დიეტა / ფიტნესი

ქეთი ხატიაშვილის რჩევები სითხის სწორად მიღებასთან და ვარჯიშთან დაკავშირებით (+ფოტო)

ქეთი ხატიაშვილის რჩევები სითხის სწორად მიღებასთან და ვარჯიშთან დაკავშირებით (+ფოტო)
ალბათ, იცით, რომ ქეთი ხატიაშვილი „ინსტაგრამზე“ საკმაოდ აქტიურია.
ჯანსაღი ცხოვრების წესის მიმდევარი ქეთი ნამდვილად მისაბაძი მაგალითია. გთავაზობთ მის რჩევებს, რომლებიც შეიძლება ბევრ ადამიანს გამოადგეს.
ქეთის ცხოვრებაში იოგას განსაკუთრებული ადგილი უკავია, რაც მისი ფოტოებიდანაც ჩანს.

დიდი ხნის განმავლობაში მიდიოდა დავა იმაზე, თუ რა არის უკეთესი ჩვენი ორგანიზმისთვის.
უნდა დავლიოთ თუ არა წყალი ჭამის დროს ან ჭამის შემდეგ მალევე? საჭიროა თუ არა, რომ ვარჯიშის დაწყებამდე დავლიოთ წყალი?

ამ ყველაფერზე ქეთი გვპასუხობს:

სასარგებლო ინფორმაცია წყალზე


  1. ვარჯიშის დღეებში დალიეთ
    მეტი სითხე
  2. იცოდით, რომ ჩვენი ორგანიზმის 80% სითხეა?!
  3. არ არის რეკომენდებული წყლის დალევა ძილის წინ, რადგან ღამე ჩვენი თირკმელები უფრო ნელა მუშაობს და სწორედ ეს იწვევს დილას სახის და კიდურების შეშუპებას.
  4. თავი შეიკავეთ წყლის დალევისგან ჭამის დროს და უშუალოდ ჭამის შემდეგ - დაახლოებით 20-30 წუთი
  5. წყლის დალევა ჭამის დროს იწვევს საკვების მოუნელებლობას
  6. ვარჯიშის დაწყებამდე 15 -20 წუთით ადრე მიიღეთ 230-350 მლ წყალი



გიზიარებთ ქეთის ფოტოებს, რომლებიც ბევრ ადამიანს მოტივაციას მატებს:




ბეჭდვა
e87a93