პომიდვრის დიეტა – მარტივი, იაფი, ეფექტური
პომიდვრის დიეტა – მარტივი, იაფი, ეფექტური
"მიირთვით პომიდორი და ყოველგვარი ძალისხმევის გარეშე, მარტივად გახდებით", - გვარწმუნებენ ინგლისელი მეცნიერები.

გარანტირებული ეფექტი

აგვისტო ამ დიეტისთვის იდეალური პერიოდია და რაც მთავარია, პომიდვრის ნებისმიერი რაოდენობით მირთმევის შემთხვევაშიც კი ორგანიზმს არაფერს ავნებთ.

100 გრ მწიფე პომიდორი მხოლოდ 18 კალორიას შეიცავს.

როგორ დაგვეხმარება პომიდორი გახდომაში? ბოლო დროის კვლევებზე დაყრდნობით, პომიდორი არეგულირებს ნივთიერებათა ცვლას და შიმშილის შეგრძნებას აქრობს. ამიტომაც პომიდვრის დიეტით, რომელიც 5 დღეს გრძელდება, 2 კილოს დაკლებას შეძლებთ და არც დიეტით გამოწვეული სტრესი შეგაწუხებთ.

ჯანმრთელობისთვის

პომიდვრის დიეტის პლუსები იმაში მდგომარეობას, რომ იგი ორგანიზმს ვიტამინებით და სხვა აუცილებელი მინერალებით ავსებს. პომიდორი მდიდარია კალცით, რომელიც არეგულირებს ორგანიზმში სითხის ცვლას და მაგნიუმით, რომელიც გულის ნორმალურად მუშაობისთვისაა აუცილებელი. ამასთან, პომიდორი ანტიოქსიდანტ ლიკოპონის საბადოა, რომელიც ორგანიზმის დაბერებას აფერხებს.

მნიშვნელოვანი დიეტა

იმისთვის, რომ გახდომის პროცესი უფრო ეფექტური იყოს, პომიდორი აუცილებლად ახალი უნდა იყოს. შუალედებში შეგიძლიათ მიირთვათ სეზონური ხილი და მინერალური წყალი.

დიეტა

I დღე

საუზმე


ცეხვილი პური თაფლით (2 ნაჭერი), უშაქრო ჩაი (1 ჭიქა).

სადილი:
პომიდვრის სალათა ყველით, 1ჩ/კ ზეითუნის ზეთი, 350 გრ კომპოტი

სამხარი:
პომიდვრის სოუსი 350 გრ, მაყვლის
ნახარში (1 ჭიქა)

II დღე

საუზმე: დაბალკალორიული იოგურტი, ჩ/კ თაფლი, 1 ჭიქა უშაქრო ჩაი

სადილი: პომიდვრის სუპი თევზით, პიტნის ჩაი (1 ჭიქა)

სამხარი: პომიდვრის სალათა, I ჭიქა მაყვლის ნახარში.

III დღე

საუზმე:
ბოსტნეულის პიცა (150 გრ), უშაქრო ჩაი (1 ჭიქა).

სადილი:
ბიფშტექსი პომიდვრის სოუსით (300გრ), პიტნის ჩაი (1 ჭიქა).

სამხარი:
სენდვიჩი პომიდვრით და დაკონსერვებული შამპინიონებით, 1 ჭიქა მაყვლის ნახარში

IV დღე

საუზმე: გაიმეორეთ მეორე დღის საუზმე

სადილი:
პომიდორი ფარშირებულ ბრინჯთან ერთად. 1 ჭიქა კომპოტი.

სამხარი:
პომიდვრისა და სხვადასხვა ბოსტნეულის რაგუ (350გრ), ფუნთუშა (1 ცალი), 1 ჭიქა მაყვლის ნახარში.

V დღე

საუზმე: გაიმეორეთ პირველი დღის საუზმე.

სადილი: პომიდვრის სუპ-პიურე ხახვით (350გრ), 1 ჭიქა პიტნის ჩაი.

სამხარი: პომიდვრისა და მწვანილის სალათა (350გრ) 1 ჩ/კ ბალზამიკოსთან ერთად, 1 ცალი ფუნთუშა, მაყვლის ნახარში.

