მხოლოდ ერთი 4-წუთიანი ვარჯიში – და თქვენ სრულიად სხვა სხეული გაქვთ!
მხოლოდ ერთი 4-წუთიანი ვარჯიში – და თქვენ სრულიად სხვა სხეული გაქვთ!
გთავაზობთ, მიიღოთ გამოწვევა, რომელიც უამრავმა ადამიანმა გაიარა მთელი მსოფლიოს მასშტაბით და სრულიად გარდაიქმნა სხეულის ფორმები!
სხეულის გასამკვრივებლად და სხვადასხვა ადგილიდან ზედმეტი ცხიმის მოსაშორებლად ყველაზე ეფექტურ ვარჯიშად იდაყვებზე დგომა, ე.წ. ხარიხა ითვლება.
როგორც ახალბედამ, შესაძლოა, იფიქროთ, რომ ეს ვარჯიში ზედმეტად მარტივია იმისათვის, რომ სხეულს ფორმები შეუცვალოს და მოგაშოროთ ზედმეტი ცხიმი მუცლიდან, ზურგიდან, თეძოებიდან და კიდურებიდან, მაგრამ ეს ნამდვილად ასეა! – "ხარიხა" სტატიკური ვარჯიშია, რომლის დროსაც მუშაობს სხეულის თითქმის ყველა კუნთი.
ამ ვარჯიში-პოზის ამოცანაა, გაზარდოთ დრო თანდათანობით და შეასრულოთ ის 4 კვირის განმავლობაში. პირველ დღეს 20 წამით იწყებთ, ხოლო ბოლოს ადიხართ 4 წუთზე. შედეგად თქვენი სხეული მკვრივდება, იძენს ლამაზ ფორმებს, კუნთები იკვეთება და ახალი გამოწვევებისთვისაც მზად ხდებით.

ამ ვარჯიშის შესასრულებლად აუცილებელია მიიღოთ ჰორიზონტალური მდგომარეობა. სხეულის ზედა ნაწილმა სწორი ხაზი უნდა შექმნას, როცა იდაყვებზე და ფეხის ცერებზე დადგებით.

შეზნიქეთ მუცელი, თავი გეჭიროთ სწორად, დაჭიმეთ დუნდულები და არ მოდუნდეთ საჭირო დროის გასვლამდე. თანაბრად გადაანაწილეთ სხეულის სიმძიმე ხელის იდაყვებზე და ფეხის ცერებზე ისე, რომ შეინარჩუნოთ ბალანსი. ერთი სიტყვით, ვარჯიშის ამოცანაა, დაჰყოთ ასეთ ჰორიზინტალურ პოზაში მდგომმა საჭირო დროის განმავლობაში.

როცა სწორად გაჩერებას ისწავლით, დაგრჩებათ მხოლოდ ის, რომ ნელ-ნელა გააუმჯობესოთ შედეგი და ისწრაფვოთ 28 დღის განმავლობაში საუკეთესო შედეგის მისაღებად.

28-დღიანი სქემა:


დღე 1 – 20 წამი;
დღე 2 – 20 წამი;
დღე 3 – 30 წამი;
დღე 4 – 30 წამი;
დღე 5 – 40 წამი;
დღე 6 – დასვენება.
დღე 7 – 45 წამი;
დღე 8 – 45 წამი;
დღე 9 – 60 წამი;
დღე 10 – 60 წამი;
დღე 11 – 60 წამი;
დღე 12 – 90 წამი;
დღე 13 – დასვენება.
დღე 14 – 90 წამი;
დღე 15 – 90 წამი;
დღე 16 – 120 წამი;
დღე 17 – 120 წამი;
დღე 18 – 150 წამი;
დღე 19 – დასვენება.
დღე 20 – 150 წამი;
დღე 21 – 150 წამი;
დღე 22 – 180 წამი;
დღე 23 – 180 წამი;
დღე 24 – 210 წამი;
დღე 27 – 240 წამი;
დღე 28 – გაჩერდით იმდენ ხანს, რამდენსაც შეძლებთ.

დასაწყისში, 20 წამის დროს თქვენ იგრძნობთ, რომ ვარჯიში "ხარიხა" საკმაოდ რთულია. თუკი ძალიან გაგიჭირდათ, შეამცირეთ კიდევ უფრო დრო.

