წიწიბურას დიეტა – სწრაფი და ეფექტური
წიწიბურას დიეტა – სწრაფი და ეფექტური
ლამაზი სხეული, არანაირი ზედმეტი კილოგრამი, კმაყოფილი და ბედნიერი იერი – განა ეს ის არ არის, რისკენაც ნებისმიერი ქალი ისწრაფვის? მაგრამ სუსტი სქესის ყველა წრმომადგენელს როდი აქვს ნებისყოფა და საშუალება, დაიცვას მკაცრი დიეტები, მისდიოს ჯანმრთელი ცხოვრების წესს და რეგულარულად სწორად იკვებოს.

მაშ, როგორ მოვიყვანოთ მოკლე დროში ჩვენი სხეული სასურველ ფორმაში, თანაც ისე, რომ შიმშილით არ მოვიკლათ თავი?

წიწიბურას სარგებლიანობაზე

ამ ბურღულეულის სასარგებლო თვისებების შესახებ დიდი ხანია ცნობილია – ნოყიერსა და გემრიელ წიწიბურას ხშირად ვიყენებთ გარნირად. მაგრამ მოვიდა დრო, ის ორი კვირით ძირითად კერძად გავიხადოთ! დიახ, სწორედ ამდენი დრო დაგჭირდებათ იმისათვის, რომ 5-დან 15 კილოგრამამდე დაიკლოთ წონაში. მაშ ასე, რა საიდუმლოს ინახავს ეს ჯადოსნური დიეტა?

პირველ რიგში, წიწიბურა ქოლესტერინის დონეს დაბლა სწევს. მეორეც, ის დიდი ხნით მოგიკლავთ შიმშილის გრძნობას. მესამეც, ის ძალიან სასარგებლოა ჯანმრთელობისთვის, რადგან ორგანიზმს წმენდს შლაკებისგან.

წიწიბურას დიეტის მნიშვნელოვანი წესები

დავიწყოთ იქიდან, რომ მთავარია – სწორად მოამზადოთ ბურღული. ამისათვის აუცილებელია, ღამით დაასხათ წიწიბურას ადუღებული წყალი პროპორციებით: ერთ ჭიქა ბურღულს 2 ჭიქა წყალი და დაახუროთ მჭიდროდ.

წიწიბურა უნდა მოამზადოთ მარილის, შაქრისა და წიწაკის გარეშე. მოცემულ დიეტაში აქცენტი სწორედ უმარილობაშია, რადგან სწორედ ის იწვევს შეშუპებას და ცელულიტის ჩამოყალიბებას; ასევე, აძლიერებს პროდუქტის გემოს, რაც მადის მომატებას იწვევს.
რა თქმა უნდა, არანაირი ცხიმი და სოუსი... და რაც მთავარია, სამუდამოდ ვივიწყებთ მაიონეზს!

წიწიბურას დიეტის საფუძვლები

მომზადებული წიწიბურა დილით გაყავით 5 პორციად და მთელი დღის განმავლობაში მიირთვით. სვით რაც შეიძლება ბევრი წყალი, შეგიძლიათ მიირთვათ ჩაი და ყავაც შაქრის გარეშე, მაგრამ არა უმეტეს ორი ფინჯნისა. ამას გარდა, წიწიბურას დიეტას დაუმატეთ მასაჟი, საუნა, სირბილი და ფიტნესი. მხოლოდ "ფაფით" შედეგს კი მიაღწევთ, მაგრამ მიღებულ წონას, რბილად რომ ვთქვათ, დიდი ხნით ვერ შეინარჩუნებთ.

რა თქმა უნდა,
You must have Flash Player installed in order to see this player.
მხოლოდ წიწიბურით კვება ორი კვირის განმავლობაში – პრაქტიკულად, შეუძლებელია. ამიტომაც გარდა წიწიბურისა, შეგიძლიათ მიირთვათ ვაშლი, ბოსტნეულის სალათები სანელებლების გარეშე, კეფირი, ჩაი და ყავა. მთავარი წესი ამ დროს ის არის, რომ მთლიანად უარი თქვათ შაქარზე; ასევე, კატეგორიულად იკრძალება საკვების მიღება 18 საათის შემდეგ. ამასთან, ყოველთვის შეგიძლიათ გაამრავალფეროვნოთ თქვენი რაციონი, თუ მოამზადებთ წიწიბურასგან ოლადებს ან კატლეტებს წიწიბურას ფქვილისგან.

რაც ყველაზე მთავარია, წიწიბურას დიეტის შემდეგ შეგიძლიათ ჰარმონიულად გადახვიდეთ ჩვეულებრივ კვებაზე. არ ღირს პირველივე დღეს ხარბად მიირთვათ ბიფშტექსები კარტოფილთან ერთად და სვათ "კოკა-კოლა". დიეტის შემდეგ სადილი გაამრავალფეროვნეთ ხილით, ვახშმად დაუმატეთ ორთქლზე მომზადებული ბოსტნეული. დიეტის შემდგომი კვირის განმავლობაში ჩვეულ რაციონში შეიტანეთ – კვერცხი, რძე, მოხარშული ხორცი, ხილი. ერთი სიტყვით, ასე, აუჩქარებლად გადადით კვების ნორმალურ რეჟიმზე.




