10-წუთიანი ვარჯიში სახტუნაოთი: მხიარული ხტუნვა - გზა იდეალური ფორმებისკენ!
10-წუთიანი ვარჯიში სახტუნაოთი: მხიარული ხტუნვა - გზა იდეალური ფორმებისკენ!
სახტუნაო ყველაზე მისაღები კარდიოტრენაჟორია, რომელსაც სათანადოდ არ აფასებენ. თუკი იგი ბოლოს ხელში სკოლაში, ფიზკულტურის გაკვეთილზე გეჭირათ, გირჩევთ შეიძინოთ ეს სასარგებლო ნივთი!

ჯერ ერთი, სახტუნაო არ იკავებს დიდ ადგილს; მეორეც, ხტუნვა ნებისმიერ ადგილას შეგიძლიათ: სპორტულ დარბაზში, სტადიონზე და სახლში.
ხტუნვისგან დადებითი შედეგის მისაღებად გთავაზობთ სრულ სავარჯიშო კომპლექსს.

ვარჯიში სახტუნაოთი

1. 00.00-01.00

დადგით ფეხები მხრების სიგრძეზე, დაიჭირეთ სახტუნაოს ბოლოები ორივე ხელით. იხტუნეთ ერთ ადგილზე, მოხაზეთ სახტუნაოთი რვიანი: მარცხენა მხრიდან მარჯვენა თეძომდე და პირიქით.

2. 01.00-02.00
სათითაო ერთწუთიანი ხტუნვები წინ.

3. 02.00-02.30


მარჯვენა ფეხის ქუსლზე ძალდატანებით, დაატრიალეთ სახტუნაო 2-ჯერ
You must have Flash Player installed in order to see this player.
მარჯვნივ. გაიმეორეთ იგივე მარცხენა მხარეს.

4. 02.30-03.30


წინ და უკან ხტუნვა 6-6-ჯერ.

5. 03.30-04.00

კვლავ ვხაზავთ რვიანს, როგორც პირველ პუნქტში.

6. 04.00-05.00

მორიგეობითი ხტუნვა მარცხნივ და მარჯვნივ. ფეხები შეატყუპეთ და გაიმეორეთ 6-6-ჯერ.

7. 05.00-05.30

გაიმეორეთ პუნქტი #3

8. 05.30-06.00
ორმაგი ხტუნვა: ეცადეთ თითო ნახტომში სახტუნაო 2-ჯერ დაატრიალოთ.

9. 06.00-06.30

გაიმეორეთ 8-იანის მონახაზი პირველი პუნქტიდან.

10. 06.30-07.00

მონაცვლეობით: შეტყუპებული ფეხებით და ფეხები მხრების სიგანეზე.

11. 07.00-09.00

სირბილი ადგილზე სახტუნაოს ბრუნვებით.

12. 09.00-10.00

დასასრულ, გაიმეორეთ პუნქტი #3.
კომენტარები (0)
კომენტარი ჯერ არ გაკეთებულა
ბავშვის ფიზიკური განვითარება
წონა დაბადებისას :
გრ
სიმაღლე დაბადებისას :
სმ
თავის გარშემოწერილობა დაბადებისას :
სმ
თვე
ვიდეო სიახლეები
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
7 რამ, რაც ვარჯიშის შემდეგ არ უნდა გააკეთო!
14:54 / 16-05-2017
1. ჭამთ ვარჯიშის დასრულების შემდეგ
ირბინე და გახდი: საუკეთესო მეთოდი, როგორ მოამზადოთ სხეული პლაჟის სეზონისთვის
11:13 / 15-05-2017
ყველა ქალის დიდი სურვილია, ზაფხულისთვის კარგად გამოიყურებოდეს და თამამად იპოზიოროს პლაჟზე. გთავაზობთ რჩევებს, რომლებიც დაგეხმარებათ ამის მიღწევაში:
ახალი ფიტნესი: ძილი სპორტდარბაზში. მუშაობს თუ არა?
15:06 / 04-05-2017
ფიტნესკლუბის ქსელმა ახალი პროგრამა აამუშავა.
სალის ბლოგი: რატომ უნდა ვივარჯიშოთ და როგორ მივიღოთ მოტივაცია
11:39 / 28-04-2017
ალბათ, შეამჩნევდით, რომ ბოლო რამდენიმე წელია, ძალიან მოდური გახდა ჯანსაღი ცხოვრების წესი და ვარჯიშის სხვადასხვა სახეობა.
ეს უნიკალური იაპონური მეთოდი სწრაფად მოგაშორებთ ცხიმს მუცლიდან
15:38 / 24-04-2017
ახლახან იაპონელმა მსახიობმა მიკე რიოსუკემ შეიმუშავა საინტერესო მეთოდი, რომელიც დაეხმარა 13 კგ-სა და წელის გარშემოწერილობიდან 12 სმ-ის მოშორებაში სულ რამდენიმე კვირაში.
იდეალური თეძოები და უკანალი 27 დღეში – მარტივი და უნიკალური  ვარჯიშის სქემა
00:00 / 20-04-2017
ჩაჯდომა – ბევრი მწვრთნელის საყვარელი ვარჯიშია, რადგანაც ის უკანალის კუნთებს, ფეხებს, თეძოებსა და პრესსაც კი ავარჯიშებს. მისი გაკეთება კი რთული სულაც არ არის.
თეძოების და ფეხების დასათეხელებელი 5 ყველაზე ეფექტური ვარჯიში გიფებით
15:45 / 18-04-2017
ქალების უმეტესობას წონის მატებასთან ერთად პრობლემად ექცევა ხოლმე თეძოები და ფეხები. ეს ვარჯიშები სწორედ მათთვის არის.მოიმარჯვეთ ჰანტელები, გამოყავით დღეში 30 წუთი - და ზაფხულამდე აუცილებლად გექნებათ სასურველი შედეგი!
როგორ მოვიცილოთ ცხიმი ყველაზე რთული ადგილებიდან - 5 ვარჯიში, რომელიც მუშაობს
11:36 / 01-02-2017
ზედმეტი კილოგრამი მოულოდნელად არ ჩნდება, ის წლობით გროვდება.
გააკეთეთ ეს 5 ვარჯიში სახლში და მოფამფალებული კანი მკლავებზე გაქრება
12:35 / 26-01-2017
ასაკის მატებასთან ერთად კანი მკლავებზე მოფამფალდება, თუმცა ეს არ ნიშნავს, რომ გრძელსახელოიანი სამოსით უნდა იაროთ.
ამ ერთი მარტივი მოძრაობით ასობით ადამიანმა დაიკლო წონაში! საჭიროა დღეში მხოლოდ 1 წუთი... (+video)
13:26 / 14-12-2016
ლამაზ და მოხდენილ სხეულზე ყველა ოცნებობს, მაგრამ ბევრი ვერ დაიკვეხნის ამით... მუცელსა და თეძოებზე ცხიმის ნადებები ხშირად სტრესის გამომწვევი მიზეზი ხდება.
გამოკითხვა
რომელ მომსახურებას იყენებთ ყველაზე ხშირად ფასდაკლების საიტებზე?
არქივის კალენდარი