პომიდვრის დიეტა – მარტივი, იაფი, ეფექტური
პომიდვრის დიეტა – მარტივი, იაფი, ეფექტური
"მიირთვით პომიდორი და ყოველგვარი ძალისხმევის გარეშე, მარტივად გახდებით", - გვარწმუნებენ ინგლისელი მეცნიერები.

გარანტირებული ეფექტი

აგვისტო ამ დიეტისთვის იდეალური პერიოდია და რაც მთავარია, პომიდვრის ნებისმიერი რაოდენობით მირთმევის შემთხვევაშიც კი ორგანიზმს არაფერს ავნებთ.

100 გრ მწიფე პომიდორი მხოლოდ 18 კალორიას შეიცავს.

როგორ დაგვეხმარება პომიდორი გახდომაში? ბოლო დროის კვლევებზე დაყრდნობით, პომიდორი არეგულირებს ნივთიერებათა ცვლას და შიმშილის შეგრძნებას აქრობს. ამიტომაც პომიდვრის დიეტით, რომელიც 5 დღეს გრძელდება, 2 კილოს დაკლებას შეძლებთ და არც დიეტით გამოწვეული სტრესი შეგაწუხებთ.

ჯანმრთელობისთვის

პომიდვრის დიეტის პლუსები იმაში მდგომარეობას, რომ იგი ორგანიზმს ვიტამინებით და სხვა აუცილებელი მინერალებით ავსებს. პომიდორი მდიდარია კალცით, რომელიც არეგულირებს ორგანიზმში სითხის ცვლას და მაგნიუმით, რომელიც გულის ნორმალურად მუშაობისთვისაა აუცილებელი. ამასთან, პომიდორი ანტიოქსიდანტ ლიკოპონის საბადოა, რომელიც ორგანიზმის დაბერებას აფერხებს.

მნიშვნელოვანი დიეტა

იმისთვის, რომ გახდომის პროცესი უფრო ეფექტური იყოს, პომიდორი აუცილებლად ახალი უნდა იყოს. შუალედებში შეგიძლიათ მიირთვათ სეზონური ხილი და მინერალური წყალი.

დიეტა

I დღე

საუზმე


ცეხვილი პური თაფლით (2 ნაჭერი), უშაქრო ჩაი (1 ჭიქა).

სადილი:
პომიდვრის სალათა ყველით, 1ჩ/კ ზეითუნის ზეთი, 350 გრ კომპოტი

სამხარი:
პომიდვრის სოუსი 350 გრ, მაყვლის ნახარში (1 ჭიქა)

II დღე

საუზმე: დაბალკალორიული იოგურტი, ჩ/კ თაფლი, 1 ჭიქა უშაქრო ჩაი

სადილი: პომიდვრის სუპი თევზით, პიტნის ჩაი (1 ჭიქა)

სამხარი: პომიდვრის სალათა, I ჭიქა მაყვლის ნახარში.

III დღე

საუზმე:
ბოსტნეულის პიცა (150 გრ), უშაქრო ჩაი (1 ჭიქა).

სადილი:
ბიფშტექსი პომიდვრის სოუსით (300გრ), პიტნის ჩაი (1 ჭიქა).

სამხარი:
სენდვიჩი პომიდვრით და დაკონსერვებული შამპინიონებით, 1 ჭიქა მაყვლის ნახარში

IV დღე

საუზმე: გაიმეორეთ მეორე დღის საუზმე

სადილი:
პომიდორი ფარშირებულ ბრინჯთან ერთად. 1 ჭიქა კომპოტი.

სამხარი:
პომიდვრისა და სხვადასხვა ბოსტნეულის რაგუ (350გრ), ფუნთუშა (1 ცალი), 1 ჭიქა მაყვლის ნახარში.

V დღე

საუზმე: გაიმეორეთ პირველი დღის საუზმე.

სადილი: პომიდვრის სუპ-პიურე ხახვით (350გრ), 1 ჭიქა პიტნის ჩაი.

სამხარი: პომიდვრისა და მწვანილის სალათა (350გრ) 1 ჩ/კ ბალზამიკოსთან ერთად, 1 ცალი ფუნთუშა, მაყვლის ნახარში.

ჟურნალი "და ქალი"
(აგვისტოს ნომერი)

