წიწიბურას დიეტა – სწრაფი და ეფექტური
წიწიბურას დიეტა – სწრაფი და ეფექტური
ლამაზი სხეული, არანაირი ზედმეტი კილოგრამი, კმაყოფილი და ბედნიერი იერი – განა ეს ის არ არის, რისკენაც ნებისმიერი ქალი ისწრაფვის? მაგრამ სუსტი სქესის ყველა წრმომადგენელს როდი აქვს ნებისყოფა და საშუალება, დაიცვას მკაცრი დიეტები, მისდიოს ჯანმრთელი ცხოვრების წესს და რეგულარულად სწორად იკვებოს.

მაშ, როგორ მოვიყვანოთ მოკლე დროში ჩვენი სხეული სასურველ ფორმაში, თანაც ისე, რომ შიმშილით არ მოვიკლათ თავი?

წიწიბურას სარგებლიანობაზე

ამ ბურღულეულის სასარგებლო თვისებების შესახებ დიდი ხანია ცნობილია – ნოყიერსა და გემრიელ წიწიბურას ხშირად ვიყენებთ გარნირად. მაგრამ მოვიდა დრო, ის ორი კვირით ძირითად კერძად გავიხადოთ! დიახ, სწორედ ამდენი დრო დაგჭირდებათ იმისათვის, რომ 5-დან 15 კილოგრამამდე დაიკლოთ წონაში. მაშ ასე, რა საიდუმლოს ინახავს ეს ჯადოსნური დიეტა?

პირველ რიგში, წიწიბურა ქოლესტერინის დონეს დაბლა სწევს. მეორეც, ის დიდი ხნით მოგიკლავთ შიმშილის გრძნობას. მესამეც, ის ძალიან სასარგებლოა ჯანმრთელობისთვის, რადგან ორგანიზმს წმენდს შლაკებისგან.

წიწიბურას დიეტის მნიშვნელოვანი წესები

დავიწყოთ იქიდან, რომ მთავარია – სწორად მოამზადოთ ბურღული. ამისათვის აუცილებელია, ღამით დაასხათ წიწიბურას ადუღებული წყალი პროპორციებით: ერთ ჭიქა ბურღულს 2 ჭიქა წყალი და დაახუროთ მჭიდროდ.

წიწიბურა უნდა მოამზადოთ მარილის, შაქრისა და წიწაკის გარეშე. მოცემულ დიეტაში აქცენტი სწორედ უმარილობაშია, რადგან სწორედ ის იწვევს შეშუპებას და ცელულიტის ჩამოყალიბებას; ასევე, აძლიერებს პროდუქტის გემოს, რაც მადის მომატებას იწვევს.
რა თქმა უნდა, არანაირი ცხიმი და სოუსი... და რაც მთავარია, სამუდამოდ ვივიწყებთ მაიონეზს!

წიწიბურას დიეტის საფუძვლები

მომზადებული წიწიბურა დილით გაყავით 5 პორციად და მთელი დღის განმავლობაში მიირთვით. სვით რაც შეიძლება ბევრი წყალი, შეგიძლიათ მიირთვათ ჩაი და ყავაც შაქრის გარეშე, მაგრამ არა უმეტეს ორი ფინჯნისა. ამას გარდა, წიწიბურას დიეტას დაუმატეთ მასაჟი, საუნა, სირბილი და ფიტნესი. მხოლოდ "ფაფით" შედეგს კი მიაღწევთ, მაგრამ მიღებულ წონას, რბილად რომ ვთქვათ, დიდი ხნით ვერ შეინარჩუნებთ.

რა თქმა უნდა, მხოლოდ წიწიბურით კვება ორი კვირის განმავლობაში – პრაქტიკულად, შეუძლებელია. ამიტომაც გარდა წიწიბურისა, შეგიძლიათ მიირთვათ ვაშლი, ბოსტნეულის სალათები სანელებლების გარეშე, კეფირი, ჩაი და ყავა. მთავარი წესი ამ დროს ის არის, რომ მთლიანად უარი თქვათ შაქარზე; ასევე, კატეგორიულად იკრძალება საკვების მიღება 18 საათის შემდეგ. ამასთან, ყოველთვის შეგიძლიათ გაამრავალფეროვნოთ თქვენი რაციონი, თუ მოამზადებთ წიწიბურასგან ოლადებს ან კატლეტებს წიწიბურას ფქვილისგან.

რაც ყველაზე მთავარია, წიწიბურას დიეტის შემდეგ შეგიძლიათ ჰარმონიულად გადახვიდეთ ჩვეულებრივ კვებაზე. არ ღირს პირველივე დღეს ხარბად მიირთვათ ბიფშტექსები კარტოფილთან ერთად და სვათ "კოკა-კოლა". დიეტის შემდეგ სადილი გაამრავალფეროვნეთ ხილით, ვახშმად დაუმატეთ ორთქლზე მომზადებული ბოსტნეული. დიეტის შემდგომი კვირის განმავლობაში ჩვეულ რაციონში შეიტანეთ – კვერცხი, რძე, მოხარშული ხორცი, ხილი. ერთი სიტყვით, ასე, აუჩქარებლად გადადით კვების ნორმალურ რეჟიმზე.




