წიწიბურას დიეტა – სწრაფი და ეფექტური
წიწიბურას დიეტა – სწრაფი და ეფექტური
ლამაზი სხეული, არანაირი ზედმეტი კილოგრამი, კმაყოფილი და ბედნიერი იერი – განა ეს ის არ არის, რისკენაც ნებისმიერი ქალი ისწრაფვის? მაგრამ სუსტი სქესის ყველა წრმომადგენელს როდი აქვს ნებისყოფა და საშუალება, დაიცვას მკაცრი დიეტები, მისდიოს ჯანმრთელი ცხოვრების წესს და რეგულარულად სწორად იკვებოს.

მაშ, როგორ მოვიყვანოთ მოკლე დროში ჩვენი სხეული სასურველ ფორმაში, თანაც ისე, რომ შიმშილით არ მოვიკლათ თავი?

წიწიბურას სარგებლიანობაზე

ამ ბურღულეულის სასარგებლო თვისებების შესახებ დიდი ხანია ცნობილია – ნოყიერსა და გემრიელ წიწიბურას ხშირად ვიყენებთ გარნირად. მაგრამ მოვიდა დრო, ის ორი კვირით ძირითად კერძად გავიხადოთ! დიახ, სწორედ ამდენი დრო დაგჭირდებათ იმისათვის, რომ 5-დან 15 კილოგრამამდე დაიკლოთ წონაში. მაშ ასე, რა საიდუმლოს ინახავს ეს ჯადოსნური დიეტა?

პირველ რიგში, წიწიბურა ქოლესტერინის დონეს დაბლა სწევს. მეორეც, ის დიდი ხნით მოგიკლავთ შიმშილის გრძნობას. მესამეც, ის ძალიან სასარგებლოა ჯანმრთელობისთვის, რადგან ორგანიზმს წმენდს შლაკებისგან.

წიწიბურას დიეტის მნიშვნელოვანი წესები

დავიწყოთ იქიდან, რომ მთავარია – სწორად მოამზადოთ ბურღული. ამისათვის აუცილებელია, ღამით დაასხათ წიწიბურას ადუღებული წყალი პროპორციებით: ერთ ჭიქა ბურღულს 2 ჭიქა წყალი და დაახუროთ მჭიდროდ.

წიწიბურა უნდა მოამზადოთ მარილის, შაქრისა და წიწაკის გარეშე. მოცემულ დიეტაში აქცენტი სწორედ უმარილობაშია, რადგან სწორედ ის იწვევს შეშუპებას და ცელულიტის ჩამოყალიბებას; ასევე, აძლიერებს პროდუქტის გემოს, რაც მადის მომატებას იწვევს.
რა თქმა უნდა, არანაირი ცხიმი და სოუსი... და რაც მთავარია, სამუდამოდ ვივიწყებთ მაიონეზს!

წიწიბურას დიეტის საფუძვლები

მომზადებული წიწიბურა დილით გაყავით 5 პორციად და მთელი დღის განმავლობაში მიირთვით. სვით რაც შეიძლება ბევრი წყალი, შეგიძლიათ მიირთვათ ჩაი და ყავაც შაქრის გარეშე, მაგრამ არა უმეტეს ორი ფინჯნისა. ამას გარდა, წიწიბურას დიეტას დაუმატეთ მასაჟი, საუნა, სირბილი და ფიტნესი. მხოლოდ "ფაფით" შედეგს კი მიაღწევთ, მაგრამ მიღებულ წონას, რბილად რომ ვთქვათ, დიდი ხნით ვერ შეინარჩუნებთ.

რა თქმა უნდა, მხოლოდ წიწიბურით კვება ორი კვირის განმავლობაში – პრაქტიკულად, შეუძლებელია. ამიტომაც გარდა წიწიბურისა, შეგიძლიათ მიირთვათ ვაშლი, ბოსტნეულის სალათები სანელებლების გარეშე, კეფირი, ჩაი და ყავა. მთავარი წესი ამ დროს ის არის, რომ მთლიანად უარი თქვათ შაქარზე; ასევე, კატეგორიულად იკრძალება საკვების მიღება 18 საათის შემდეგ. ამასთან, ყოველთვის შეგიძლიათ გაამრავალფეროვნოთ თქვენი რაციონი, თუ მოამზადებთ წიწიბურასგან ოლადებს ან კატლეტებს წიწიბურას ფქვილისგან.

რაც ყველაზე მთავარია, წიწიბურას დიეტის შემდეგ შეგიძლიათ ჰარმონიულად გადახვიდეთ ჩვეულებრივ კვებაზე. არ ღირს პირველივე დღეს ხარბად მიირთვათ ბიფშტექსები კარტოფილთან ერთად და სვათ "კოკა-კოლა". დიეტის შემდეგ სადილი გაამრავალფეროვნეთ ხილით, ვახშმად დაუმატეთ ორთქლზე მომზადებული ბოსტნეული. დიეტის შემდგომი კვირის განმავლობაში ჩვეულ რაციონში შეიტანეთ – კვერცხი, რძე, მოხარშული ხორცი, ხილი. ერთი სიტყვით, ასე, აუჩქარებლად გადადით კვების ნორმალურ რეჟიმზე.