კომენტარები (13)
ნათია
კალორიების დათვლა გადასარევია 2 თვეში დავიკელი 9კილო მშიერი ვერ ვჩერდები ამიტომაც დილით ერთ ჭიქა გრილ წყალს ვცვამ შემდეგ ვაშლს შუადღეზე 3 სუფრის კოვზ წიწიბურას(გახეხილ ყველს ვაყრი ხარშვის დროს) პომიდორს და კიტრს საღამოს ისევ ვაშლს ვჭამ ვაშლტან ერტად შეიზლება საზამთრო ატამი ან ქლიავიც ისე რომ დანაყრდე და მშიერი არ იგრძნო თავი 3 კვირაა თითქმის 59 კილო ვარ იმედი მაქვს ჩემი ორგანიზმი შეეჩვევა რამდენიმე დგეში ამ წონას და დაიწყებს ისევ მოკლებას ყველას გისურვებთ სასურველ წონაზე დასვლას ლამაზები და ბედნიერები იყავით
ნათია
კალორიების დათვლა გადასარევია 2 თვეში დავიკელი 9კილო მშიერი ვერ ვჩერდები ამიტომაც დილით ერთ ჭიქა გრილ წყალს ვცვამ შემდეგ ვაშლს შუადღეზე 3 სუფრის კოვზ წიწიბურას(გახეხილ ყველს ვაყრი ხარშვის დროს) პომიდორს და კიტრს საღამოს ისევ ვაშლს ვჭამ ვაშლტან ერტად შეიზლება საზამთრო ატამი ან ქლიავიც ისე რომ დანაყრდე და მშიერი არ იგრძნო თავი 3 კვირაა თითქმის 59 კილო ვარ იმედი მაქვს ჩემი ორგანიზმი შეეჩვევა რამდენიმე დგეში ამ წონას და დაიწყებს ისევ მოკლებას ყველას გისურვებთ სასურველ წონაზე დასვლას ლამაზები და ბედნიერები იყავით
ნათია
კალორიების დათვლა გადასარევია 2 თვეში დავიკელი 9კილო მშიერი ვერ ვჩერდები ამიტომაც დილით ერთ ჭიქა გრილ წყალს ვცვამ შემდეგ ვაშლს შუადღეზე 3 სუფრის კოვზ წიწიბურას(გახეხილ ყველს ვაყრი ხარშვის დროს) პომიდორს და კიტრს საღამოს ისევ ვაშლს ვჭამ ვაშლტან ერტად შეიზლება საზამთრო ატამი ან ქლიავიც ისე რომ დანაყრდე და მშიერი არ იგრძნო თავი 3 კვირაა თითქმის 59 კილო ვარ იმედი მაქვს ჩემი ორგანიზმი შეეჩვევა რამდენიმე დგეში ამ წონას და დაიწყებს ისევ მოკლებას ყველას გისურვებთ სასურველ წონაზე დასვლას ლამაზები და ბედნიერები იყავით
მაკა
NN ძალიან გთხოვთ იქნებ გამოაქვეყნოთ თქვენი დიეტა რომელმაც 3 თვეში 14კგ დაგაკლებინათ წინასწარ გიხდით მადლობას.
მე
სად ვნახო კრემლის დიეტა?
ფასი:  4000 $
ფასი:  4000 $
ფასი:  8500 $
ფასი:  1700 $
ფასი:  2400 $
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
სხეულის იდეალური ფორმები 2 კვირაში
13:03 / 30-09-2014
პირველი დღე: 2-3 კვერცხი, ხილი და უმი ბოსტნეული ნებისმიერი რაოდენობით.
დიეტა – "დღეში მინუს 1 კგ"
15:22 / 29-09-2014
დილის 7 საათზე – მწვანე ჩაი უშაქროდ;9 საათზე – მოხარშული კვერცხი;
დიეტა მაია პლისეცკაიასგან: დაემშვიდობეთ 8-10 კილოგრამს ორ კვირაში
17:27 / 26-09-2014
ბალერინა მაია პლისეცკაია, მიუხედავად თავის სოლიდური ასაკისა (80 წელს დიდი ხანია გადააბიჯა), არაჩვეულებრივად გამოიყურება. ბალერინა სულ ფორმაშია და ენერგიითაა სავსე.
დიეტაზე მყოფების პრინციპები, რომლებიც წონაში დაკლებას უშლის ხელს
12:30 / 26-09-2014
1. საკვები სხვისი თეფშიდან საკვებად არ ითვლება.2. თუ არავინ ხედავს, რომ ვჭამთ – ე.ი. კალორიებს არ ვიღებთ.
როგორ ვებრძოლოთ საღამოს მადას?
13:11 / 19-09-2014
1. ერთ ჩაის კოვზ თაფლს მიაყოლეთ თბილი წყალი.
გემრიელი დიეტა, რომლის მეშვეობითაც 7 დღეში 7 კილოგრამს დაიკლებთ
12:17 / 19-09-2014
მაშ ასე, გთავაზობთ გემრიელი დიეტის 7 დღის რაციონს:
8 სახალისო და უტყუარი მეთოდი იმისათვის, რომ დიეტას გაუძლო
13:00 / 17-09-2014
1. იმისათვის, რომ არ ჭამო 18.00 საათის შემდეგ, დაიძინე 17.55 საათზე.
აქტიური დიეტა – 6 დღეში მინუს 10 კილოგრამი
12:07 / 17-09-2014
აქტიური დიეტა მხოლოდ რამდენიმე დღეზეა გათვლილი და მარტივი და სასარგებლო კერძებისგან შედგება.
საკვები, რომლის მირთმევაც შეგვიძლია 6 საათის შემდეგ
13:00 / 16-09-2014
ბევრ ჩვენგანს აწუხებს საკითხი – რისი ჭამა შეიძლება ან არა საღამოს 6 საათის შემდეგ.
ცხიმოვანი ქსოვილის დრენაჟი - 6 რეცეპტი ზედმეტი წონის სწრაფად მოსაშორებლად
12:16 / 16-09-2014
ცხიმოვან ქსოვილში სითხის შეკავება ცელულიტს, წონის დაგროვებას და შეშუპებას იწვევს. ამასთან, ნივთიერებათა ცვლა ნელდება, ხოლო დიეტების ეფექტურობა მკვეთრად მცირდება.
არქივის კალენდარი
«« ოქტომბერი 2014 »»
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
2930 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 12