წიწიბურას დიეტა – სწრაფი და ეფექტური
წიწიბურას დიეტა – სწრაფი და ეფექტური
ლამაზი სხეული, არანაირი ზედმეტი კილოგრამი, კმაყოფილი და ბედნიერი იერი – განა ეს ის არ არის, რისკენაც ნებისმიერი ქალი ისწრაფვის? მაგრამ სუსტი სქესის ყველა წრმომადგენელს როდი აქვს ნებისყოფა და საშუალება, დაიცვას მკაცრი დიეტები, მისდიოს ჯანმრთელი ცხოვრების წესს და რეგულარულად სწორად იკვებოს.

მაშ, როგორ მოვიყვანოთ მოკლე დროში ჩვენი სხეული სასურველ ფორმაში, თანაც ისე, რომ შიმშილით არ მოვიკლათ თავი?

წიწიბურას სარგებლიანობაზე

ამ ბურღულეულის სასარგებლო თვისებების შესახებ დიდი ხანია ცნობილია – ნოყიერსა და გემრიელ წიწიბურას ხშირად ვიყენებთ გარნირად. მაგრამ მოვიდა დრო, ის ორი კვირით ძირითად კერძად გავიხადოთ! დიახ, სწორედ ამდენი დრო დაგჭირდებათ იმისათვის, რომ 5-დან 15 კილოგრამამდე დაიკლოთ წონაში. მაშ ასე, რა საიდუმლოს ინახავს ეს ჯადოსნური დიეტა?

პირველ რიგში, წიწიბურა ქოლესტერინის დონეს დაბლა სწევს. მეორეც, ის დიდი ხნით მოგიკლავთ შიმშილის გრძნობას. მესამეც, ის ძალიან სასარგებლოა ჯანმრთელობისთვის, რადგან ორგანიზმს წმენდს შლაკებისგან.

წიწიბურას დიეტის მნიშვნელოვანი წესები

დავიწყოთ იქიდან, რომ მთავარია – სწორად მოამზადოთ ბურღული. ამისათვის აუცილებელია, ღამით დაასხათ წიწიბურას ადუღებული წყალი პროპორციებით: ერთ ჭიქა ბურღულს 2 ჭიქა წყალი და დაახუროთ მჭიდროდ.

წიწიბურა უნდა მოამზადოთ მარილის, შაქრისა და წიწაკის გარეშე. მოცემულ დიეტაში აქცენტი სწორედ უმარილობაშია, რადგან სწორედ ის იწვევს შეშუპებას და ცელულიტის ჩამოყალიბებას; ასევე, აძლიერებს პროდუქტის გემოს, რაც მადის მომატებას იწვევს.
რა თქმა უნდა, არანაირი ცხიმი და სოუსი... და რაც მთავარია, სამუდამოდ ვივიწყებთ მაიონეზს!

წიწიბურას დიეტის საფუძვლები

მომზადებული წიწიბურა დილით გაყავით 5 პორციად და მთელი დღის განმავლობაში მიირთვით. სვით რაც შეიძლება ბევრი წყალი, შეგიძლიათ მიირთვათ ჩაი და ყავაც შაქრის გარეშე, მაგრამ არა უმეტეს ორი ფინჯნისა. ამას გარდა, წიწიბურას დიეტას დაუმატეთ მასაჟი, საუნა, სირბილი და ფიტნესი. მხოლოდ "ფაფით" შედეგს კი მიაღწევთ, მაგრამ მიღებულ წონას, რბილად რომ ვთქვათ, დიდი ხნით ვერ შეინარჩუნებთ.

რა თქმა უნდა, მხოლოდ წიწიბურით კვება ორი კვირის განმავლობაში – პრაქტიკულად, შეუძლებელია. ამიტომაც გარდა წიწიბურისა, შეგიძლიათ მიირთვათ ვაშლი, ბოსტნეულის სალათები სანელებლების გარეშე, კეფირი, ჩაი და ყავა. მთავარი წესი ამ დროს ის არის, რომ მთლიანად უარი თქვათ შაქარზე; ასევე, კატეგორიულად იკრძალება საკვების მიღება 18 საათის შემდეგ. ამასთან, ყოველთვის შეგიძლიათ გაამრავალფეროვნოთ თქვენი რაციონი, თუ მოამზადებთ წიწიბურასგან ოლადებს ან კატლეტებს წიწიბურას ფქვილისგან.

რაც ყველაზე მთავარია, წიწიბურას დიეტის შემდეგ შეგიძლიათ ჰარმონიულად გადახვიდეთ ჩვეულებრივ კვებაზე. არ ღირს პირველივე დღეს ხარბად მიირთვათ ბიფშტექსები კარტოფილთან ერთად და სვათ "კოკა-კოლა". დიეტის შემდეგ სადილი გაამრავალფეროვნეთ ხილით, ვახშმად დაუმატეთ ორთქლზე მომზადებული ბოსტნეული. დიეტის შემდგომი კვირის განმავლობაში ჩვეულ რაციონში შეიტანეთ – კვერცხი, რძე, მოხარშული ხორცი, ხილი. ერთი სიტყვით, ასე, აუჩქარებლად გადადით კვების ნორმალურ რეჟიმზე.




