წიწიბურას დიეტა – სწრაფი და ეფექტური
წიწიბურას დიეტა – სწრაფი და ეფექტური
ლამაზი სხეული, არანაირი ზედმეტი კილოგრამი, კმაყოფილი და ბედნიერი იერი – განა ეს ის არ არის, რისკენაც ნებისმიერი ქალი ისწრაფვის? მაგრამ სუსტი სქესის ყველა წრმომადგენელს როდი აქვს ნებისყოფა და საშუალება, დაიცვას მკაცრი დიეტები, მისდიოს ჯანმრთელი ცხოვრების წესს და რეგულარულად სწორად იკვებოს.

მაშ, როგორ მოვიყვანოთ მოკლე დროში ჩვენი სხეული სასურველ ფორმაში, თანაც ისე, რომ შიმშილით არ მოვიკლათ თავი?

წიწიბურას სარგებლიანობაზე

ამ ბურღულეულის სასარგებლო თვისებების შესახებ დიდი ხანია ცნობილია – ნოყიერსა და გემრიელ წიწიბურას ხშირად ვიყენებთ გარნირად. მაგრამ მოვიდა დრო, ის ორი კვირით ძირითად კერძად გავიხადოთ! დიახ, სწორედ ამდენი დრო დაგჭირდებათ იმისათვის, რომ 5-დან 15 კილოგრამამდე დაიკლოთ წონაში. მაშ ასე, რა საიდუმლოს ინახავს ეს ჯადოსნური დიეტა?

პირველ რიგში, წიწიბურა ქოლესტერინის დონეს დაბლა სწევს. მეორეც, ის დიდი ხნით მოგიკლავთ შიმშილის გრძნობას. მესამეც, ის ძალიან სასარგებლოა ჯანმრთელობისთვის, რადგან ორგანიზმს წმენდს შლაკებისგან.

წიწიბურას დიეტის მნიშვნელოვანი წესები

დავიწყოთ იქიდან, რომ მთავარია – სწორად მოამზადოთ ბურღული. ამისათვის აუცილებელია, ღამით დაასხათ წიწიბურას ადუღებული წყალი პროპორციებით: ერთ ჭიქა ბურღულს 2 ჭიქა წყალი და დაახუროთ მჭიდროდ.

წიწიბურა უნდა მოამზადოთ მარილის, შაქრისა და წიწაკის გარეშე. მოცემულ დიეტაში აქცენტი სწორედ უმარილობაშია, რადგან სწორედ ის იწვევს შეშუპებას და ცელულიტის ჩამოყალიბებას; ასევე, აძლიერებს პროდუქტის გემოს, რაც მადის მომატებას იწვევს.
რა თქმა უნდა, არანაირი ცხიმი და სოუსი... და რაც მთავარია, სამუდამოდ ვივიწყებთ მაიონეზს!

წიწიბურას დიეტის საფუძვლები

მომზადებული წიწიბურა დილით გაყავით 5 პორციად და მთელი დღის განმავლობაში მიირთვით. სვით რაც შეიძლება ბევრი წყალი, შეგიძლიათ მიირთვათ ჩაი და ყავაც შაქრის გარეშე, მაგრამ არა უმეტეს ორი ფინჯნისა. ამას გარდა, წიწიბურას დიეტას დაუმატეთ მასაჟი, საუნა, სირბილი და ფიტნესი. მხოლოდ "ფაფით" შედეგს კი მიაღწევთ, მაგრამ მიღებულ წონას, რბილად რომ ვთქვათ, დიდი ხნით ვერ შეინარჩუნებთ.

რა თქმა უნდა, მხოლოდ წიწიბურით კვება ორი კვირის განმავლობაში – პრაქტიკულად, შეუძლებელია. ამიტომაც გარდა წიწიბურისა, შეგიძლიათ მიირთვათ ვაშლი, ბოსტნეულის სალათები სანელებლების გარეშე, კეფირი, ჩაი და ყავა. მთავარი წესი ამ დროს ის არის, რომ მთლიანად უარი თქვათ შაქარზე; ასევე, კატეგორიულად იკრძალება საკვების მიღება 18 საათის შემდეგ. ამასთან, ყოველთვის შეგიძლიათ გაამრავალფეროვნოთ თქვენი რაციონი, თუ მოამზადებთ წიწიბურასგან ოლადებს ან კატლეტებს წიწიბურას ფქვილისგან.

რაც ყველაზე მთავარია, წიწიბურას დიეტის შემდეგ შეგიძლიათ ჰარმონიულად გადახვიდეთ ჩვეულებრივ კვებაზე. არ ღირს პირველივე დღეს ხარბად მიირთვათ ბიფშტექსები კარტოფილთან ერთად და სვათ "კოკა-კოლა". დიეტის შემდეგ სადილი გაამრავალფეროვნეთ ხილით, ვახშმად დაუმატეთ ორთქლზე მომზადებული ბოსტნეული. დიეტის შემდგომი კვირის განმავლობაში ჩვეულ რაციონში შეიტანეთ – კვერცხი, რძე, მოხარშული ხორცი, ხილი. ერთი სიტყვით, ასე, აუჩქარებლად გადადით კვების ნორმალურ რეჟიმზე.




