ყველაზე ეფექტური ვარჯიშების ერთვიანი კურსი ულამაზესი ფეხებისთვის! (+ვარჯიშების გიფები)
ყველაზე ეფექტური ვარჯიშების ერთვიანი კურსი ულამაზესი ფეხებისთვის! (+ვარჯიშების გიფები)
ეს პრობლემა ბევრი ქალისთვის ნაცნობია: მაშინ, როცა სხეულის სხვა ნაწილები დიეტის შედეგად მარტივად იკლებს წონაში და ზომაში, თეძოები – თითქმის უცვლელი რჩება.
არადა, მოხდენილი ფეხები და თეძოები – საკმაოდ მიღწევადი მიზანია. მთელი საიდუმლო სწორად შერჩეულ ვარჯიშების კომპლექსშია!

გთავაზობთ, მართლაც არაჩვეულებრივ ვარჯიშების გეგმას, რომელიც თავისუფლად შეგიძლიათ შეასრულოთ შინ, თავად. მხოლოდ საჭიროა, რეგულარულად შეასრულოთ მოცემული ტრენინგი ფეხის კუნთებისთვის. ერთ თვეში ისეთ შესამჩნევ შედეგს მიიღებთ, თავადაც გაოცდებით. მთავარია – თქვენი სურვილი!

ვარჯიშები მოხდენილი ფეხებისთვის

1. კლასიკური ბუქნები


2. ბუქნი გვერდზე გაწეული ფეხით


3. ბუქნი "სუმო"


4. ბუქნი მაღლა აწეული ხელებით


5. ბუქნი და მუცლის დამატებითი კუნთების ვარჯიში


6. ბუქნი ახტომით


7. ბუქნი შეტყუპებული ფეხებით


8. "რევოლვერი"


9. ბუქნი ფეხის უკან გადადგმით


10. ერთ ფეხზე ჩაჯდომა


11. ნაბიჯები გვერდით


12. ჩაჯდომა ნახტომით




ვარჯიშების გეგმა ერთ კვირაზე


1. კლასიკური ბუქნები – 30-ჯერ
ბუქნი ფეხის გვერდზე გაწევით – 15-ჯერ თითოეულ მხარეს.
ბუქნი "სუმო" – 30-ჯერ

2. ბუქნი მაღლა აწეული ხელებით – 30-ჯერ
ბუქნი მუცლის დამატებითი კუნთის გავარჯიშებით – 15-ჯერ თითოეულ მხარეს.
ბუქნი ახტომით – 30-ჯერ

3. ბუქნი შეტყუპებული ფეხებით – 30-ჯერ
"რევოლვერი" – 15-ჯერ თითოეული ფეხისთვის.
ფეხის უკან გადადგმა – 15-ჯერ
You must have Flash Player installed in order to see this player.
თითოეული ფეხისთვის.
ნაბიჯები გვერდით – 30-ჯერ

4. ერთ ფეხზე ჩაჯდომა – 30-ჯერ ორივე ფეხისთვის
ნაბიჯები გვერდით – 40-ჯერ
ახტომით ჩაჯდომა – 35-ჯერ

5. ბუქნი "სუმო" – 35-ჯერ
ჩაჯდომა ნახტომით – 40-ჯერ
ფეხის უკან გადადგმა – 20-ჯერ ორივე ფეხისთვის

6. ბუქნი და მუცლის დამატებითი კუნთების გავარჯიშება – 20-20-ჯერ თითოეული ფეხისთვის.
ახტომები – 40-ჯერ
კლასიკური ბუქნები – 40-ჯერ

7. ბუქნი მაღლა აწეული ფეხით – 40-ჯერ
ბუქნი შეტყუპებული ფეხებით – 40-ჯერ
"რევოლვერი" – 20-ჯერ თითოეული ფეხისთVის.