You must have Flash Player installed in order to see this player.
კომენტარები (35)
პს
ეს ვარჯისჰი არის ასევე დეპრესიის წინააღმდგებ და სხვა ბევრი რამისტვისაც დაგოგოლეტ
ჰმ
20 წმ? ტავიდან 10 წამიც საშინელად ძნელია
სალომე
და დღის რომელ მონაკვეთშიი გავაკეთოო ეს ვარჯიშიი დილით თუუ მნიშვნელობა არ აქ დროს
ინკოგნიტო
დღეს გავაკეთე პირველად. საკმაოდ რთული აღმოჩნდა. 88კგ ვარ და 28დღის შემდეგ შედეგს დავწერ. რათქმაუნდა კვებითაც შევუწყობ ხელს :)
manoni
Ukve daviwye
ბავშვის ფიზიკური განვითარება
წონა დაბადებისას :
გრ
სიმაღლე დაბადებისას :
სმ
თავის გარშემოწერილობა დაბადებისას :
სმ
თვე
ვიდეო სიახლეები
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
3 პოზა, რომელიც ზურგის დაძაბულობას მოგიხსნით და ჩვილივით დაიძინებთ
13:03 / 24-06-2017
უძილობა უამრავ ადამიანს აწუხებს. დღეს გასწავლით მარტივ პოზებს იოგიდან, რომლებიც მოდუნებაში და დაძინებაში დაგეხმარებათ.
უნივერსალური 2-წუთიანი ვარჯიში – მხოლოდ ერთი პოზა!
11:41 / 21-06-2017
ეს გახლავთ ძალზე ეფექტური ვარჯიში მუცლის პრესისა და მთელი სხეულის კუნთების გასამაგრებლად. ეწოდება – ჯოხი, ყავარი.
4 ეფექტური ვარჯიში ბრტყელი მუცლის მისაღებად
14:25 / 29-05-2017
საკმარისია, დღეში რამდენიმე წუთი ვარჯიშს დაუთმოთ და აუცილებლად შეატყობთ, რომ სანუკვარ მიზანთან ძალიან ახლოს ხართ.
7 რამ, რაც ვარჯიშის შემდეგ არ უნდა გააკეთო!
14:54 / 16-05-2017
1. ჭამთ ვარჯიშის დასრულების შემდეგ
ირბინე და გახდი: საუკეთესო მეთოდი, როგორ მოამზადოთ სხეული პლაჟის სეზონისთვის
11:13 / 15-05-2017
ყველა ქალის დიდი სურვილია, ზაფხულისთვის კარგად გამოიყურებოდეს და თამამად იპოზიოროს პლაჟზე. გთავაზობთ რჩევებს, რომლებიც დაგეხმარებათ ამის მიღწევაში:
ახალი ფიტნესი: ძილი სპორტდარბაზში. მუშაობს თუ არა?
15:06 / 04-05-2017
ფიტნესკლუბის ქსელმა ახალი პროგრამა აამუშავა.
სალის ბლოგი: რატომ უნდა ვივარჯიშოთ და როგორ მივიღოთ მოტივაცია
11:39 / 28-04-2017
ალბათ, შეამჩნევდით, რომ ბოლო რამდენიმე წელია, ძალიან მოდური გახდა ჯანსაღი ცხოვრების წესი და ვარჯიშის სხვადასხვა სახეობა.
ეს უნიკალური იაპონური მეთოდი სწრაფად მოგაშორებთ ცხიმს მუცლიდან
15:38 / 24-04-2017
ახლახან იაპონელმა მსახიობმა მიკე რიოსუკემ შეიმუშავა საინტერესო მეთოდი, რომელიც დაეხმარა 13 კგ-სა და წელის გარშემოწერილობიდან 12 სმ-ის მოშორებაში სულ რამდენიმე კვირაში.
იდეალური თეძოები და უკანალი 27 დღეში – მარტივი და უნიკალური  ვარჯიშის სქემა
00:00 / 20-04-2017
ჩაჯდომა – ბევრი მწვრთნელის საყვარელი ვარჯიშია, რადგანაც ის უკანალის კუნთებს, ფეხებს, თეძოებსა და პრესსაც კი ავარჯიშებს. მისი გაკეთება კი რთული სულაც არ არის.
თეძოების და ფეხების დასათეხელებელი 5 ყველაზე ეფექტური ვარჯიში გიფებით
15:45 / 18-04-2017
ქალების უმეტესობას წონის მატებასთან ერთად პრობლემად ექცევა ხოლმე თეძოები და ფეხები. ეს ვარჯიშები სწორედ მათთვის არის.მოიმარჯვეთ ჰანტელები, გამოყავით დღეში 30 წუთი - და ზაფხულამდე აუცილებლად გექნებათ სასურველი შედეგი!
გამოკითხვა
რომელ მომსახურებას იყენებთ ყველაზე ხშირად ფასდაკლების საიტებზე?
არქივის კალენდარი