"მესამე დღეა ამ დიეტაზე ვარ და თავი მონიკა ბელუჩი მგონია" - მკითხველის სტატუსი ქალთა დახურულ ჯგუფში
"მესამე დღეა ამ დიეტაზე ვარ და თავი მონიკა ბელუჩი მგონია" - მკითხველის სტატუსი ქალთა დახურულ ჯგუფში
ეს სტატუსი "ფეისბუქმომხმარებელმა" ერთ-ერთ დახურულ ჯგუფში გამოაქვეყნა. მან იქვე გაგვიმხილა კვების რაციონი, რომელსაც ორიგინალური სახელწოდება, "ადვოკატის დიეტა" ჰქვია და ის მოსკოველი ენდოკრინოლოგის შედგენილია.
მაშ ასე, დიეტის მენიუ პირველ 10 დღეზე:

1. 5 ცალი მოხარშული კარტოფილი, 250 გრ ბოსტნეული, 1 ბოთლი ბორჯომი

2. 2 ქილა მაწონი, 250 გრ ბოსტნეული, 1 ბორჯომი

3. 500 გრ ხაჭო, 250 გრ ბოსტნეული, 1 ბორჯომი

4. 4 მოხარშული კვერცხი, 250 გრ ბოსტნეული, 1 ბორჯომი

5. 4 ჭიქა რძე, 250 გრ ბოსტნეული, 1 ბორჯომი

6. 1 ცალი მოხარშული ქათამი, 250 გრ ბოსტნეული, 1 ბორჯომი

7. 1,5 კგ ვაშლი, 250 გრ ბოსტნეული, 1 ბორჯომი

8. 500 გრ მაწონი, 250 გრ ბოსტნეული, 1 ბორჯომი

9. 500 გრ წიწიბურა, 250 გრ ბოსტნეული, 1 ბორჯომი

10. 5 ცალი მოხარშული კარტოფილი, 250 გრ ბოსტნეული, 1 ბორჯომი

მეორე 10 დღე:

1. 1 ქილა მაწონი, 1 ბორჯომი

2. 1 კგ ვაშლი, 1 ბორჯომი

3. 0.5 კგ ხაჭო, 1 ბორჯომი

4. 0.5 კგ მოხარშული ხორცი, 1 ბორჯომი

5. 1 ცალი მოხარშული ქათამი, 1 ბორჯომი

6. 2 ქილა მაწონი, 1 ბორჯომი

7. 1 კგ გახეხილი სტაფილო, 1 ბორჯომი

8. 1.5 კგ ვაშლი, 1 ბორჯომი

9. 0.5 ჭიქა წიწიბურა, 1 ბორჯომი

10. 6 ცალი მოხარშული კვერცხი, 1 ბორჯომი

მესამე 10 დღე


1. 1 ქილა მაწონი, 1 ბორჯომი

2. 0.5 კგ ვაშლი. 1 ბორჯომი

3. 400 გრ ხაჭო, 1 ბორჯომი

4. 5 ცალი მოხარშული კვერცხი, 1 ბორჯომი

5. 1 ქილა მაწონი, 1 ბორჯომი

6. 250 გრ ხაჭო, 1 ბორჯომი

7. 1 კგ გახეხილი სტაფილო, 1 ბორჯომი

8. 4 ცალი ბანანი, 1 ბორჯომი

9,0.5 კგ წიწიბურა, 1 ბორჯომი

10. 5 ცალი მოხარშული კვერცხი, 1 ბორჯომი

მეოთხე 10 დღე

1. 1 ქილა მაწონი, 1 ბორჯომი

2. 1 კგ ვაშლი, 1 ბორჯომი

3. 0.5 კგ ხაჭო, 1 ბორჯომი

4. 0.5 კგ მოხარშული ხორცი, 1 ბორჯომი

5. 1 ცალი მოხარშული
You must have Flash Player installed in order to see this player.
ქათამი, 1 ბორჯომი

6. 2 ქილა მაწონი, 1 ბორჯომი

7. 1 კგ გახეხილი სტაფილო, 1 ბორჯომი

8. 1.5 კგ ვაშლი, 1 ბორჯომი

9. 0.5 ჭიქა წიწიბურა, 1 ბორჯომი

10. 6 ცალი მოხარშული კვერცხი, 1 ბორჯომი


ამოვიღოთ რაციონიდან შაქარი, მარილი, კარაქი, ალკოჰოლი. ფიზიკური დატვირთვა საჭირო არ არის. იკლებთ 15-20 კგ-მდე.

