„პანტონის“ აღმასრულებელმა დირექტორმა ლეატრის ეისმანმა თქვა: „ამ დღეებში რწმენისა და ნდობის საჭიროება განსაკუთრებით მწვავეა. კლასიკური ლურჯი, გამძლე და საიმედო ელფერი გადმოსცემს იმ თავდაჯერებულობას და მუდმივობის შეგრძნებას, რომელსაც ყოველთვის შეგვიძლია დავეყრდნოთ. ცისფერი, რომელიც მოგვაგონებს უსაზღვრო საღამოს ცას, გვაიძულებს შევხედოთ საგნებს თავიანთი უბრალოების მიღმა, გვიბიძგებს ვიფიქროთ
თანამედროვე რეალობაში ლურჯი გვეჩვენება ყველაზე აქტუალურ ფერად, რადგან ჩვენ ყველას გვინდა დავინახოთ სუფთა, მშვიდი და ლურჯი ცა ჩვენს თავზე. სწორედ ისეთი, როგორიც დიზაინერებმა არაერთხელ გამოიყენეს თავიანთ კოლექციებში.
ჩვენ შევკრიბეთ Yves Saint Laurent-ის, Dior-ის, Celine-ის, Givenchy-ის და მრავალი სხვა ლეგენდარული ბრენდის 10 საკულტო დიზაინი, ლურჯ ფერებში:










ნახეთ, როგორ იცვლებოდა დონატელა ვერსაჩე წლების გამავლობაში - 66 წლის დიზაინერის დრამატული ტრანსფორმაცია
თმის ტრენდული აქსესუარები, რომლებიც საზაფხულო განწყობას შეგიქმნიან
2022 წლის გაზაფხული-ზაფხულის 10 ძირითადი ტრენდი