კომენტარები (36)
ლალა
თამთა, მოხარშვა არ უნდა
ზაირა
კმაყოფილი დავრჩი, ამ დიეტით 6 დგეში დავიკელი ოთხი კგ
მაკუნა
მე გავაკეთე ეს დიეტა სამწუხაროდ მხოლოდ 4 დგე :D მაგრამ მინდა ვთქვა რომ ძალიან დიდიი შვება ვიგრძენი ანუ სიმსუბუქეს ვგძნობდიი გახსომით არ ავწონილვარ იმიტომ რომ 4დგეში დიდს ვერაფერს დავიკლებდი მაგრამ საკმაოდ კარგად ვგრძნობდი თავს :) და ვაპირებ კიდევ დავიცვა ეს დიეტა წამატებებიი ყველას
ტამუნა
მართლა უნდა ვსინჯო
თამთა
საღამოს რომ დავასხავთ წყალს მოხარშვა აღარ უნდა დილით? გთხოვტ მითხარიტ
ვიდეო სიახლეები
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
ეფექტურია თუ არა ჯანჯაფილი წონაში დასაკლებად
15:58 / 20-05-2015
ჯანჯაფილის (იგივე კოჭა) სამშობლო აღმოსავლეთია. მისი ფესვი ძალიან არომატული გემოს სანელებელია, რომელსაც ფართოდ იყენებენ კულინარიაში. თუმცა ბოლო პერიოდში ჯანჯაფილმა პოპულარიზაცია მოიპოვა, როგორც პროდუქტმა, რომელიც ხელს უწყობს წონაში კლებას. რეალურია თუ არა ჯანჯაფილის ეს თვისებები, როგორ მოქმედებს ის ორგანიზმზე და რას ამბობს მეცნიერთა კვლევები ამის შესახებ?
წყლის დიეტა - დაიკელით თვეში 12-14 კილოგრამი უპრობლემოდ
15:39 / 18-05-2015
გადაჭარბებული და არაბალანსირებული კვება გავლენას ახდენს ცხიმისა და ტოქსინების არასწორ განლაგებაზე. მათ ჩამორეცხვაში დაგეხმარებათ წყლის დიეტა. ალბათ, ბევრგან წაგიკითხავთ,რომ წყალი წვავს ცხიმებს, თუმცა ეს სიმართლეს არ შეესაბამება.
15 დღეში 13 კილოგრამის დაკლება – ეს შესაძლებელია. ძალიან ეფექტური დიეტა!
11:28 / 15-05-2015
დიეტა ნახშირწყლებზე სრულიად უარის თქმას გულისხმობს, მაგრამ ამასთან, ის დაბალანსებულია.
ცილოვანი დიეტა - 2 კვირაში მინუს 8 კილო
13:45 / 14-05-2015
"მკვლელი" დიეტებისგან განსხვავებით, ცილოვანი დიეტის დროს გაცილებით მეტი პროდუქტის მირთმევაა შესაძლებელი და შიმშილის გრძნობაც არ გტანჯავთ. ცილოვანი დიეტის დროს მენიუში შეგიძლიათ შეიტანოთ სოსისი, კვერცხი, ხორცი... ეს კი ნაყროვანების შეგრძნებას იწვევს და შედეგი კიდევ უფრო სასიამოვნოა.
”სხეულის გამოშრობა” სახლის პირობებში. გახდი ისეთი მოხდენილი, როგორზეც ოცნებობდი!
11:26 / 13-05-2015
ალბათ, გსმენიათ ასეთი ტერმინის შესახებ, როგორიცაა ”სხეულის გამოშრობა”. ახლავე აგიხსნით, ეს რასაც ნიშნავს.
ეკო ფანგანის წონის საიდუმლო – კარაქიანი პური დილა-საღამოს
16:26 / 12-05-2015
მოდელი და ტელეწამყვანი ეკო ფანგანი ყოველთვის კარგ ფორმაშია, თუმცა წონის შენარჩუნებისთვის არასდროს არაფერს აკეთებს.
წონაში კლება სწრაფად და გემრიელად – 20 დღეში მინუს 12 კგ
11:08 / 12-05-2015
ხაჭოს დიეტა - დიეტოლოგებმა ხაჭოს დიეტას გახდომის ყველაზე "დანაყრებული" მეთოდი შეარქვეს.
როგორ იკლებდნენ ძველად დაფნის მეშვეობით? მინუს 5 კილოგრამი ერთ კვირაში
13:08 / 08-05-2015
წონის დაკლების პრობლემა ჩვენს ბებიებსაც აწუხებდათ, მაგრამ მათ საიმედო საშუალება სცოდნიათ და დღეს სწორედ ამ საიდუმლო რეცეპტს გაგიმხელთ.
კერძები, რომლებიც თვეში ხუთ კილოს დაგაკლებინებთ
10:00 / 02-05-2015
ზედმეტ კილოგრამებს ყველა თავისებურად ებრძვის. შეზღუდვას ადამიანი რამდენიმე დღე უძლებს შემდეგ კი გაორმაგებული მადით მიირთმევს ყველაფერს.
დილის 5 რიტუალი, რომელიც აჩქარებს ნივთიერებათა ცვლას -  ეს არა მხოლოდ წონაში დასაკლებად გამოგადგებათ
11:57 / 30-04-2015
რატომ არის აუცილებელი მეტაბოლიზმის დაჩქარება? საქმე ისაა, რომ ასაკთან ერთად, ნივთიერებათა ცვლა ნელდება. შედეგად, ადამიანი კვების რაციონის შეცვლის გარეშე იმატებს წონაში.
არქივის კალენდარი