პომიდვრის დიეტა – მარტივი, იაფი, ეფექტური
პომიდვრის დიეტა – მარტივი, იაფი, ეფექტური
"მიირთვით პომიდორი და ყოველგვარი ძალისხმევის გარეშე, მარტივად გახდებით", - გვარწმუნებენ ინგლისელი მეცნიერები.

გარანტირებული ეფექტი

აგვისტო ამ დიეტისთვის იდეალური პერიოდია და რაც მთავარია, პომიდვრის ნებისმიერი რაოდენობით მირთმევის შემთხვევაშიც კი ორგანიზმს არაფერს ავნებთ.

100 გრ მწიფე პომიდორი მხოლოდ 18 კალორიას შეიცავს.

როგორ დაგვეხმარება პომიდორი გახდომაში? ბოლო დროის კვლევებზე დაყრდნობით, პომიდორი არეგულირებს ნივთიერებათა ცვლას და შიმშილის შეგრძნებას აქრობს. ამიტომაც პომიდვრის დიეტით, რომელიც 5 დღეს გრძელდება, 2 კილოს დაკლებას შეძლებთ და არც დიეტით გამოწვეული სტრესი შეგაწუხებთ.

ჯანმრთელობისთვის

პომიდვრის დიეტის პლუსები იმაში მდგომარეობას, რომ იგი ორგანიზმს ვიტამინებით და სხვა აუცილებელი მინერალებით ავსებს. პომიდორი მდიდარია კალცით, რომელიც არეგულირებს ორგანიზმში სითხის ცვლას და მაგნიუმით, რომელიც გულის ნორმალურად მუშაობისთვისაა აუცილებელი. ამასთან, პომიდორი ანტიოქსიდანტ ლიკოპონის საბადოა, რომელიც ორგანიზმის დაბერებას აფერხებს.

მნიშვნელოვანი დიეტა

იმისთვის, რომ გახდომის პროცესი უფრო ეფექტური იყოს, პომიდორი აუცილებლად ახალი უნდა იყოს. შუალედებში შეგიძლიათ მიირთვათ სეზონური ხილი და მინერალური წყალი.

დიეტა

I დღე

საუზმე


ცეხვილი პური თაფლით (2 ნაჭერი), უშაქრო ჩაი (1 ჭიქა).

სადილი:
პომიდვრის სალათა ყველით, 1ჩ/კ ზეითუნის ზეთი, 350 გრ კომპოტი

სამხარი:
პომიდვრის სოუსი 350 გრ, მაყვლის ნახარში (1 ჭიქა)

II დღე

საუზმე: დაბალკალორიული იოგურტი, ჩ/კ თაფლი, 1 ჭიქა უშაქრო ჩაი

სადილი: პომიდვრის სუპი თევზით, პიტნის ჩაი (1 ჭიქა)

სამხარი: პომიდვრის სალათა, I ჭიქა მაყვლის ნახარში.

III დღე

საუზმე:
ბოსტნეულის პიცა (150 გრ), უშაქრო ჩაი (1 ჭიქა).

სადილი:
ბიფშტექსი პომიდვრის სოუსით (300გრ), პიტნის ჩაი (1 ჭიქა).

სამხარი:
სენდვიჩი პომიდვრით და დაკონსერვებული შამპინიონებით, 1 ჭიქა მაყვლის ნახარში

IV დღე

საუზმე: გაიმეორეთ მეორე დღის საუზმე

სადილი:
პომიდორი ფარშირებულ ბრინჯთან ერთად. 1 ჭიქა კომპოტი.

სამხარი:
პომიდვრისა და სხვადასხვა ბოსტნეულის რაგუ (350გრ), ფუნთუშა (1 ცალი), 1 ჭიქა მაყვლის ნახარში.

V დღე

საუზმე: გაიმეორეთ პირველი დღის საუზმე.

სადილი: პომიდვრის სუპ-პიურე ხახვით (350გრ), 1 ჭიქა პიტნის ჩაი.

სამხარი: პომიდვრისა და მწვანილის სალათა (350გრ) 1 ჩ/კ ბალზამიკოსთან ერთად, 1 ცალი ფუნთუშა, მაყვლის ნახარში.

ჟურნალი "და ქალი"
(აგვისტოს ნომერი)

