10-წუთიანი ვარჯიში სახტუნაოთი: მხიარული ხტუნვა - გზა იდეალური ფორმებისკენ!
10-წუთიანი ვარჯიში სახტუნაოთი: მხიარული ხტუნვა - გზა იდეალური ფორმებისკენ!
სახტუნაო ყველაზე მისაღები კარდიოტრენაჟორია, რომელსაც სათანადოდ არ აფასებენ. თუკი იგი ბოლოს ხელში სკოლაში, ფიზკულტურის გაკვეთილზე გეჭირათ, გირჩევთ შეიძინოთ ეს სასარგებლო ნივთი!

ჯერ ერთი, სახტუნაო არ იკავებს დიდ ადგილს; მეორეც, ხტუნვა ნებისმიერ ადგილას შეგიძლიათ: სპორტულ დარბაზში, სტადიონზე და სახლში.
ხტუნვისგან დადებითი შედეგის მისაღებად გთავაზობთ სრულ სავარჯიშო კომპლექსს.

ვარჯიში სახტუნაოთი

1. 00.00-01.00

დადგით ფეხები მხრების სიგრძეზე, დაიჭირეთ სახტუნაოს ბოლოები ორივე ხელით. იხტუნეთ ერთ ადგილზე, მოხაზეთ სახტუნაოთი რვიანი: მარცხენა მხრიდან მარჯვენა თეძომდე და პირიქით.

2. 01.00-02.00
სათითაო ერთწუთიანი ხტუნვები წინ.

3. 02.00-02.30


მარჯვენა ფეხის ქუსლზე ძალდატანებით, დაატრიალეთ სახტუნაო 2-ჯერ
მარჯვნივ. გაიმეორეთ იგივე მარცხენა მხარეს.

4. 02.30-03.30


წინ და უკან ხტუნვა 6-6-ჯერ.

5. 03.30-04.00

კვლავ ვხაზავთ რვიანს, როგორც პირველ პუნქტში.

6. 04.00-05.00

მორიგეობითი ხტუნვა მარცხნივ და მარჯვნივ. ფეხები შეატყუპეთ და გაიმეორეთ 6-6-ჯერ.

7. 05.00-05.30

გაიმეორეთ პუნქტი #3

8. 05.30-06.00
ორმაგი ხტუნვა: ეცადეთ თითო ნახტომში სახტუნაო 2-ჯერ დაატრიალოთ.

9. 06.00-06.30

გაიმეორეთ 8-იანის მონახაზი პირველი პუნქტიდან.

10. 06.30-07.00

მონაცვლეობით: შეტყუპებული ფეხებით და ფეხები მხრების სიგანეზე.

11. 07.00-09.00

სირბილი ადგილზე სახტუნაოს ბრუნვებით.

12. 09.00-10.00

დასასრულ, გაიმეორეთ პუნქტი #3.
კომენტარები (0)
კომენტარი ჯერ არ გაკეთებულა
ვიდეო სიახლეები
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
როგორ მოვიშოროთ მუცელი და თეძოები მაგიდის ტილოს მეშვეობით. ეს ხუმრობა არ არის! (+ვიდეო)
13:03 / 28-07-2016
დღეიდან აღარ მოგიწევთ თავი დაიტანჯოთ მკაცრი დიეტებით იმისათვის, რომ დაიკლოთ წონაში. ჩვენ გასწავლით, როგორ მოიშოროთ მუცელი და თეძოები, არც მეტი, არც ნაკლები, მაგიდის ტილოს მეშვეობით.
მოიშორეთ ნაკეცები ზურგზე და თეძოებზე ამ 4 მარტივი სავარჯიშოს დახმარებით
17:26 / 07-07-2016
თეძოებზე, ზურგზე და იღლიის ქვეშ დაგროვებულ ზედმეტ ცხიმს ყველაზე მოდურ საზაფხულო სამოსზე წარმოდგენის გაფუჭებაც კი შეუძლია.
"მეჯავრება იოგა, მაგრამ ასაკმა მაიძულა" - თინა კანდელაკი ახალი რეჟიმით ცხოვრობს (ფოტო)
14:48 / 06-07-2016
40 წლის თინა კანდელაკმა თაყვანისმცემლები ახალი ამბით გააოცა.
მოშვებული მუცლისა და თეძოების გამკვრივება დღეში 5-წუთიანი ვარჯიშით!
14:46 / 02-06-2016
შვებულებების დრო ძალიან მოახლოვდა, ეს კი იმას ნიშნავს, დროა, მივხედოთ სხეულს.
ჩამოკიდებული მუცლის მოშორება 100%-ით!
10:56 / 23-05-2016
პირველი ვარჯიში: ღრმად ჩაისუნთქეთ, მაქსიმალურად გამოზნიქეთ მუცელი, დაითვალეთ ხუთამდე, მოდუნდით, პირით ამოისუნთქეთ და მუცელი შეზნიქეთ.
როგორ მოვიშოროთ ნაკეცები იღლიებთან 4 მარტივი მოძრაობით
11:04 / 19-05-2016
ხშირად იღლიებთან უსიამოვნო ნაკეცების გაჩენის მიზეზი ზედმეტი წონაა. ამის გამო ქალები არა მხოლოდ ფიზიკურ, არამედ ფსიქოლოგიურ დისკომფორტსაც განიცდიან. გთავაზობთ ძალიან ეფექტურ მეთოდს, რომლის მეშვეობითაც მარტივად მოიცილებთ ცხიმს სხეულის ამ მონაკვეთში.
დაუთმე დღეში მხოლოდ 6 წუთი ამ ვარჯიშებს, თუ გსურს, რომ ბრაზილიური უკანალი გქონდეს!
12:36 / 11-05-2016
აწეული, მრგვალი და მკვრივი უკანალი – არა მხოლოდ ქალის, არამედ მამაკაცის ოცნების საგანია, მათ ხომ ქალის სხეულის სწორედ ეს ნაწილი მიაჩნიათ ყველაზე მიმზიდველად!
ცნობილი რუსი მომღერალი ნატაშა კოროლიოვა ამხელს, როგორ ინარჩუნებს იდეალურ დუნდულებს
16:10 / 12-04-2016
ნატაშა კოროლიოვა მიიჩნევს, რომ იდეალური სხეულის შენარჩუნება სახლის პირობებშიცაა შესაძლებელი.
ვარჯიში აწეული დუნდულებისთვის: Push-Up ეფექტი გარდაუვალია!
15:15 / 11-04-2016
მრგვალი, ლამაზი და აწეული დუნდულები - აუხდენელი ოცნება არ გახლავთ, ეს არის მიზანი, რომლის მიღწევაც რეალურად შესაძლებელია. რა თქმა უნდა, თუ სულ ცოტაოდენ ძალისხმევას გამოვიჩენთ...
მხოლოდ ერთი 4-წუთიანი ვარჯიში – და თქვენ სრულიად სხვა სხეული გაქვთ!
14:54 / 07-03-2016
გთავაზობთ, მიიღოთ გამოწვევა, რომელიც უამრავმა ადამიანმა გაიარა მთელი მსოფლიოს მასშტაბით და სრულიად გარდაიქმნა სხეულის ფორმები!სხეულის გასამკვრივებლად და სხვადასხვა ადგილიდან ზედმეტი ცხიმის მოსაშორებლად ყველაზე ეფექტურ ვარჯიშად იდაყვებზე დგომა, ე.წ. ხარიხა ითვლება.
არქივის კალენდარი