როგორ დავიკლოთ წონაში მარტივად და ეფექტურად 10 დღეში: მადონას მკაცრი დიეტა

როგორ დავიკლოთ წონაში მარტივად და ეფექტურად 10 დღეში: მადონას მკაცრი დიეტა
მადონად ყოფნა სულაც არ არის ადვილი. 63 წლის მომღერალს ყოველი თავისუფალი წუთის სახისა და სხეულის მოვლაზე დახარჯვა უწევს. ვარსკვლავი არამარტო რეგულარულად ვარჯიშობს, არამედ იცავს გარკვეულ დიეტას, რომელიც, გულწრფელად რომ ვთქვათ, არ არც ისე რთულია. გსურს საკუთარი თავის გამოცდა? 

39 წელი გავიდა მას შემდეგ, რაც მადონა პირველად გამოვიდა სცენაზე და მოიპოვა საზოგადოების სიყვარული. მან მიაღწია წარმოუდგენელ წარმატებებს მუსიკალურ კარიერაში, მაგრამ, თავისი პროფესიიდან გამომდინარე, მომღერალს მოუწია ფიგურაზე მუშაობაც. მას სპეციალური დიეტაც კი აქვს.

დიეტისთვის მომზადება

მადონა ძალიან
მკაცრ მაკრობიოტიკურ დიეტას იცავს, რომელიც გამორიცხავს ხორბალს, კვერცხს, ხორცს და რძის პროდუქტებს. თქვენ იკითხავთ: "რას ჭამს?" პასუხი არის ბოსტნეული. მომღერლის პირადმა შეფმა დაწერა წიგნი, რომელშიც შედის მაკრობიოტიკური დიეტის შესახებ ძალიან დეტალური ინფორმაცია. თუ გსურთ გამოსცადოთ საკუთარი თავი და ნახოთ, შეძლებთ თუ არა საკუთარ თავს დეტოქსის 10 დღე აჩუქოთ, წაიკითხეთ ჩვენი მასალა:

დღე 1

დაიწყეთ დილა საუზმეზე მისოს სუპით და ყავისფერი ბრინჯით. საშინლად ჟღერს, მაგრამ დამიჯერეთ, არც ისე საშინელია. უფრო მეტიც, თქვენ სწრაფად დანაყრდებით. ეს კერძი იმდენად მოყიერია, ლანჩის გამოტოვებასაც შეძლებთ. სადილისთვის მოამზადეთ ზღვის მცენარეების და ჩაშუშული ქერის ლანჩი.

დღე 2

იმისათვის, რომ თქვენი ორგანიზმი აღდგეს ზღვის მცენარეებისა და ჩაშუშული ქერის მოხმარების შემდეგ, დიეტის მეორე დღეს, მადონა ვაშლისა და ბოსტნეულის მიღებას გირჩევთ. ეცადეთ დაკავდეთ ფიზიკური აქტივობით: გაისეირნეთ ქალაქში, შეხვდით მეგობრებს...

დღე 3
ეს დღე სპორტს ეძღვნება. პარკში სირბილი ან ფიტნეს კლუბში ვარჯიში საუკეთესო იქნება თქვენთვის. თქვენ უნდა აიძულოთ თავი გაოფლიანდეთ, რათა ორგანიზმიდან ყველა ტოქსინი მოიცილოთ. საუზმისთვის შეგიძლიათ კვლავ მიირთვათ მისოს წვნიანი, რათა აღიდგინოთ ძალები და დაელოდოთ სადილს. საღამოს უმჯობესია მიირთვათ ტოფუ ან სოიო.

დღე 4

ეს დღე ხილს ეძღვნება,ნუ შეგეშინდებათ, მიიღოთ დიდირ აოდენონობით ხილი, განსაკუთრებით ტკბილეულის გარეშე გატარებული რამდენიმე დღის შემდეგ.