კომენტარები (26)
ნათია
რანდები ხანი სვავდი ამ ნაყენსს მაილოი?? და რამდები დაიკელი რამდენ ხანში
123
Gadaashenet es dietebi
123
Mere ormoci da wlistavi
მაილო
ოქტომბერში მეოთხე მშობირობიდან 84 კილო მოვედი სახლში,59 ვარ 2 თვეა 175 სმ,დაავდმყოფებენ ხალხს ამ დიეტებით
მაილო
მოდით ნუ ტანჯავთ რა ხალხს, დილით წყალი უზმოზე,ნახევარ საათში ერთი ჭიქა რძე ან მაწონი ,კეფირი რავი ვისაც რა გიყვართ,ვყრით თითო ჩ.კ ჯანჯაფილს,დარიჩინს,დაფქულ სელის თესლს და კურკუმას,დალიეთ და ნახევარი საათის მერე ისაუზმეთ. საგამოს ყველა კვებას რომ დაამთავრებთ მწვანე ჩაი ნახევარი ლიმონით.ვსო ჭამეთ მთელი დღე რაც გაგიხარდებათ.ეს სანელებლები კი დიდ კარფურშია
ბავშვის ფიზიკური განვითარება
წონა დაბადებისას :
გრ
სიმაღლე დაბადებისას :
სმ
თავის გარშემოწერილობა დაბადებისას :
სმ
თვე
მსგავსი სიახლეები
12:10 / 18-05-2017
თუ გგონიათ, რომ ზედმეტი კილოგრამების დაკლება რთულია, ცდებით. აგრეთვე მცდარია მოსაზრება, რომ მომავალში მათ ისევ "აკრეფთ".
14:39 / 16-05-2017
დიეტა 21-დღიანია და შესაძლებელია 10-15 კგ-ის დაკლება.
12:52 / 15-05-2017
წონის სწრაფი მატება ხშირად, მიუხედავად სწორი კვებისა და ფიზიკური აქტივობისა, ჰორმონული დარღვევითაა განპირობებული.
15:03 / 09-05-2017
დიეტა-სენსაცია (როგორც მას უწოდეს) ზომიერად დაბალკალორიულია და საკმაოდ ხანგრძლივი. მისი დაცვა 3 კვირამდე შეიძლება. დიეტის ავტორები ირწმუნებიან, რომ კვირაში 3-5 ზედმეტი კილოგრამის მოცილება არის შესაძლებელი, 3 კვირის შემდეგ კი საერთო ჯამში კარგავთ 7-12 კილოგრამს. გარდა ამისა, დაკარგული კილოგრამები უკან არ დაგიბრუნდებათ.
21:23 / 25-04-2017
ძვლებს ჩვენს ორგანიზმში მკაცრად განსაზღვრული ადგილი აქვს. როგორც ნებისმიერი სხვა ორგანო, ძვლებიც სხვადასხვა სახეობის ქს­ო­ვილისგან შედგება, რომელთა შორისაც ძირითად ადგილს იკავებს შემაერთებელი ქსოვილის სახესხვაობა - ძვლის ქსოვილი.
17:56 / 22-04-2017
წონის მომატება ბევრი ადამიანის პრობლემაა, მაგრამ ყველას არ შეუძლია, აიყვანოს თავი ხელში და ყველაფერი შეცვალოს.
10:36 / 18-04-2017
სხეულის სხვადასხვა ფორმას სხვადასხვა პროდუქტი შეიძლება ”ემუქრებოდეს”.
12:20 / 12-04-2017
წარმოგიდგენთ მარტივ ტესტს, რომლისთვისაც არც სასწორი დაგჭირდებათ და არც სანტიმეტრი.
12:08 / 10-04-2017
გახდომის მიზნით ბევრი ადამიანი ნახშირის აბებს იღებს.
12:02 / 08-04-2017
ზედმეტი კილოგრამები რომ დაიკლოთ და აღარ მოიმატოთ, დიეტოლოგების მიერ დადგენილი რამდენიმე წესი უნდა დაიცვათ.
ვიდეო სიახლეები