ჟურნალი "და ქალი"
(აგვისტოს ნომერი)

კომენტარები (13)
ნათია
კალორიების დათვლა გადასარევია 2 თვეში დავიკელი 9კილო მშიერი ვერ ვჩერდები ამიტომაც დილით ერთ ჭიქა გრილ წყალს ვცვამ შემდეგ ვაშლს შუადღეზე 3 სუფრის კოვზ წიწიბურას(გახეხილ ყველს ვაყრი ხარშვის დროს) პომიდორს და კიტრს საღამოს ისევ ვაშლს ვჭამ ვაშლტან ერტად შეიზლება საზამთრო ატამი ან ქლიავიც ისე რომ დანაყრდე და მშიერი არ იგრძნო თავი 3 კვირაა თითქმის 59 კილო ვარ იმედი მაქვს ჩემი ორგანიზმი შეეჩვევა რამდენიმე დგეში ამ წონას და დაიწყებს ისევ მოკლებას ყველას გისურვებთ სასურველ წონაზე დასვლას ლამაზები და ბედნიერები იყავით
ნათია
კალორიების დათვლა გადასარევია 2 თვეში დავიკელი 9კილო მშიერი ვერ ვჩერდები ამიტომაც დილით ერთ ჭიქა გრილ წყალს ვცვამ შემდეგ ვაშლს შუადღეზე 3 სუფრის კოვზ წიწიბურას(გახეხილ ყველს ვაყრი ხარშვის დროს) პომიდორს და კიტრს საღამოს ისევ ვაშლს ვჭამ ვაშლტან ერტად შეიზლება საზამთრო ატამი ან ქლიავიც ისე რომ დანაყრდე და მშიერი არ იგრძნო თავი 3 კვირაა თითქმის 59 კილო ვარ იმედი მაქვს ჩემი ორგანიზმი შეეჩვევა რამდენიმე დგეში ამ წონას და დაიწყებს ისევ მოკლებას ყველას გისურვებთ სასურველ წონაზე დასვლას ლამაზები და ბედნიერები იყავით
ნათია
კალორიების დათვლა გადასარევია 2 თვეში დავიკელი 9კილო მშიერი ვერ ვჩერდები ამიტომაც დილით ერთ ჭიქა გრილ წყალს ვცვამ შემდეგ ვაშლს შუადღეზე 3 სუფრის კოვზ წიწიბურას(გახეხილ ყველს ვაყრი ხარშვის დროს) პომიდორს და კიტრს საღამოს ისევ ვაშლს ვჭამ ვაშლტან ერტად შეიზლება საზამთრო ატამი ან ქლიავიც ისე რომ დანაყრდე და მშიერი არ იგრძნო თავი 3 კვირაა თითქმის 59 კილო ვარ იმედი მაქვს ჩემი ორგანიზმი შეეჩვევა რამდენიმე დგეში ამ წონას და დაიწყებს ისევ მოკლებას ყველას გისურვებთ სასურველ წონაზე დასვლას ლამაზები და ბედნიერები იყავით
მაკა
NN ძალიან გთხოვთ იქნებ გამოაქვეყნოთ თქვენი დიეტა რომელმაც 3 თვეში 14კგ დაგაკლებინათ წინასწარ გიხდით მადლობას.
მე
სად ვნახო კრემლის დიეტა?
ვიდეო სიახლეები
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
ეს სასწაულმომქმედი სასმელი 4 ღამეში წვავს ცხიმს მუცლის არეში...
14:17 / 16-07-2016
თითოეული ადამიანი ცდილობს, ხაზი გაუსვას თავის დადებით მხარეებს და დამალოს უარყოფითი. საპლაჟო სეზენში ზედმეტი ცხიმისგან გათავისუფლება სირთულეს წარმოადგენს. დღეს ჩვენ გაგანდობთ საიდუმლოს, თუ როგორ მოვიცილოთ ზედმეტი ცხიმი მუცლის არეში.
3 დღეში მინუს 4 კგ შვედური დიეტის წყალობით
14:11 / 14-07-2016
ეს გახლავთ ცნობილი შვედური დიეტა, რომელიც დეტალურად არის დაგეგმილი. შედეგი ნამდვილად აღგაფრთოვანებთ - 6-დღიანი მენიუს მკაცრი დაცვის შემდეგ შესაძლებელია 4-დან 7 კილოგრამამდე ზედმეტი წონის მოცილება.