კომენტარები (46)
ნათია
ასე მომზადებული წიწიბურა ბევრად გემრიელი
მარიამი
არ შეიძლება საუზმეზე ერთი ცალი მაგრად მოხარშული კვერცხი მივირთვათ და მერე სადილი ვახშამი- წიწიბურა??? ეს რამე პრობლემას ხომ არ გამოიწვევს, ანუ მაინც დავიკლებ?
ანკა
და რო მოვხარშო მაგით ვერ დავიკლებ?
დარინა
დავიწყე ეს დიეტა და მაინტერესებს ფორთოხალი ან გრეიფურტი თუ შეიძლება,ვაშლი კი წერია და ან კივი.ბანანი ვიცი რომ მსუყეა და არა!მთლიანი კი არა ნახევარი მაინც მთელი დღის მანძილზე,და 1 2 კოვზი სახლის მაწონნი ან 0% ხაჭო 1 კოვზი მაინც თუ შეიძება
ნონა
შეიდძლება თუ არა ეს დიეტა მეძუძური დედებისათვის?გთხოვთ მიპასუხოთ.
ვიდეო სიახლეები
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
როგორ დავიკლოთ წონაში ექსტერნად ორ კვირაში: ბრაზილიური დიეტა
14:03 / 27-06-2016
თუ ზედმეტი წონა აკრიფეთ, ბრაზილიური დიეტა ორ კვირაში ჩაგაყენებთ ფორმაში. სასიამოვნო ფაქტი ისაა, რომ ყველა პროდუქტი უახლოეს სუპერმარკეტში იყიდება.
იტალიელი ფოტომოდელების დიეტები. აირჩიეთ თქვენი!
15:02 / 22-06-2016
დიეტის თავისებურება იმაშია, რომ მისი ხანგრძლივობა 2 კვირას არ უნდა აღემატებოდეს, ოპტიმალურია - 7-10 დღე. მონოდიეტები ორგანიზმისთვის სტრესის მომტანია. დიეტებს შორის 2-თვიანი შესვენება აუცილებელია, უბრალოდ, იკვებეთ დიეტის შემდეგ სწორად. ორგანიზმი უნდა შეეგუოს ახალ წონას.
გსურთ, 1-1,5 ზედმეტი კილოგრამის უცებ დაკლება? ეს მარტივია: სოფი ლორენის 3-დღიანი დიეტა!
13:13 / 21-06-2016
მნიშვნელოვანია საკვების მიღებისას ზომიერების დაცვა, ულუფის ზომამ არ უნდა გამოიწვიოს კუჭის გადავსების შეგრძნება, არ უნდა მიირთვათ ღამით - გვირჩევს მსახიობი და იქვე გვთავაზობს 3-დღიან დიეტას.
ყოველდღიურად დაამატეთ ეს ინგრედიენტი თქვენს დილის ყავაში და სამუდამოდ დაივიწყეთ ზედმეტი წონის შესახებ
14:07 / 18-06-2016
ნატურალური ყავის მოყვარულთათვის ჩვენს რედაქციას შესანიშნავი ახალი ამბავი აქვს: ამ სასმელს შეუძლია არამხოლოდ გაგახალისოთ, არამედ დაგეხმარებათ ზედმეტი წონის მოცილებაში!
მილიონობით ქალის მოხდენილობის საიდუმლო: 1-კვირიანი დიეტა, რომელმაც დიეტოლოგები აღაფრთოვანა!
13:53 / 17-06-2016
რა ხერხს არ მიმართავენ ქალბატონები სასურველი წონის მისაღწევად: ზღუდავენ კვების რაციონს, ვარჯიშობენ, იტარებენ აუტანელი მასაჟების კურსს...
დალიეთ ეს სასმელი 7 დღის განმავლობაში და დაიკელით წონაში 3 კგ!
14:00 / 16-06-2016
ჯანჯაფილის ძირს უამრავი სასარგებლო თვისება გააჩნია: არეგულირებს წნევას, დაბლა სწევს ქოლესტერინის დონეს, აჩქარებს მეტაბოლიზმს, გააჩნია ანტისეპტიკური თვისებები, ასევე, აქტიურად უწყობს ხელს წონაში კლებას.
აუცილებლად სცადეთ! მხოლოდ 2 ფინჯანი დღეში და შედეგი: 7 დღეში ბრტყელი მუცელი!
15:11 / 14-06-2016
ქალები, რომლებიც ამ სასმელს ყოველდღიურად სვამდნენ, ამტკიცებენ, რომ დღეში წელის არეში თითო სანტიმეტრს იკლებდნენ. ეს გახლავთ უნიკალური სასმელი, რომელიც დაგეხმარებათ დაიკლოთ წონაში მარტივად და ჯანმრთელობისთვის უსაფრთხოდ.
ამ სუნელის დღეში მხოლოდ ერთ კოვზს შეუძლია თვეში 15 ზედმეტი კილოგრამი დაგაკლებინოთ!
17:07 / 13-06-2016
წონაში დაკლების საუკეთესო საშუალება გახლავთ ორგანიზმში ნივთიერებათა ცვლის დაჩქარება. არსებობს მთელი რიგი პროდუქტებისა, რომლებიც ხელს უწყობს ამ პროცესს.
ხაჭოსა და ვაშლის დიეტა ტკბილეულის მოყვარულთათვის! 9 დღეში მინუს 10 კგ
13:42 / 11-06-2016
ეს დიეტა რეკომენდებულია ორსულებისთვისაც კი. ორივე პროდუქტი შესანიშნავად ანაყრებს. ვაშლი შეიცავს პექტინსა და უჯრედისს, რაც ეფექტურად ავსებს კუჭს. ხაჭო კი  ცილების სრულფასოვანი წყაროა.
ორგანიზმიდან შაქრის გამოსადევნი 3-დღიანი დიეტა
15:06 / 10-06-2016
შაქრის დიდი ოდენობით მოხმარებისას ორგანიზმი იყენებს მხოლოდ იმას, რაც მისთვის საჭიროა ენერგიის ასამაღლებლად, იმ დროს, როცა დანარჩენი ნაწილი ცხიმის სახით ინახება.
არქივის კალენდარი