძლებთ დაკლებას ისე, რომ არ დაიცვათ არანაირი დიეტა და არ შეზღუდოთ კვების ჩვეული რაციონი.
Image
დიეტაში შემავალი ყველა პროდუქტი უნდა იყოს უმარილოდ და უშაქროდ მომზადებული. დაკლებული კილოგრამების რაოდენობა დამოკიდებულია ორგანიზმის ინდივიდუალურ თავისებურებებზე.
Image
დაგვეთანხმებით, ეს ყველა ქალის პრობლემაა – დიეტის დროს პირველი, რაც წონაში იკლებს, მკერდია და შესაბამისად, სხეულის ეს ნაწილი ფორმასაც კარგავს.
Image
1. ცილები – ხელისგულიცხოველური ცილები (თევზი, ხორცი, ხაჭო) ან მცენარეული ცილები (პარკოსნები, სოიოს ხორცი და სხვა) ერთ ჯერზე მიღებისას უნდა ეტეოდეს გაშლილი ხელის გულზე.
Image
ეს გახლავთ კლასიკური მონო-დიეტა, რომლის დროსაც დასაშვებია მხოლოდ ერთი პროდუქტი.
Image
1. გაისეირნე სუფთა ჰაერზე ძილის წინ;
Image
ყოველდღიური მენიუ: საუზმე: 1 თეფში ჰერკულესის ფაფა (შეგიძლიათ სწრაფად მოსამზადებელი შვრიის ფანტელი გამოიყენოთ), 2 ვაშლი. შეგიძლიათ ვაშლი დაუმატოთ ფაფაში ან მიირთვათ ცალკე.
Image
პირველი დღე400 გრ მოხარშული ხორცი და 300 გრ ბოსტნეულის სალათა (პომიდორი, კიტრი, ხახვი, მწვანილი). შეგიძლიათ მოასხათ არაჟანი.
Image
1-ლი დღე – ბოსტნეულისაირჩიეთ ერთი სახეობის ბოსტნეული და მიირთვით განუსაზღვრელი რაოდენობით დღის ნებისმიერ დროს. დალიეთ მინიმუმ 1,5 ლ წყალი.
Image
თუ შუაღამისას თქვენ ისევ მოგშივდათ და თავს ვერ იკავებთ, რომ რაიმე არ მიირთვათ, მიმართეთ ამ მეგა-რეცეპტს!
Image
1. საუზმემდე 30 წუთით ადრე დალიეთ ერთი ჭიქა ცხელი წყალი;
Image
უმჯობესია, დაძინებამდე 2 საათით ადრე მსუბუქად ივახშმოთ. დაძინებამდე კუჭი საკვებს მოინელებს და დაწოლისას სიმძიმის შეგრძნება აღარ შეგაწუხებთ.
Image
ამ დიეტის დაცვა ხანგრძლივად არ არის რეკომენდებული. შეგვიძლია გავაკეთოთ კვირაში მხოლოდ 2-3 დღე.
Image
თუ გსურთ, აკონტროლოთ წონა, შეინახეთ ეს ცხრილი თქვენს კედელზე!
Image
ამ დიეტის შედეგი საკმაოდ მომხიბვლელია: 4 დღეში 4 კგ და რაც მთავარია, წონა უკან არ ბრუნდება. არსი მდგომარეობს ორგანიზმის გაწმენდაში.
არქივის კალენდარი