სკრაბი ნაწლავებისთვის, რომელიც ზედმეტ წონას თვალსა და ხელს შუა აქრობს!
12:36 / 13-07-2016
შვრიის ფაფა - იდეალური საუზმეა. შვრია ნატურალურ ანტიოქსიდანტს, მეთიონინს შეიცავს, რომელიც ნერვულ სისტემაზე დადებითად ზემოქმედებს; ასევე, ფოსფორსა და კალციუმს - მინერალებს, რომლებიც ძვლის ქსოვილებს ამაგრებს.
ეს 6 იაფფასიანი პროდუქტი გახდომაში დაგეხმარებათ
14:34 / 02-07-2016
რა უნდა ჭამოთ, რომ გახდეთ? თქვენთვის შევადგინეთ იმ პროდუქტების სია, რომელიც წონის დაკლებაში დაგეხმარებათ.
დიეტა "სამი გრაცია": სუპერმენიუ სხეულის 3 ტიპისთვის. იპოვეთ თქვენი ვარიანტი!
09:52 / 01-07-2016
დიეტა "სამი გრაცია" ბელგიელმა დიეტოლოგებმა შეიმუშავეს სპეციალურად ქალებისთვის. მედიკოსებმა აღმოაჩინეს, რომ ამა თუ იმ პროდუქტებისადმი სიყვარული დამოკიდებულია ორგანიზმში სხვადასხვა ჰორმონის შეფარდებაზე.
მხოლოდ და მხოლოდ შეცვალეთ ვახშამი და დაიკელით წონაში მინიმუმ 4 კგ!
14:40 / 29-06-2016
ვახშამი ძალზე მნიშვნელოვანია წონაში დაკლების მსურველთათვის. ნივთიერებათა ცვლა საღამოსკენ ნელდება და ყველაფერი ზედმეტ ცხიმად იქცევა!
როგორ დავიკლოთ წონაში ექსტერნად ორ კვირაში: ბრაზილიური დიეტა
14:03 / 27-06-2016
თუ ზედმეტი წონა აკრიფეთ, ბრაზილიური დიეტა ორ კვირაში ჩაგაყენებთ ფორმაში. სასიამოვნო ფაქტი ისაა, რომ ყველა პროდუქტი უახლოეს სუპერმარკეტში იყიდება.
იტალიელი ფოტომოდელების დიეტები. აირჩიეთ თქვენი!
15:02 / 22-06-2016
დიეტის თავისებურება იმაშია, რომ მისი ხანგრძლივობა 2 კვირას არ უნდა აღემატებოდეს, ოპტიმალურია - 7-10 დღე. მონოდიეტები ორგანიზმისთვის სტრესის მომტანია. დიეტებს შორის 2-თვიანი შესვენება აუცილებელია, უბრალოდ, იკვებეთ დიეტის შემდეგ სწორად. ორგანიზმი უნდა შეეგუოს ახალ წონას.
გსურთ, 1-1,5 ზედმეტი კილოგრამის უცებ დაკლება? ეს მარტივია: სოფი ლორენის 3-დღიანი დიეტა!
13:13 / 21-06-2016
მნიშვნელოვანია საკვების მიღებისას ზომიერების დაცვა, ულუფის ზომამ არ უნდა გამოიწვიოს კუჭის გადავსების შეგრძნება, არ უნდა მიირთვათ ღამით - გვირჩევს მსახიობი და იქვე გვთავაზობს 3-დღიან დიეტას.
ყოველდღიურად დაამატეთ ეს ინგრედიენტი თქვენს დილის ყავაში და სამუდამოდ დაივიწყეთ ზედმეტი წონის შესახებ
14:07 / 18-06-2016
ნატურალური ყავის მოყვარულთათვის ჩვენს რედაქციას შესანიშნავი ახალი ამბავი აქვს: ამ სასმელს შეუძლია არამხოლოდ გაგახალისოთ, არამედ დაგეხმარებათ ზედმეტი წონის მოცილებაში!
არქივის კალენდარი
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
27282930 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31