კომენტარები (33)
ტამუნა
მართლა უნდა ვსინჯო
თამთა
საღამოს რომ დავასხავთ წყალს მოხარშვა აღარ უნდა დილით? გთხოვტ მითხარიტ
გვანცას
გეტანხმები არ შეიძლება მარტო წიწიბურა მაწონტან ერთად პრობლემა არაა
გვანცა
გამარჯობათ! თუ იცით რამდენ დღიანია და ორგანიზმისთვის საზიანოა თუ არაა. გთხოვთ მითხარით 17 წლის ვარ, 47 კილო ვარ ძალიან მინდა 4კილოგრამი დავიკლო მუცლისთვის, გადამეტებული წონა არ მაწუხებს მაგრამ მაინც მინდა ზაფხულისთვის ფორმაში ვიყო. მადლობა წინასწარ
ირმა
მე ერთ კვირაში დავიკელი 3 კილო
ვიდეო სიახლეები
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
წონაში დასაკლები ვახშმის 4 წესი
15:11 / 22-04-2015
1. დიეტური ვახშამი უნდა იყოს აუცილებლად ცივი. აქ მნიშვნელობა აქვს არა იმას, როგორ ჭამთ, არამედ იმას - რას ჭამთ. უპირატესობა მიანიჭეთ მსუბუქ სალათებს, ჩათუთქულ ბოსტნეულს, ორთქლზე მოხარშულ თევზს ან ქათმის ხორცს.
30 მეთოდი 100 კალორიის დასაწველად – ზოგიერთი მათგანი გაგაოცებთ
12:22 / 22-04-2015
უამრავი მეთოდი არსებობს კალორიების დასაწვავად. ძირითადად, ეს ვარჯიში და დიეტაა. თუმცა არსებობს ისეთი აქტივობები, რომელთა დროსაც აქტიურად იწვება კალორიები. ზოგიერთს, ალბათ, ვერც კი წარმოიდგენდით.
საკვები, რომელიც ყველაზე მეტად აჩქარებს მეტაბოლიზმს
10:30 / 21-04-2015
ცილები:კვერცხი – ცილის საუკეთესო წყარო;რძემჟავა პროდუქტები;
ტიბეტელი ბერების ახალგაზრდობის საიდუმლო: 5 მარტივი ვარჯიში ჯანმრთელობის გასაუმჯობესებლად
12:31 / 20-04-2015
ამ ვარჯიშებს ”ტიბეტის 5 მარგალიტი” ჰქვია. იგი ევროპელებს ინგლისელმა სამხედრომ გააცნო, რომელიც ინდოეთში მსახურობდა.
4 ყველაზე ძლიერმოქმედი ცხიმისმწველი კოქტეილი
11:23 / 17-04-2015
ცხიმისმწველი კოქტეილები აჩქარებს მეტაბოლიზმს, აქვეითებს შიმშილის გრძნობას და ამასთან, ორგანიზმს ვიტამინებითა და მინერალებით ამდიდრებს.
დიეტა ნივთიერებათა ცვლის დასაჩქარებლად – შეინახეთ!
12:12 / 15-04-2015
ამ დიეტის დროს ნივთიერებათა ცვლა აქტიურ მუშაობას იწყებს, იწვება ცხიმი და უკან აღარ ბრუნდება.
დიეტები მათთვის, ვისაც წონაში დაკლება უჭირს
13:02 / 14-04-2015
ბევრჯერ სცადეთ დიეტის დაცვა, მაგრამ შიმშილის აუტანელი გრძნობის გამო მოგიწიათ მისი დარღვევა? აირჩიეთ ქვემოთ მოცემული დიეტებიდან ერთ-ერთი, თქვენთვის ყველაზე შესაფერისი და წონაში უმტკივნეულოდ და შიმშილის გარეშე კლება გარანტირებული გაქვთ!
სწორი და დაბალანსებული კვების მაგალითები ქარდებით – შეინახე!
14:12 / 09-04-2015
როცა საქმე წონაში კლებას ეხება, ყოველთვის თვალწინ ჩიტის საკენკი, ძალიან მცირე ულუფები წარმოგვიდგენია.
სუპერდიეტა: კვება 2 საათში ერთხელ და 6 დღეში მინუს 6 კგ
11:52 / 06-04-2015
მოდის თხელი სამოსის ჩაცმის სეზონი და შესაბამისად, არავის გვჭირდება შესამჩნევი ზედმეტი კილოგრამები.
არქივის კალენდარი