წიწიბურას დიეტა – სწრაფი და ეფექტური
წიწიბურას დიეტა – სწრაფი და ეფექტური
ლამაზი სხეული, არანაირი ზედმეტი კილოგრამი, კმაყოფილი და ბედნიერი იერი – განა ეს ის არ არის, რისკენაც ნებისმიერი ქალი ისწრაფვის? მაგრამ სუსტი სქესის ყველა წრმომადგენელს როდი აქვს ნებისყოფა და საშუალება, დაიცვას მკაცრი დიეტები, მისდიოს ჯანმრთელი ცხოვრების წესს და რეგულარულად სწორად იკვებოს.

მაშ, როგორ მოვიყვანოთ მოკლე დროში ჩვენი სხეული სასურველ ფორმაში, თანაც ისე, რომ შიმშილით არ მოვიკლათ თავი?

წიწიბურას სარგებლიანობაზე

ამ ბურღულეულის სასარგებლო თვისებების შესახებ დიდი ხანია ცნობილია – ნოყიერსა და გემრიელ წიწიბურას ხშირად ვიყენებთ გარნირად. მაგრამ მოვიდა დრო, ის ორი კვირით ძირითად კერძად გავიხადოთ! დიახ, სწორედ ამდენი დრო დაგჭირდებათ იმისათვის, რომ 5-დან 15 კილოგრამამდე დაიკლოთ წონაში. მაშ ასე, რა საიდუმლოს ინახავს ეს ჯადოსნური დიეტა?

პირველ რიგში, წიწიბურა ქოლესტერინის დონეს დაბლა სწევს. მეორეც, ის დიდი ხნით მოგიკლავთ შიმშილის გრძნობას. მესამეც, ის ძალიან სასარგებლოა ჯანმრთელობისთვის, რადგან ორგანიზმს წმენდს შლაკებისგან.

წიწიბურას დიეტის მნიშვნელოვანი წესები

დავიწყოთ იქიდან, რომ მთავარია – სწორად მოამზადოთ ბურღული. ამისათვის აუცილებელია, ღამით დაასხათ წიწიბურას ადუღებული წყალი პროპორციებით: ერთ ჭიქა ბურღულს 2 ჭიქა წყალი და დაახუროთ მჭიდროდ.

წიწიბურა უნდა მოამზადოთ მარილის, შაქრისა და წიწაკის გარეშე. მოცემულ დიეტაში აქცენტი სწორედ უმარილობაშია, რადგან სწორედ ის იწვევს შეშუპებას და ცელულიტის ჩამოყალიბებას; ასევე, აძლიერებს პროდუქტის გემოს, რაც მადის მომატებას იწვევს.
რა თქმა უნდა, არანაირი ცხიმი და სოუსი... და რაც მთავარია, სამუდამოდ ვივიწყებთ მაიონეზს!

წიწიბურას დიეტის საფუძვლები

მომზადებული წიწიბურა დილით გაყავით 5 პორციად და მთელი დღის განმავლობაში მიირთვით. სვით რაც შეიძლება ბევრი წყალი, შეგიძლიათ მიირთვათ ჩაი და ყავაც შაქრის გარეშე, მაგრამ არა უმეტეს ორი ფინჯნისა. ამას გარდა, წიწიბურას დიეტას დაუმატეთ მასაჟი, საუნა, სირბილი და ფიტნესი. მხოლოდ "ფაფით" შედეგს კი მიაღწევთ, მაგრამ მიღებულ წონას, რბილად რომ ვთქვათ, დიდი ხნით ვერ შეინარჩუნებთ.

რა თქმა უნდა, მხოლოდ წიწიბურით კვება ორი კვირის განმავლობაში – პრაქტიკულად, შეუძლებელია. ამიტომაც გარდა წიწიბურისა, შეგიძლიათ მიირთვათ ვაშლი, ბოსტნეულის სალათები სანელებლების გარეშე, კეფირი, ჩაი და ყავა. მთავარი წესი ამ დროს ის არის, რომ მთლიანად უარი თქვათ შაქარზე; ასევე, კატეგორიულად იკრძალება საკვების მიღება 18 საათის შემდეგ. ამასთან, ყოველთვის შეგიძლიათ გაამრავალფეროვნოთ თქვენი რაციონი, თუ მოამზადებთ წიწიბურასგან ოლადებს ან კატლეტებს წიწიბურას ფქვილისგან.