კომენტარები (13)
ნათია
კალორიების დათვლა გადასარევია 2 თვეში დავიკელი 9კილო მშიერი ვერ ვჩერდები ამიტომაც დილით ერთ ჭიქა გრილ წყალს ვცვამ შემდეგ ვაშლს შუადღეზე 3 სუფრის კოვზ წიწიბურას(გახეხილ ყველს ვაყრი ხარშვის დროს) პომიდორს და კიტრს საღამოს ისევ ვაშლს ვჭამ ვაშლტან ერტად შეიზლება საზამთრო ატამი ან ქლიავიც ისე რომ დანაყრდე და მშიერი არ იგრძნო თავი 3 კვირაა თითქმის 59 კილო ვარ იმედი მაქვს ჩემი ორგანიზმი შეეჩვევა რამდენიმე დგეში ამ წონას და დაიწყებს ისევ მოკლებას ყველას გისურვებთ სასურველ წონაზე დასვლას ლამაზები და ბედნიერები იყავით
ნათია
კალორიების დათვლა გადასარევია 2 თვეში დავიკელი 9კილო მშიერი ვერ ვჩერდები ამიტომაც დილით ერთ ჭიქა გრილ წყალს ვცვამ შემდეგ ვაშლს შუადღეზე 3 სუფრის კოვზ წიწიბურას(გახეხილ ყველს ვაყრი ხარშვის დროს) პომიდორს და კიტრს საღამოს ისევ ვაშლს ვჭამ ვაშლტან ერტად შეიზლება საზამთრო ატამი ან ქლიავიც ისე რომ დანაყრდე და მშიერი არ იგრძნო თავი 3 კვირაა თითქმის 59 კილო ვარ იმედი მაქვს ჩემი ორგანიზმი შეეჩვევა რამდენიმე დგეში ამ წონას და დაიწყებს ისევ მოკლებას ყველას გისურვებთ სასურველ წონაზე დასვლას ლამაზები და ბედნიერები იყავით
ნათია
კალორიების დათვლა გადასარევია 2 თვეში დავიკელი 9კილო მშიერი ვერ ვჩერდები ამიტომაც დილით ერთ ჭიქა გრილ წყალს ვცვამ შემდეგ ვაშლს შუადღეზე 3 სუფრის კოვზ წიწიბურას(გახეხილ ყველს ვაყრი ხარშვის დროს) პომიდორს და კიტრს საღამოს ისევ ვაშლს ვჭამ ვაშლტან ერტად შეიზლება საზამთრო ატამი ან ქლიავიც ისე რომ დანაყრდე და მშიერი არ იგრძნო თავი 3 კვირაა თითქმის 59 კილო ვარ იმედი მაქვს ჩემი ორგანიზმი შეეჩვევა რამდენიმე დგეში ამ წონას და დაიწყებს ისევ მოკლებას ყველას გისურვებთ სასურველ წონაზე დასვლას ლამაზები და ბედნიერები იყავით
მაკა
NN ძალიან გთხოვთ იქნებ გამოაქვეყნოთ თქვენი დიეტა რომელმაც 3 თვეში 14კგ დაგაკლებინათ წინასწარ გიხდით მადლობას.
მე
სად ვნახო კრემლის დიეტა?
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
ქართველი ტელეწამყვანი წონაში კლების ეფექტურ მეთოდს ამხელს - წარმოუდგენელი გარდასახვა ორსულობის შემდეგ
13:56 / 24-10-2014
ორსულობის შემდგომ სასურველი წონის დაბრუნებას დიდი ძალისხმევა სჭირდება.
შვედი დიეტოლოგის დიეტა "6 ფოთოლი"
12:01 / 20-10-2014
ეს გახლავთ შვედი დიეტოლოგის, ანა იუჰანსონის 6-დღიანი დიეტა, რომელიც ცნობილია სახელწოდებით "6 ფოთოლი" და რომელმაც დიდი პოპულარობა მოიპოვა მთელ მსოფლიოში თავისი ეფექტურობის წყალობით.
40 მყარი მოტივაცია იმისათვის, რომ დავიკლოთ წონაში
12:56 / 18-10-2014
1. იმისათვის, რომ იყოთ მოხდენილი. ატაროთ ის სამოსი, რომელზეც ოცნებობდით.
დიეტა ასაკის მიხედვით - 25 წლამდე და 35 წლის ზევით...
13:26 / 17-10-2014
როგორც ვიკვებებით, ისე გამოვიყურებით – ეს ჭეშმარიტება და ცხოვრების კანონია. აუცილებლად უნდა გაითვალისწინოთ ისიც, რომ ყველა ასაკს თავისი სპეციფიკური კვებითი ნივთიერებები სჭირდება.
იდეალური დიეტა, პლუს მარტივი ვარჯიში ბრტყელი მუცლის მისაღებად
12:00 / 14-10-2014
ბრტყელი მუცლის დიეტის ამოცანაა - დაწვას ცხიმი წელის არეში და მოაწესრიგოს კუჭის მოქმედება. მუცლის დიეტა მოიცავს ჯანმრთელ კვებას და ფიზიკურ დატვირთვას.
3 ჯადოსნური გასახდომი სასმელი
12:16 / 12-10-2014
1. ჰიდრომელი - ერთ ჭიქა თბილ წყალში გახსენით 1 ჩ/კ თაფლი და 2 ს/კ ლიმონის წვენი.
როგორ დავიკლოთ წონაში დივანზე წამოწოლილებმა? – ფრანგი დიეტოლოგის უნიკალური მეთოდი
12:17 / 08-10-2014
ფრანგი დიეტოლოგი მადლენ ჟესტანი ამტკიცებს, რომ თუ წამოწოლილი მივირთმევთ მის მიერ შემოთავაზებულ მენიუს, უფრო ეფექტურად დავიკლებთ წონაში.
5 სასარგებლო რჩევა გახდომის მსურველებს პროფესიონალი დიეტოლოგისგან
12:36 / 07-10-2014
1. თქვენი სხეულისთვის ყველაზე უვნებელი ტკბილეულია – ზეფირი, მარმელადი, პასტილა. მათში ნაკლები კალორიაა, ვიდრე შოკოლადში, კანფეტებსა და ორცხობილაში.
დიეტა-პირამიდა – ექიმის რჩევით
12:13 / 06-10-2014
გთავაზობთ სქემას ინფოგრაფიკით, რომელიც პროფესიონალი დიეტოლოგის მიერ არის შედგენილი და რომლის დაცვის შემთხვევაშიც თქვენ წონაში თანდათანობით, ჯანმრთელად და წონის უკანდაუბრუნებლად დაიკლებთ.
სერიოზული დიეტა არასერიოზული სახელწოდებით "ბუმბული" – მკითხველის რეცეპტი
11:29 / 02-10-2014
დიეტა, ასეთი არასერიოზული სახელწოდებით, მოგვაწოდა მკითხველმა, რომელმაც შეძლო და 25 კგ დაიკლო. ეს კი უკვე ძალიან სერიოზულია.
არქივის კალენდარი