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
13 ნაცადი წესი, დაიკლოთ წონაში და აღარასოდეს მოიმატოთ
12:10 / 18-05-2017
თუ გგონიათ, რომ ზედმეტი კილოგრამების დაკლება რთულია, ცდებით. აგრეთვე მცდარია მოსაზრება, რომ მომავალში მათ ისევ "აკრეფთ".
რა საფრთხეს შეიცავს ვახშამი 19:00 სთ-ის შემდეგ?
15:46 / 16-05-2017
გვიან საკვების მიღების შემდეგ წნევა არ ქვეითდება, რაც სახიფათოა.
ინგლისური დიეტა. 21 დღე - და მზად ხართ პლაჟის სეზონისთვის!
14:39 / 16-05-2017
დიეტა 21-დღიანია და შესაძლებელია 10-15 კგ-ის დაკლება.
იდეალური დიეტა, რომელმაც მსოფლიო სენსაცია მოახდინა!
15:03 / 09-05-2017
დიეტა-სენსაცია (როგორც მას უწოდეს) ზომიერად დაბალკალორიულია და საკმაოდ ხანგრძლივი. მისი დაცვა 3 კვირამდე შეიძლება. დიეტის ავტორები ირწმუნებიან, რომ კვირაში 3-5 ზედმეტი კილოგრამის მოცილება არის შესაძლებელი, 3 კვირის შემდეგ კი საერთო ჯამში კარგავთ 7-12 კილოგრამს. გარდა ამისა, დაკარგული კილოგრამები უკან არ დაგიბრუნდებათ.
შიმშილის ჰორმონი - როგორ ვაკონტროლოთ მადა
18:46 / 06-05-2017
გრელინი შიმშილის გრძნობაზე პასუხისმგებელი ჰორმონია. იგი უშუალოდ კუჭში გამომუშავდება. მთელი ეს პროცესი შეიძლება ისე ვაკონტროლოთ, რომ შიმშილის გრძნობა მუდამ არ გვდევდეს.
მაღალცხიმიანი და დაბალნახშირწყლოვანი დიეტა - LCHF: გახდომა სიამოვნებით
12:17 / 28-04-2017
ეს დიეტა წვავს ცხიმებს. Low Carb High Fat  - ნიშნავს "ნაკლები ნახშირწყლები და ბევრი ცხიმი". უნდა მიირთვათ ცხიმით მდიდარი საკვები ცილა და უჯრედისი და ნაკლები შაქარი, სახამებელი.
საკვები ძვლების სიმტკიცისთვის
21:23 / 25-04-2017
ძვლებს ჩვენს ორგანიზმში მკაცრად განსაზღვრული ადგილი აქვს. როგორც ნებისმიერი სხვა ორგანო, ძვლებიც სხვადასხვა სახეობის ქს­ო­ვილისგან შედგება, რომელთა შორისაც ძირითად ადგილს იკავებს შემაერთებელი ქსოვილის სახესხვაობა - ძვლის ქსოვილი.
4 ინგრედიენტი, რომლებიც მუცლის გაქრობაში დაგეხმარებათ
12:11 / 24-04-2017
სასწაულმოქმედი საშუალებები, რომლებიც 1 კვირაში 10 კგ-ს დაგაკლებინებთ ჯანმრთელობის დაუზიანებლად, არ არსებობს. გასახდომად და შედეგის შესანარჩუნებლად, საჭიროა სპორტით დაკავდეთ და კვებას მიაქციოთ ყურადღება.
3 წესი, რომელიც მას 45 კგ-ის დაკლებაში დაეხმარა. შენც შეგიძლია ასე!
17:56 / 22-04-2017
წონის მომატება ბევრი ადამიანის პრობლემაა, მაგრამ ყველას არ შეუძლია, აიყვანოს თავი ხელში და ყველაფერი შეცვალოს.
გამოკითხვა
რომელ მომსახურებას იყენებთ ყველაზე ხშირად ფასდაკლების საიტებზე?
არქივის კალენდარი