რაც ყველაზე მთავარია, წიწიბურას დიეტის შემდეგ შეგიძლიათ ჰარმონიულად გადახვიდეთ ჩვეულებრივ კვებაზე. არ ღირს პირველივე დღეს ხარბად მიირთვათ ბიფშტექსები კარტოფილთან ერთად და სვათ "კოკა-კოლა". დიეტის შემდეგ სადილი გაამრავალფეროვნეთ ხილით, ვახშმად დაუმატეთ ორთქლზე მომზადებული ბოსტნეული. დიეტის შემდგომი კვირის განმავლობაში ჩვეულ რაციონში შეიტანეთ – კვერცხი, რძე, მოხარშული ხორცი, ხილი. ერთი სიტყვით, ასე, აუჩქარებლად გადადით კვების ნორმალურ რეჟიმზე.




კომენტარები (28)
თამოო
ხილი და ბოსტნეული არ შეიძლება თუ მარტო წიწიბურა და მაწონზე ვიყო?
გვანცა
ეს დიეტა კუცჰსდა ნაწლავებს აზიანებსო ყველაზე კარგი მაწვნის და გრეჩიხის დიეტაა ანმარტო გრეცჰიხის შეიდზლება ჩემმა მეგობარმა 20 კილო დაიკლო ეგერე ერთ თვეში
elene
რამდენ დღიანია ეს დიეტა ?
თათია
ძალაინ მინდა დავიკლო დღეიდან აუცილებლად დავიწყებ ამ დიეტას თუ ბოლომდე გავქაჩავ აუცილებლად მოგახსენებთ რამდენს დავიკლებ ...
ტატა
მე დღეს დავიწყე დიეტა წიწიბურის და ერთ კვირაში უნდა დავიკლო საგრძნობლად, თუ რამდენს დავიკლებთ მოგახსენებთ შემდგომ
ფასი:  4000 $
ფასი:  4000 $
ფასი:  8500 $
ფასი:  1700 $
ფასი:  2400 $
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
სხეულის იდეალური ფორმები 2 კვირაში
13:03 / 30-09-2014
პირველი დღე: 2-3 კვერცხი, ხილი და უმი ბოსტნეული ნებისმიერი რაოდენობით.
დიეტა – "დღეში მინუს 1 კგ"
15:22 / 29-09-2014
დილის 7 საათზე – მწვანე ჩაი უშაქროდ;9 საათზე – მოხარშული კვერცხი;
დიეტა მაია პლისეცკაიასგან: დაემშვიდობეთ 8-10 კილოგრამს ორ კვირაში
17:27 / 26-09-2014
ბალერინა მაია პლისეცკაია, მიუხედავად თავის სოლიდური ასაკისა (80 წელს დიდი ხანია გადააბიჯა), არაჩვეულებრივად გამოიყურება. ბალერინა სულ ფორმაშია და ენერგიითაა სავსე.
დიეტაზე მყოფების პრინციპები, რომლებიც წონაში დაკლებას უშლის ხელს
12:30 / 26-09-2014
1. საკვები სხვისი თეფშიდან საკვებად არ ითვლება.2. თუ არავინ ხედავს, რომ ვჭამთ – ე.ი. კალორიებს არ ვიღებთ.
როგორ ვებრძოლოთ საღამოს მადას?
13:11 / 19-09-2014
1. ერთ ჩაის კოვზ თაფლს მიაყოლეთ თბილი წყალი.
გემრიელი დიეტა, რომლის მეშვეობითაც 7 დღეში 7 კილოგრამს დაიკლებთ
12:17 / 19-09-2014
მაშ ასე, გთავაზობთ გემრიელი დიეტის 7 დღის რაციონს:
8 სახალისო და უტყუარი მეთოდი იმისათვის, რომ დიეტას გაუძლო
13:00 / 17-09-2014
1. იმისათვის, რომ არ ჭამო 18.00 საათის შემდეგ, დაიძინე 17.55 საათზე.
აქტიური დიეტა – 6 დღეში მინუს 10 კილოგრამი
12:07 / 17-09-2014
აქტიური დიეტა მხოლოდ რამდენიმე დღეზეა გათვლილი და მარტივი და სასარგებლო კერძებისგან შედგება.
საკვები, რომლის მირთმევაც შეგვიძლია 6 საათის შემდეგ
13:00 / 16-09-2014
ბევრ ჩვენგანს აწუხებს საკითხი – რისი ჭამა შეიძლება ან არა საღამოს 6 საათის შემდეგ.
ცხიმოვანი ქსოვილის დრენაჟი - 6 რეცეპტი ზედმეტი წონის სწრაფად მოსაშორებლად
12:16 / 16-09-2014
ცხიმოვან ქსოვილში სითხის შეკავება ცელულიტს, წონის დაგროვებას და შეშუპებას იწვევს. ამასთან, ნივთიერებათა ცვლა ნელდება, ხოლო დიეტების ეფექტურობა მკვეთრად მცირდება.
არქივის კალენდარი
«« ოქტომბერი 2014 »»
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
2930 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 12