დღე 5 და 6

ეს ბედნიერი დღეებია. როდესაც მადონა ამ დიეტას იცავდა, ის ყოველთვის ისვენებდა ორ დღეს და შეეძლო ეჭამა რაც სურდა. ასე რომ, ჩვენ შეგვიძლია მივბაძოთ მის მაგალითს. ფრთხილად იყავით. უმჯობესია საკვები მიირთვათ მცირე ულუფებით. წინააღმდეგ შემთხვევაში, შეიძლება ჩვენი კუჭი დაზარალდეს. თავისუფლების ეს ორი დღე უდავოდ საჭიროა. ჩვენთვის ძნელი წარმოსადგენია, როგორ შეუძლია მადონას ასე ჭამა, მაგრამ მადონა განსაკუთრებული ქალია.

დღე 7
დიეტას დაუბრუნდით. მიირთვით ტოფუ და ნუ შეგეშინდებათ, რომ ის ამ დიეტაში დიდი დოზითაა. შეგიძლიათ, მას დაუმატოთ სალათის ფურცლებიც, ეს თქვენს გემოვნებაზეა დამოკიდებული.

დღე 8
მოაწყვეთ მაკრობიოტიკური წვეულება, რათა თავი აარიდოთ დეპრესიასა და სტრესს. სევდიანად ჟღერს, მაგრამ ნამდვილად გეხმარება განტვირთვაში. მოამზადეთ სხვადასხვა კერძი, რომლებსაც მიირთმევთ თქვენი დიეტის მიხედვით. აჩვენეთ მეგობრებს, რას ჭამთ. ისინი აუცილებლად დააფასებენ თქვენს ძალისხმევას. სხვათა შორის, მჟავე კომბოსტო შეიძლება იყოს ძალიან გემრიელი კერძი და აუცილებლად სცადეთ, თუკი იგრძნობთ, რომ თქვენი კველა ერთფეროვანია.

დღე 9 და 10

დიეტის ბოლო ორი დღე. ისევ დაუბრუნდით სპორტს. უნდა მოიკრიბოთ ძალა, რომ საკუთარი თავი მაქსიმალურად დატვირთოთ, რთული იქნება, განსაკუთრებით ზღვის პროდუქტებისა და ბოსტნეულის მიღების შემდეგ, თუმცა, თუკი გსურთ, გამოიყურებოდეთ მადონასავით, მაშინ ეს ძალისხმევა ამად ნამდვილად ღირს!

მადონად ყოფნა სულაც არ არის ადვილი. 63 წლის მომღერალს ყოველი თავისუფალი წუთის სახისა და სხეულის მოვლაზე დახარჯვა უწევს. ვარსკვლავი არამარტო რეგულარულად ვარჯიშობს, არამედ იცავს გარკვეულ დიეტას, რომელიც, გულწრფელად რომ ვთქვათ, არ არც ისე რთულია. გსურს საკუთარი თავის გამოცდა? წინ!

39 წელი გავიდა მას შემდეგ, რაც მადონა პირველად გამოვიდა სცენაზე და მოიპოვა საზოგადოების სიყვარული. მან მიაღწია წარმოუდგენელ წარმატებებს მუსიკალურ კარიერაში, მაგრამ, თავისი პროფესიიდან გამომდინარე, მომღერალს მოუწია ფიგურაზე მუშაობაც. მას სპეციალური დიეტაც კი აქვს.

დიეტისთვის მომზადება

მადონა ძალიან მკაცრ მაკრობიოტიკურ დიეტას იცავს, რომელიც გამორიცხავს ხორბალს, კვერცხს, ხორცს და რძის პროდუქტებს. თქვენ იკითხავთ: "რას ჭამს?" პასუხი არის ბოსტნეული. მომღერლის პირადმა შეფმა დაწერა წიგნი, რომელშიც შედის მაკრობიოტიკური დიეტის შესახებ ძალიან დეტალური ინფორმაცია. თუ გსურთ გამოსცადოთ საკუთარი თავი და ნახოთ, შეძლებთ თუ არა საკუთარ თავს დეტოქსის 10 დღე აჩუქოთ, წაიკითხეთ ჩვენი მასალა:

დღე 1

დაიწყეთ დილა საუზმეზე მისოს სუპით და ყავისფერი ბრინჯით. საშინლად ჟღერს, მაგრამ დამიჯერეთ, არც ისე საშინელია. უფრო მეტიც, თქვენ სწრაფად დანაყრდებით. ეს კერძი იმდენად მოყიერია, ლანჩის გამოტოვებასაც შეძლებთ. სადილისთვის მოამზადეთ ზღვის მცენარეების და ჩაშუშული ქერის ლანჩი.

