მხოლოდ ერთი 4-წუთიანი ვარჯიში – და თქვენ სრულიად სხვა სხეული გაქვთ!
მხოლოდ ერთი 4-წუთიანი ვარჯიში – და თქვენ სრულიად სხვა სხეული გაქვთ!
გთავაზობთ, მიიღოთ გამოწვევა, რომელიც უამრავმა ადამიანმა გაიარა მთელი მსოფლიოს მასშტაბით და სრულიად გარდაიქმნა სხეულის ფორმები!
სხეულის გასამკვრივებლად და სხვადასხვა ადგილიდან ზედმეტი ცხიმის მოსაშორებლად ყველაზე ეფექტურ ვარჯიშად იდაყვებზე დგომა, ე.წ. ხარიხა ითვლება.
როგორც ახალბედამ, შესაძლოა, იფიქროთ, რომ ეს ვარჯიში ზედმეტად მარტივია იმისათვის, რომ სხეულს ფორმები შეუცვალოს და მოგაშოროთ ზედმეტი ცხიმი მუცლიდან, ზურგიდან, თეძოებიდან და კიდურებიდან, მაგრამ ეს ნამდვილად ასეა! – "ხარიხა" სტატიკური ვარჯიშია, რომლის დროსაც მუშაობს სხეულის თითქმის ყველა კუნთი.
ამ ვარჯიში-პოზის ამოცანაა, გაზარდოთ დრო თანდათანობით და შეასრულოთ ის 4 კვირის განმავლობაში.
პირველ დღეს 20 წამით იწყებთ, ხოლო ბოლოს ადიხართ 4 წუთზე. შედეგად თქვენი სხეული მკვრივდება, იძენს ლამაზ ფორმებს, კუნთები იკვეთება და ახალი გამოწვევებისთვისაც მზად ხდებით.

ამ ვარჯიშის შესასრულებლად აუცილებელია მიიღოთ ჰორიზონტალური მდგომარეობა. სხეულის ზედა ნაწილმა სწორი ხაზი უნდა შექმნას, როცა იდაყვებზე და ფეხის ცერებზე დადგებით.

შეზნიქეთ მუცელი, თავი გეჭიროთ სწორად, დაჭიმეთ დუნდულები და არ მოდუნდეთ საჭირო დროის გასვლამდე. თანაბრად გადაანაწილეთ სხეულის სიმძიმე ხელის იდაყვებზე და ფეხის ცერებზე ისე, რომ შეინარჩუნოთ ბალანსი. ერთი სიტყვით, ვარჯიშის ამოცანაა, დაჰყოთ ასეთ ჰორიზინტალურ პოზაში მდგომმა საჭირო დროის განმავლობაში.

როცა სწორად გაჩერებას ისწავლით, დაგრჩებათ მხოლოდ ის, რომ ნელ-ნელა გააუმჯობესოთ შედეგი და ისწრაფვოთ 28 დღის განმავლობაში საუკეთესო შედეგის მისაღებად.

28-დღიანი სქემა:


დღე 1 – 20 წამი;
დღე 2 – 20 წამი;
დღე 3 – 30 წამი;
დღე 4 – 30 წამი;
დღე 5 – 40 წამი;
დღე 6 – დასვენება.
დღე 7 – 45 წამი;
დღე 8 – 45 წამი;
დღე 9 – 60 წამი;
დღე 10 – 60 წამი;
დღე 11 – 60 წამი;
დღე 12 – 90 წამი;
დღე 13 – დასვენება.
დღე 14 – 90 წამი;
დღე 15 – 90 წამი;
დღე 16 – 120 წამი;
დღე 17 – 120 წამი;
დღე 18 – 150 წამი;
დღე 19 – დასვენება.
დღე 20 – 150 წამი;
დღე 21 – 150 წამი;
დღე 22 – 180 წამი;
დღე 23 – 180 წამი;
დღე 24 – 210 წამი;
დღე 27 – 240 წამი;
დღე 28 – გაჩერდით იმდენ ხანს, რამდენსაც შეძლებთ.

დასაწყისში, 20 წამის დროს თქვენ იგრძნობთ, რომ ვარჯიში "ხარიხა" საკმაოდ რთულია. თუკი ძალიან გაგიჭირდათ, შეამცირეთ კიდევ უფრო დრო.

