იდეალური თეძოები და უკანალი 27 დღეში – მარტივი და უნიკალური ვარჯიშის სქემა
იდეალური თეძოები და უკანალი 27 დღეში – მარტივი და უნიკალური  ვარჯიშის სქემა
ჩაჯდომა – ბევრი მწვრთნელის საყვარელი ვარჯიშია, რადგანაც ის უკანალის კუნთებს, ფეხებს, თეძოებსა და პრესსაც კი ავარჯიშებს. მისი გაკეთება კი რთული სულაც არ არის.
გთავაზობთ ერთ ძალიან მარტივ მეთოდს, რომელიც ძალიან სწრაფად მოიყვანს თქვენს თეძოებს ფორმაში.

ვარჯიშის არსი
ჩაჯდომები უნდა გააკეთოთ ყოველდღიურად, ამასთან, ყოველდღე 5 ჩაჯდომით მეტი უნდა შეასრულოთ, ვიდრე წინა დღეს. ყოველ მე-6 დღეს დაისვენებთ. შემდეგ იწყებთ იმ რაოდენობიდან, რომელზეც გაჩერდით. ეს ძალიან მარტივია.

ვარჯიშის გეგმა 27 დღეზე:


დღე 1 – 10 ჩაჯდომა;

დღე 2 – 15 ჩაჯდომა;

დღე 3 – 20 ჩაჯდომა;

დღე 4 – 25 ჩაჯდომა;

დღე 5 – 30 ჩაჯდომა;

დღე 6 – დასვენება.

დღე 7 – 30 ჩაჯდომა;

დღე 8 – 35 ჩაჯდომა;

დღე 9 – 40 ჩაჯდომა;

დღე 10 – 45 ჩაჯდომა;

დღე 11 – 50 ჩაჯდომა;

დღე 12 – დასვენება.

დღე 13 – 50 ჩაჯდომა;

დღე 14 – 55 ჩაჯდომა;

დღე 15 – 60 ჩაჯდომა;

დღე 16 – 65 ჩაჯდომა;

დღე 17 – 70 ჩაჯდომა;

დღე 18 – დასვენება.

დღე 19 – 70 ჩაჯდომა;

დღე 20 – 75 ჩაჯდომა;

დღე 21 –
You must have Flash Player installed in order to see this player.
80 ჩაჯდომა;

დღე 22 – 85 ჩაჯდომა;

დღე 23 – 90 ჩაჯდომა;

დღე 24 – დასვენება.

დღე 25 – 90 ჩაჯდომა;

დღე 26 – 95 ჩაჯდომა;

დღე 27 – 100 ჩაჯდომა.


აი, რა უნდა ვიცოდეთ იმისათვის, რომ სწორად შევასრულოთ ვარჯიში:

















































*თუკი არასოდეს გაგიკეთებიათ ჩაჯდომები, დაიწყეთ სკამზე დაჯდომა-ადგომით.

*თუ დატვირთვა თქვენთვის მცირეა, შეგიძლიათ ვარჯიშის დროს ხელში დაიკავოთ ჰანტელები.

*ჩაჯდომების რაოდენობა იზრდება, ამიტომაც გადაანაწილეთ თქვენი დღიური ნორმა დღის სხვადასხვა მონაკვეთზე.

*დაიმახსოვრეთ, რომ შედეგის მისაღწევად მნიშვნელოვანია, არ გადააჭარბოთ და არ მიიღოთ ტრავმები. ნუ გაითანგავთ თავს!


კომენტარები (3)
teona
მერე როგორ შევინარჩუნოთ ფორმა?
ნინო
ნამდვილად ეფექტურია!
ხატია
უდავოდ ეფექტურია, გამოვცადე
ბავშვის ფიზიკური განვითარება
წონა დაბადებისას :
გრ
სიმაღლე დაბადებისას :
სმ
თავის გარშემოწერილობა დაბადებისას :
სმ
თვე
ვიდეო სიახლეები
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
უნივერსალური 2-წუთიანი ვარჯიში – მხოლოდ ერთი პოზა!
11:41 / 21-06-2017
ეს გახლავთ ძალზე ეფექტური ვარჯიში მუცლის პრესისა და მთელი სხეულის კუნთების გასამაგრებლად. ეწოდება – ჯოხი, ყავარი.
4 ეფექტური ვარჯიში ბრტყელი მუცლის მისაღებად
14:25 / 29-05-2017
საკმარისია, დღეში რამდენიმე წუთი ვარჯიშს დაუთმოთ და აუცილებლად შეატყობთ, რომ სანუკვარ მიზანთან ძალიან ახლოს ხართ.
7 რამ, რაც ვარჯიშის შემდეგ არ უნდა გააკეთო!
14:54 / 16-05-2017
1. ჭამთ ვარჯიშის დასრულების შემდეგ
ირბინე და გახდი: საუკეთესო მეთოდი, როგორ მოამზადოთ სხეული პლაჟის სეზონისთვის
11:13 / 15-05-2017
ყველა ქალის დიდი სურვილია, ზაფხულისთვის კარგად გამოიყურებოდეს და თამამად იპოზიოროს პლაჟზე. გთავაზობთ რჩევებს, რომლებიც დაგეხმარებათ ამის მიღწევაში:
ახალი ფიტნესი: ძილი სპორტდარბაზში. მუშაობს თუ არა?
15:06 / 04-05-2017
ფიტნესკლუბის ქსელმა ახალი პროგრამა აამუშავა.
სალის ბლოგი: რატომ უნდა ვივარჯიშოთ და როგორ მივიღოთ მოტივაცია
11:39 / 28-04-2017
ალბათ, შეამჩნევდით, რომ ბოლო რამდენიმე წელია, ძალიან მოდური გახდა ჯანსაღი ცხოვრების წესი და ვარჯიშის სხვადასხვა სახეობა.
ეს უნიკალური იაპონური მეთოდი სწრაფად მოგაშორებთ ცხიმს მუცლიდან
15:38 / 24-04-2017
ახლახან იაპონელმა მსახიობმა მიკე რიოსუკემ შეიმუშავა საინტერესო მეთოდი, რომელიც დაეხმარა 13 კგ-სა და წელის გარშემოწერილობიდან 12 სმ-ის მოშორებაში სულ რამდენიმე კვირაში.
თეძოების და ფეხების დასათეხელებელი 5 ყველაზე ეფექტური ვარჯიში გიფებით
15:45 / 18-04-2017
ქალების უმეტესობას წონის მატებასთან ერთად პრობლემად ექცევა ხოლმე თეძოები და ფეხები. ეს ვარჯიშები სწორედ მათთვის არის.მოიმარჯვეთ ჰანტელები, გამოყავით დღეში 30 წუთი - და ზაფხულამდე აუცილებლად გექნებათ სასურველი შედეგი!
როგორ მოვიცილოთ ცხიმი ყველაზე რთული ადგილებიდან - 5 ვარჯიში, რომელიც მუშაობს
11:36 / 01-02-2017
ზედმეტი კილოგრამი მოულოდნელად არ ჩნდება, ის წლობით გროვდება.
გააკეთეთ ეს 5 ვარჯიში სახლში და მოფამფალებული კანი მკლავებზე გაქრება
12:35 / 26-01-2017
ასაკის მატებასთან ერთად კანი მკლავებზე მოფამფალდება, თუმცა ეს არ ნიშნავს, რომ გრძელსახელოიანი სამოსით უნდა იაროთ.
გამოკითხვა
რომელ მომსახურებას იყენებთ ყველაზე ხშირად ფასდაკლების საიტებზე?
არქივის კალენდარი