კომენტარები (28)
თამოო
ხილი და ბოსტნეული არ შეიძლება თუ მარტო წიწიბურა და მაწონზე ვიყო?
გვანცა
ეს დიეტა კუცჰსდა ნაწლავებს აზიანებსო ყველაზე კარგი მაწვნის და გრეჩიხის დიეტაა ანმარტო გრეცჰიხის შეიდზლება ჩემმა მეგობარმა 20 კილო დაიკლო ეგერე ერთ თვეში
elene
რამდენ დღიანია ეს დიეტა ?
თათია
ძალაინ მინდა დავიკლო დღეიდან აუცილებლად დავიწყებ ამ დიეტას თუ ბოლომდე გავქაჩავ აუცილებლად მოგახსენებთ რამდენს დავიკლებ ...
ტატა
მე დღეს დავიწყე დიეტა წიწიბურის და ერთ კვირაში უნდა დავიკლო საგრძნობლად, თუ რამდენს დავიკლებთ მოგახსენებთ შემდგომ
ფასი:  2500 $
ფასი:  2500 $
ფასი:  5650 $
ფასი:  0 $
ფასი:  2800 $
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
საკვები, რომლის მირთმევაც შეგვიძლია 6 საათის შემდეგ
13:00 / 16-09-2014
ბევრ ჩვენგანს აწუხებს საკითხი – რისი ჭამა შეიძლება ან არა საღამოს 6 საათის შემდეგ.
ცხიმოვანი ქსოვილის დრენაჟი - 6 რეცეპტი ზედმეტი წონის სწრაფად მოსაშორებლად
12:16 / 16-09-2014
ცხიმოვან ქსოვილში სითხის შეკავება ცელულიტს, წონის დაგროვებას და შეშუპებას იწვევს. ამასთან, ნივთიერებათა ცვლა ნელდება, ხოლო დიეტების ეფექტურობა მკვეთრად მცირდება.
მარიამ როინიშვილის დიეტა – ''ეს ის დიეტა არაა, რომელიც მშიერს დაგტოვებს...''
15:47 / 15-09-2014
მომღერალ მარიამ როინიშვილზე ვერასდროს ვიტყოდით, რომ მსუქანია, მაგრამ მომღერალმა გადაწყვიტა, დიეტოლოგ ნატა გაგუას რჩევებით დაეკლო წონაში და სასურველ შედეგსაც მიაღწია.
იაპონური უმარილო დიეტა – 13 დღეში მინუს 7-10 კგ
13:09 / 15-09-2014
დიეტის პრინციპი სათაურშივე ჩანს, გამორიცხულია მარილი. წყალი - დღეში მინიმუმ 1.5 ლ.
მჟავე კომბოსტოს ოთხდღიანი დიეტა
16:12 / 10-09-2014
თუ გსურთ ეფექტურად დაიკლოთ წონაში და ამასთან, ისე, რომ ვიტამინებით გაიმდიდროთ ორგანიზმი, ეს დიეტა თქვენთვის არის. ოთხდღიანი დიეტა სამჯერად სრულფასოვან კვებას მოიცავს.
ინგა გრიგოლიასა და ნანუკა ჟორჟოლიანის  ბრინჯის ათდღიანი დიეტა
17:06 / 08-09-2014
ცნობილია, რომ ბოლო დროს ქართველი ტელეწამყვანები წონაში დასაკლებად დიეტებს იცავენ.
ფეხების გასახდომი ”ქვეითი დიეტა”
12:56 / 08-09-2014
ამ დიეტის ავტორები ამტკიცებენ, რომ მისი დაცვის შემთხვევაში ზედმეტი ცხიმი, ძირითადად, ქრება დუნდულებიდან, თეძოებიდან და ბარძაყებიდან.
ექსპრეს-დიეტები ვარსკვლავებისგან
13:00 / 06-09-2014
ევა ლონგორიას თევზის დიეტასასოწარკვეთილი დიასახლისი ევა ლონგორია – დახვეწილობისა და მოხდენილობის მაგალითია (157 სმ სიმაღლის მსახიობი მხოლოდ 48 კგ-ს იწონის).
წყლის დიეტა აკრძალვების გარეშე
13:40 / 04-09-2014
ყველამ კარგად ვიცით, რომ წყალი ძალიან სასარგებლოა ჩვენი ორგანიზმისთვის, რომ ეს სითხე უნდა მივიღოთ რაც შეიძლება დიდი რაოდენობით და რომ წყალში არ იგულისხმება გაზიანი სასმელები და სხვა სითხე.
"90-60-90" - სილამაზისა და ჯანმრთელობის უნიკალური ელექსირი
16:47 / 02-09-2014
გარდა იმისა, რომ ძალიან გემრიელია, ამ ელექსირს საოცარი გამაჯანსაღებელი და ცხიმის წვის თვისება აქვს.
არქივის კალენდარი
«« სექტემბერი 2014 »»
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 12345