10-წუთიანი ვარჯიში სახტუნაოთი: მხიარული ხტუნვა - გზა იდეალური ფორმებისკენ!
10-წუთიანი ვარჯიში სახტუნაოთი: მხიარული ხტუნვა - გზა იდეალური ფორმებისკენ!
სახტუნაო ყველაზე მისაღები კარდიოტრენაჟორია, რომელსაც სათანადოდ არ აფასებენ. თუკი იგი ბოლოს ხელში სკოლაში, ფიზკულტურის გაკვეთილზე გეჭირათ, გირჩევთ შეიძინოთ ეს სასარგებლო ნივთი!

ჯერ ერთი, სახტუნაო არ იკავებს დიდ ადგილს; მეორეც, ხტუნვა ნებისმიერ ადგილას შეგიძლიათ: სპორტულ დარბაზში, სტადიონზე და სახლში.
ხტუნვისგან დადებითი შედეგის მისაღებად გთავაზობთ სრულ სავარჯიშო კომპლექსს.

ვარჯიში სახტუნაოთი

1. 00.00-01.00

დადგით ფეხები მხრების სიგრძეზე, დაიჭირეთ სახტუნაოს ბოლოები ორივე ხელით. იხტუნეთ ერთ ადგილზე, მოხაზეთ სახტუნაოთი რვიანი: მარცხენა მხრიდან მარჯვენა თეძომდე და პირიქით.

2. 01.00-02.00
სათითაო ერთწუთიანი ხტუნვები წინ.

3. 02.00-02.30


მარჯვენა ფეხის ქუსლზე ძალდატანებით, დაატრიალეთ სახტუნაო 2-ჯერ
მარჯვნივ. გაიმეორეთ იგივე მარცხენა მხარეს.

4. 02.30-03.30


წინ და უკან ხტუნვა 6-6-ჯერ.

5. 03.30-04.00

კვლავ ვხაზავთ რვიანს, როგორც პირველ პუნქტში.

6. 04.00-05.00

მორიგეობითი ხტუნვა მარცხნივ და მარჯვნივ. ფეხები შეატყუპეთ და გაიმეორეთ 6-6-ჯერ.

7. 05.00-05.30

გაიმეორეთ პუნქტი #3

8. 05.30-06.00
ორმაგი ხტუნვა: ეცადეთ თითო ნახტომში სახტუნაო 2-ჯერ დაატრიალოთ.

9. 06.00-06.30

გაიმეორეთ 8-იანის მონახაზი პირველი პუნქტიდან.

10. 06.30-07.00

მონაცვლეობით: შეტყუპებული ფეხებით და ფეხები მხრების სიგანეზე.

11. 07.00-09.00

სირბილი ადგილზე სახტუნაოს ბრუნვებით.

12. 09.00-10.00

დასასრულ, გაიმეორეთ პუნქტი #3.
კომენტარები (0)
კომენტარი ჯერ არ გაკეთებულა
ბავშვის ფიზიკური განვითარება
წონა დაბადებისას :
გრ
სიმაღლე დაბადებისას :
სმ
თავის გარშემოწერილობა დაბადებისას :
სმ
თვე
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
ეს უნიკალური იაპონური მეთოდი რამდენიმე კვირაში წელის არიდან 12 სმ-ს მოგაშორებთ
13:50 / 02-10-2017
იაპონელმა მსახიობმა მიკი რიუსუკემ ახლახან აღმოაჩინა საინტერესო მეთოდი, რომელიც დაეხმარა, მოეშორებინა ზედმეტი 13 კგ და 12 სმ წელის გარშემოწერილობა სულ რაღაც რამდენიმე კვირაში.
მუცლის თვითმასაჟი: როგორ მოვიშოროთ მუცლიდან ცხიმი დღეში 2-წუთიანი მასაჟით?
14:41 / 26-09-2017
რთულად დასაჯერებელია, მაგრამ ექიმი სტევენ ჩანგი ამტკიცებს, რომ ეს მარტივი 2-წუთიანი მასაჟი მუცლის პრესის რთულ ვარჯიშებზე მეტად ეფექტურია.
6 ეფექტური ვარჯიში "გალიფეს" წინააღმდეგ
13:46 / 25-08-2017
პრობლემური ზონის დასაძლევად ძალისმიერი ვარჯიშია საჭირო.
რა სახის სპორტული დატვირთვა გესაჭიროებათ ზოდიაქოს ნიშნის მიხედვით
10:28 / 11-08-2017
ასაკის მატებასთან ერთად, ძალიან ბევრი ადამიანი დგება დილემის წინაშე - როგორ გამოიყურებოდეს მომხიბვლელად და როგორ მოიცილოს ცხოვრების მანძილზე სხვადასხვა მავნე ფაქტორის გავლენით დაგროვილი კილოგრამები.
"ვძერწავთ" მუცლის პრესს: 7 მნიშვნელოვანი ფაქტი
12:15 / 04-07-2017
1. პრესის ვარჯიშები გააკეთეთ საჭმლის მიღებიდან 2-2,5 საათის შემდეგ. ვარჯიშები დაასრულეთ მუცლის მასაჟით.
ეს ილეთი დღეში მხოლოდ 20 წუთი აკეთეთ და გასაოცარ შედეგს მიიღებთ
14:25 / 01-07-2017
ყველაზე მარტივი და ეფექტიანი ვარჯიშის გაკეთებას გთავაზობთ, რომელიც არ მოითხოვს ფიზიკურ დატვირთვას. ამასთანავე, საოცრად სასარგებლოა.
3 პოზა, რომელიც ზურგის დაძაბულობას მოგიხსნით და ჩვილივით დაიძინებთ
13:03 / 24-06-2017
უძილობა უამრავ ადამიანს აწუხებს. დღეს გასწავლით მარტივ პოზებს იოგიდან, რომლებიც მოდუნებაში და დაძინებაში დაგეხმარებათ.
უნივერსალური 2-წუთიანი ვარჯიში – მხოლოდ ერთი პოზა!
11:41 / 21-06-2017
ეს გახლავთ ძალზე ეფექტური ვარჯიში მუცლის პრესისა და მთელი სხეულის კუნთების გასამაგრებლად. ეწოდება – ჯოხი, ყავარი.
4 ეფექტური ვარჯიში ბრტყელი მუცლის მისაღებად
14:25 / 29-05-2017
საკმარისია, დღეში რამდენიმე წუთი ვარჯიშს დაუთმოთ და აუცილებლად შეატყობთ, რომ სანუკვარ მიზანთან ძალიან ახლოს ხართ.
7 რამ, რაც ვარჯიშის შემდეგ არ უნდა გააკეთო!
14:54 / 16-05-2017
1. ჭამთ ვარჯიშის დასრულების შემდეგ
გამოკითხვა
რომელ მომსახურებას იყენებთ ყველაზე ხშირად ფასდაკლების საიტებზე?
არქივის კალენდარი
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
252627282930 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31