7 უტყუარი მიზეზი, ჭამოთ ხურმა!

7 უტყუარი მიზეზი, ჭამოთ ხურმა!
ეს ხილი უამრავ ანტიოქსიდანტს შეიცავს, ასევე კვებით ღირებულებებსა და მინერალებს.
მაინც რა თვისისებები აქვს ამ ეგზოტიკურ ხილს? მოდი, გავერკვეთ!
ხურმა დაგიცავთ გაციებისგან, დაგირეგულირებთ ნაწლავების მუშაობას და გაგიმაგრებთ გულს, ერთი სიტყვით, ის არის ახალგაზრობისა და ჯანმრთელობის ერთული დამცვეი.

  1. ხურმა მდიდარია კალიუმით, კალცით, მაგნიუმით, ფოსფორით, რკინით და სხვა სასარგებლო ნივთიერებებით, რომლებიც აუცილებელია მთელი ორგანიზმის ჯანმრთელობისთვის.  ხურმა შეიცავს 2-ჯერ მეტ კვებით ქსოვილსა და სასარგებლო მიკროელემენტებს, ვიდრე, მაგალითად, ვაშლი.
  2. ხურმის შემცველი პექტინის დამსახურებით ის მიიჩნევა დიეტურ პროდუქტად, რომელსაც საწმლის გადამამუშავებელი ტრაქტის
    მოშლის დროს უნიშნავენ.
  3. ხურმაში შედის უამრავი ანტიოქსიდანტი, რომელიც ახანგძლივებს კანის ახალგაზრდობას, იცავს მას ნაადრევი ნაოჭების გაჩნისგან.
  4. ხურმაში შედის ვიტამინები A, C და P, რომლებიც პასუხს აგებენ კანის ელასტიკურობასა და სიმკვრივეზე, ამცირებენ სისხლძარღვების გათხელების რისკს, ამაღლებენ ორგანიზმის წინააღმდეგობის უნარიანობას და ამყარებენ იმუნიტეტს. ასევე ამბობენ, რომ სწორედ ვიტამინ A, რომელსაც ეს ხილი დიდი რაოდენობით შეიცავს, კიბოს გაჩენისგან გვიცავს.
  5. დიდი რაოდენობით გლუკოზისა და ფრუქტოზის შემცველობის გამო, ხურმა კვებავს გულის კუნთს და ინარჩუნებს გულ-სისხლძარღვთა სისტემის ჯანმრთელობას. ამასთან ამაღლებს გლუკოზის დონეს სისხლში. ამიტომაც დიაბეტის დროს ხურმისგან თავის შეკავება ჯობს (დაშვებული ნორმა – დღეში არაუმეტეს ერთი ხურმისა).
  6. მაგნიუმის შემცველობის წყალობით, ხურმა ამცირებს თირკმელში კენჭების წარმოქმნის ალბათობას.
  7. ხურმა შესანიშნავი მატონიზირებელი საშუალებაა, სწრაფად ხსნის დაღლილობას, ამშვიდებს ნერვულ სისტემას და ამაღლებს შრომისუნარიანობას.


FaceBook ბეჭდვა
კომენტარები / 0 /
კომენტარი ჯერ არ გაკეთებულა
loadign_gif

გამოკითხვა
რომელ კატეგორიას ნახულობთ ყველაზე ხშირად?
არქივის კალენდარი
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
e87a93