კომენტარები (28)
თამოო
ხილი და ბოსტნეული არ შეიძლება თუ მარტო წიწიბურა და მაწონზე ვიყო?
გვანცა
ეს დიეტა კუცჰსდა ნაწლავებს აზიანებსო ყველაზე კარგი მაწვნის და გრეჩიხის დიეტაა ანმარტო გრეცჰიხის შეიდზლება ჩემმა მეგობარმა 20 კილო დაიკლო ეგერე ერთ თვეში
elene
რამდენ დღიანია ეს დიეტა ?
თათია
ძალაინ მინდა დავიკლო დღეიდან აუცილებლად დავიწყებ ამ დიეტას თუ ბოლომდე გავქაჩავ აუცილებლად მოგახსენებთ რამდენს დავიკლებ ...
ტატა
მე დღეს დავიწყე დიეტა წიწიბურის და ერთ კვირაში უნდა დავიკლო საგრძნობლად, თუ რამდენს დავიკლებთ მოგახსენებთ შემდგომ
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
მუცლისა და გვერდების მოსაშორებელი დიეტა – კვირაში მინუს 3-5 კგ
10:49 / 31-07-2014
ეს დიეტა, პირველ რიგში, მუცლის არეში და წელზე მოგაშორებთ ზედმეტ კილოგრამებს, ხოლო საერთო ჯამში, კვირაში 3-5 კგ-ს დაიკლებთ.
ირინა შეიკმა და სხვა ლამაზმანებმა დიეტები გაამხილეს
14:47 / 30-07-2014
ისინი სულ ფორმაში არიან, მათზე მამაკაცები გიჟდებიან. არადა, თითქოს არც ისე დიდი ძალისხმევა სჭირდებათ ამისთვის. ვნახოთ, სინამდვილეში რა არის მათი მომხიბვლელი სხეულის საიდუმლო.
ეფექტური იაპონური დიეტა – 2 კვირაში მინუს 8 კილოგრამი!
12:56 / 29-07-2014
ამ დიეტას იცავთ 2 კვირის განმავლობაში და იკლებთ 8 კილოგრამს! ამ ხნის განმავლობაში წესრიგდება ნივთიერებათა ცვლა იმდენად, რომ სპეციალისტების რჩევით, მისი გამეორება რეკომენდებულია მხოლოდ 2-3 წელიწადში ერთხელ.
ბრინჯის სამდღიანი დიეტა
12:56 / 28-07-2014
თუ გსურთ, რაც შეიძლება სწრაფად გათავისუფლდეთ რამდენიმე ზედმეტი კილოგრამისგან, მაშინ ბრინჯის დიეტა ზედგამოჭრილია თქვენთვის!
ცხიმის სწრაფად წვის 7 ფაქტორი
15:12 / 25-07-2014
ქვემოთ ჩამოთვლილი 7 ფაქტორი აჩქარებს ნივთიერებათა ცვლას, მეტაბოლიზმს და შესაბამისად, სწრაფად იწვება ცხიმები.
როგორ დავიკლოთ დიეტის გარეშე კვირაში 3 კგ?
11:41 / 24-07-2014
თუ ამ 5 წესს დაიცავთ, თქვენ შეძლებთ დაკლებას ისე, რომ არ დაიცვათ არანაირი დიეტა და არ შეზღუდოთ კვების ჩვეული რაციონი.
ერთკვირიანი კეფირის დიეტა – მინუს 4-6 კგ
14:01 / 22-07-2014
დიეტაში შემავალი ყველა პროდუქტი უნდა იყოს უმარილოდ და უშაქროდ მომზადებული. დაკლებული კილოგრამების რაოდენობა დამოკიდებულია ორგანიზმის ინდივიდუალურ თავისებურებებზე.
როგორ შევინარჩუნოთ მკერდის ფორმა დიეტის დროს?
12:18 / 21-07-2014
დაგვეთანხმებით, ეს ყველა ქალის პრობლემაა – დიეტის დროს პირველი, რაც წონაში იკლებს, მკერდია და შესაბამისად, სხეულის ეს ნაწილი ფორმასაც კარგავს.
ხელი, როგორც თქვენი ულუფების ორიენტირი - გაზომეთ, რას ჭამთ!
11:11 / 19-07-2014
1. ცილები – ხელისგულიცხოველური ცილები (თევზი, ხორცი, ხაჭო) ან მცენარეული ცილები (პარკოსნები, სოიოს ხორცი და სხვა) ერთ ჯერზე მიღებისას უნდა ეტეოდეს გაშლილი ხელის გულზე.
საზამთროს მონო-დიეტა
12:44 / 18-07-2014
ეს გახლავთ კლასიკური მონო-დიეტა, რომლის დროსაც დასაშვებია მხოლოდ ერთი პროდუქტი.
არქივის კალენდარი