დღე 2

იმისათვის, რომ თქვენი ორგანიზმი აღდგეს ზღვის მცენარეებისა და ჩაშუშული ქერის მოხმარების შემდეგ, დიეტის მეორე დღეს, მადონა ვაშლისა და ბოსტნეულის მიღებას გირჩევთ. ეცადეთ დაკავდეთ ფიზიკური აქტივობით: გაისეირნეთ ქალაქში, შეხვდით მეგობრებს...

დღე 3

ეს დღე სპორტს ეძღვნება. პარკში სირბილი ან ფიტნეს კლუბში ვარჯიში საუკეთესო იქნება თქვენთვის. თქვენ უნდა აიძულოთ თავი გაოფლიანდეთ, რათა ორგანიზმიდან ყველა ტოქსინი მოიცილოთ. საუზმისთვის შეგიძლიათ კვლავ მიირთვათ მისოს წვნიანი, რათა აღიდგინოთ ძალები და დაელოდოთ სადილს. საღამოს უმჯობესია მიირთვათ ტოფუ ან სოიო.

დღე 4

ეს დღე ხილს ეძღვნება,ნუ შეგეშინდებათ, მიიღოთ დიდირ აოდენონობით ხილი, განსაკუთრებით ტკბილეულის გარეშე გატარებული რამდენიმე დღის შემდეგ.

დღე 5 და 6

ეს ბედნიერი დღეებია. როდესაც მადონა ამ დიეტას იცავდა, ის ყოველთვის ისვენებდა ორ დღეს და შეეძლო ეჭამა რაც სურდა. ასე რომ, ჩვენ შეგვიძლია მივბაძოთ მის მაგალითს. ფრთხილად იყავით. უმჯობესია საკვები მიირთვათ მცირე ულუფებით. წინააღმდეგ შემთხვევაში, შეიძლება ჩვენი კუჭი დაზარალდეს. თავისუფლების ეს ორი დღე უდავოდ საჭიროა. ჩვენთვის ძნელი წარმოსადგენია, როგორ შეუძლია მადონას ასე ჭამა, მაგრამ მადონა განსაკუთრებული ქალია.

დღე 7

დიეტას დაუბრუნდით. მიირთვით ტოფუ და ნუ შეგეშინდებათ, რომ ის ამ დიეტაში დიდი დოზითაა. შეგიძლიათ, მას დაუმატოთ სალათის ფურცლებიც, ეს თქვენს გემოვნებაზეა დამოკიდებული.

დღე 8

მოაწყვეთ მაკრობიოტიკური წვეულება, რათა თავი აარიდოთ დეპრესიასა და სტრესს. სევდიანად ჟღერს, მაგრამ ნამდვილად გეხმარება განტვირთვაში. მოამზადეთ სხვადასხვა კერძი, რომლებსაც მიირთმევთ თქვენი დიეტის მიხედვით. აჩვენეთ მეგობრებს, რას ჭამთ. ისინი აუცილებლად დააფასებენ თქვენს ძალისხმევას. სხვათა შორის, მჟავე კომბოსტო შეიძლება იყოს ძალიან გემრიელი კერძი და აუცილებლად სცადეთ, თუკი იგრძნობთ, რომ თქვენი კველა ერთფეროვანია.

დღე 9 და 10

დიეტის ბოლო ორი დღე. ისევ დაუბრუნდით სპორტს. უნდა მოიკრიბოთ ძალა, რომ საკუთარი თავი მაქსიმალურად დატვირთოთ, რთული იქნება, განსაკუთრებით ზღვის პროდუქტებისა და ბოსტნეულის მიღების შემდეგ, თუმცა, თუკი გსურთ, გამოიყურებოდეთ მადონასავით, მაშინ ეს ძალისხმევა ამად ნამდვილად ღირს!

FaceBook ბეჭდვა
ტეგები:
კომენტარები / 0 /
კომენტარი ჯერ არ გაკეთებულა
loadign_gif
გამოკითხვა
რომელ კატეგორიას ნახულობთ ყველაზე ხშირად?
არქივის კალენდარი
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
2930 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
e87a93