კომენტარები (38)
დათო
ეს უკვე მერამდენედ გამოაქვეყნეს მაგრამ არცერთი არ მიუთითებს დღის რომელ დროსაა ეს ვარჯიში საჭირო და შედეგიანი რო გაკეთდეს და რამდენჯერ???? იქნებ გვითხრათ???
ნინო
მე პირველივე გაკეთებაზე 4 წუთი ვიდექი :)
მია
ძალიან კარგი და ეფექტური ვარჯიშია.აქტიურ სპორტში როცა ვიყავი 16 წუთს ვაკეთებდი ამ ვარჯიშს.ხელების მონცვლეობით ცალ ხელზე და ცალ ფეხზე.უბრალოდ დრო უნდა და დროც მალე გაიზრდება ისე რო აღარ გაგიჭირდებათ
პს
ეს ვარჯისჰი არის ასევე დეპრესიის წინააღმდგებ და სხვა ბევრი რამისტვისაც დაგოგოლეტ
ჰმ
20 წმ? ტავიდან 10 წამიც საშინელად ძნელია
ბავშვის ფიზიკური განვითარება
წონა დაბადებისას :
გრ
სიმაღლე დაბადებისას :
სმ
თავის გარშემოწერილობა დაბადებისას :
სმ
თვე
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
როგორ მოვიშოროთ ჩამოკიდებული მუცელი! მინუს 15 სმ 20 დღეში!
12:18 / 06-11-2017
პირველ რიგში, რაც ამ 20 დღის განმავლობაში უნდა აუცილებლად აკეთოთ, სვათ დღეში 1,5-2 ლიტრი წყალი (რა თქმა უნდა, ჩვევადაც უნდა გაიხადოთ). ყოველ დილით, გაღვიძებისთანავე იწყებთ პრესის ვარჯიშს:
ცხიმის წვა და წონის კლება გრეიპფრუტის წარმოუდგენლად ეფექტური დიეტით
11:48 / 31-10-2017
ეს დიეტა დაბალკალორიულია და ეფუძნება ფაქტს, რომ გრეიპფრუტი შეიცავს "მაგიურ" ნივთიერებას, რომელსაც ცილებთან შეხამებაში წონაში კლება მოსდევს.
ეს უნიკალური იაპონური მეთოდი რამდენიმე კვირაში წელის არიდან 12 სმ-ს მოგაშორებთ
13:50 / 02-10-2017
იაპონელმა მსახიობმა მიკი რიუსუკემ ახლახან აღმოაჩინა საინტერესო მეთოდი, რომელიც დაეხმარა, მოეშორებინა ზედმეტი 13 კგ და 12 სმ წელის გარშემოწერილობა სულ რაღაც რამდენიმე კვირაში.
მუცლის თვითმასაჟი: როგორ მოვიშოროთ მუცლიდან ცხიმი დღეში 2-წუთიანი მასაჟით?
14:41 / 26-09-2017
რთულად დასაჯერებელია, მაგრამ ექიმი სტევენ ჩანგი ამტკიცებს, რომ ეს მარტივი 2-წუთიანი მასაჟი მუცლის პრესის რთულ ვარჯიშებზე მეტად ეფექტურია.
6 ეფექტური ვარჯიში "გალიფეს" წინააღმდეგ
13:46 / 25-08-2017
პრობლემური ზონის დასაძლევად ძალისმიერი ვარჯიშია საჭირო.
რა სახის სპორტული დატვირთვა გესაჭიროებათ ზოდიაქოს ნიშნის მიხედვით
10:28 / 11-08-2017
ასაკის მატებასთან ერთად, ძალიან ბევრი ადამიანი დგება დილემის წინაშე - როგორ გამოიყურებოდეს მომხიბვლელად და როგორ მოიცილოს ცხოვრების მანძილზე სხვადასხვა მავნე ფაქტორის გავლენით დაგროვილი კილოგრამები.
"ვძერწავთ" მუცლის პრესს: 7 მნიშვნელოვანი ფაქტი
12:15 / 04-07-2017
1. პრესის ვარჯიშები გააკეთეთ საჭმლის მიღებიდან 2-2,5 საათის შემდეგ. ვარჯიშები დაასრულეთ მუცლის მასაჟით.
ეს ილეთი დღეში მხოლოდ 20 წუთი აკეთეთ და გასაოცარ შედეგს მიიღებთ
14:25 / 01-07-2017
ყველაზე მარტივი და ეფექტიანი ვარჯიშის გაკეთებას გთავაზობთ, რომელიც არ მოითხოვს ფიზიკურ დატვირთვას. ამასთანავე, საოცრად სასარგებლოა.
3 პოზა, რომელიც ზურგის დაძაბულობას მოგიხსნით და ჩვილივით დაიძინებთ
13:03 / 24-06-2017
უძილობა უამრავ ადამიანს აწუხებს. დღეს გასწავლით მარტივ პოზებს იოგიდან, რომლებიც მოდუნებაში და დაძინებაში დაგეხმარებათ.
უნივერსალური 2-წუთიანი ვარჯიში – მხოლოდ ერთი პოზა!
11:41 / 21-06-2017
ეს გახლავთ ძალზე ეფექტური ვარჯიში მუცლის პრესისა და მთელი სხეულის კუნთების გასამაგრებლად. ეწოდება – ჯოხი, ყავარი.
გამოკითხვა
რომელ მომსახურებას იყენებთ ყველაზე ხშირად ფასდაკლების საიტებზე?
არქივის კალენდარი
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
3031 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30