კომენტარები (3)
ნინო
ლისი მიიღე შედეგი ?
სესი
ეს ვარჯიშები ფეხებს ათხელევს? რომ დამეკუნთოს არ Mინდა. პირიქით დათხელება მინდა
ლისი
5დღეა რაც დავიწყე და უკვე შედეგს ვხედავ აღარ ვნებდები :) მადლობა ესეთი ინფორმაცისთვის
ბავშვის ფიზიკური განვითარება
წონა დაბადებისას :
გრ
სიმაღლე დაბადებისას :
სმ
თავის გარშემოწერილობა დაბადებისას :
სმ
თვე
მსგავსი სიახლეები
12:35 / 21-08-2017
ჯულია რობერტსს ეს დიეტა დიეტოლოგმა პერიკონემ შეურჩია.
10:24 / 19-08-2017
ყველამ კარგად ვიცით, რომ ვაშლში იმდენი რკინაა, ანემიის განკურნებაც შეუძლია. მაგრამ სინამდვილეში ვაშლის სარგებლობა ამით არ შემოიფარგლება.
15:42 / 15-08-2017
მოგითხრობთ ქმედებებსა და ჩვევებზე, რომლებსაც უნდა დაემშვიდობოთ 50 წლის შემდეგ.
14:58 / 11-08-2017
მიირთვით ბანანი ყოველ დილას და დაიკელით წონაში 7 კგ 1 კვირის განმავლობაში - ხომ მიმზიდველად ჟღერს?
10:28 / 11-08-2017
ასაკის მატებასთან ერთად, ძალიან ბევრი ადამიანი დგება დილემის წინაშე - როგორ გამოიყურებოდეს მომხიბვლელად და როგორ მოიცილოს ცხოვრების მანძილზე სხვადასხვა მავნე ფაქტორის გავლენით დაგროვილი კილოგრამები.
16:33 / 08-08-2017
სოფო ბედიას ქმარმა მიშა მესხმა წონაში საგრძნობლად დაიკლო.
15:32 / 08-08-2017
ლიმონის წვენი შეიცავს მჟავებს, რომლებიც ნივთიერებათა ცვლას აჩქარებს, ასევე, დიდი ოდენობით ვიტამინს - ნატურალურ ძლიერ ანტიოქსიდანტს. მასზე დაფუძნებული დიეტა მარტივი და ეფექტურია. ლიმონის წვენი წყალში უნდა გაურიოთ და დილით, უზმოზე მიირთვათ.
10:02 / 08-08-2017
ასტროლოგებმა ოდითგანვე დაადგინეს მთვარის ფაზების გავლენის შესახებ სუსტი სქესის წარმომადგენლებზე.
14:55 / 07-08-2017
ქეით გარნერი წელს 28 წლის გახდა. დღეს იგი მოდელი და ლამაზი გოგონაა. ერთი წლის წინ იგი 160 კილოს იწონიდა.
13:58 / 04-08-2017
მოდით, გულახდილად ვთქვათ: ქსენია სობჩაკს ყოველთვის მოხდენილი სხეული ჰქონდა.
ვიდეო სიახლეები
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
რა სახის სპორტული დატვირთვა გესაჭიროებათ ზოდიაქოს ნიშნის მიხედვით
10:28 / 11-08-2017
ასაკის მატებასთან ერთად, ძალიან ბევრი ადამიანი დგება დილემის წინაშე - როგორ გამოიყურებოდეს მომხიბვლელად და როგორ მოიცილოს ცხოვრების მანძილზე სხვადასხვა მავნე ფაქტორის გავლენით დაგროვილი კილოგრამები.
"ვძერწავთ" მუცლის პრესს: 7 მნიშვნელოვანი ფაქტი
12:15 / 04-07-2017
1. პრესის ვარჯიშები გააკეთეთ საჭმლის მიღებიდან 2-2,5 საათის შემდეგ. ვარჯიშები დაასრულეთ მუცლის მასაჟით.
ეს ილეთი დღეში მხოლოდ 20 წუთი აკეთეთ და გასაოცარ შედეგს მიიღებთ
14:25 / 01-07-2017
ყველაზე მარტივი და ეფექტიანი ვარჯიშის გაკეთებას გთავაზობთ, რომელიც არ მოითხოვს ფიზიკურ დატვირთვას. ამასთანავე, საოცრად სასარგებლოა.
3 პოზა, რომელიც ზურგის დაძაბულობას მოგიხსნით და ჩვილივით დაიძინებთ
13:03 / 24-06-2017
უძილობა უამრავ ადამიანს აწუხებს. დღეს გასწავლით მარტივ პოზებს იოგიდან, რომლებიც მოდუნებაში და დაძინებაში დაგეხმარებათ.
უნივერსალური 2-წუთიანი ვარჯიში – მხოლოდ ერთი პოზა!
11:41 / 21-06-2017
ეს გახლავთ ძალზე ეფექტური ვარჯიში მუცლის პრესისა და მთელი სხეულის კუნთების გასამაგრებლად. ეწოდება – ჯოხი, ყავარი.
4 ეფექტური ვარჯიში ბრტყელი მუცლის მისაღებად
14:25 / 29-05-2017
საკმარისია, დღეში რამდენიმე წუთი ვარჯიშს დაუთმოთ და აუცილებლად შეატყობთ, რომ სანუკვარ მიზანთან ძალიან ახლოს ხართ.
7 რამ, რაც ვარჯიშის შემდეგ არ უნდა გააკეთო!
14:54 / 16-05-2017
1. ჭამთ ვარჯიშის დასრულების შემდეგ
ირბინე და გახდი: საუკეთესო მეთოდი, როგორ მოამზადოთ სხეული პლაჟის სეზონისთვის
11:13 / 15-05-2017
ყველა ქალის დიდი სურვილია, ზაფხულისთვის კარგად გამოიყურებოდეს და თამამად იპოზიოროს პლაჟზე. გთავაზობთ რჩევებს, რომლებიც დაგეხმარებათ ამის მიღწევაში:
ახალი ფიტნესი: ძილი სპორტდარბაზში. მუშაობს თუ არა?
15:06 / 04-05-2017
ფიტნესკლუბის ქსელმა ახალი პროგრამა აამუშავა.
სალის ბლოგი: რატომ უნდა ვივარჯიშოთ და როგორ მივიღოთ მოტივაცია
11:39 / 28-04-2017
ალბათ, შეამჩნევდით, რომ ბოლო რამდენიმე წელია, ძალიან მოდური გახდა ჯანსაღი ცხოვრების წესი და ვარჯიშის სხვადასხვა სახეობა.
გამოკითხვა
რომელ მომსახურებას იყენებთ ყველაზე ხშირად ფასდაკლების საიტებზე?
არქივის კალენდარი