იდეალური თეძოები და უკანალი 27 დღეში – მარტივი და უნიკალური ვარჯიშის სქემა
იდეალური თეძოები და უკანალი 27 დღეში – მარტივი და უნიკალური  ვარჯიშის სქემა
ჩაჯდომა – ბევრი მწვრთნელის საყვარელი ვარჯიშია, რადგანაც ის უკანალის კუნთებს, ფეხებს, თეძოებსა და პრესსაც კი ავარჯიშებს. მისი გაკეთება კი რთული სულაც არ არის.
გთავაზობთ ერთ ძალიან მარტივ მეთოდს, რომელიც ძალიან სწრაფად მოიყვანს თქვენს თეძოებს ფორმაში.

ვარჯიშის არსი
ჩაჯდომები უნდა გააკეთოთ ყოველდღიურად, ამასთან, ყოველდღე 5 ჩაჯდომით მეტი უნდა შეასრულოთ, ვიდრე წინა დღეს. ყოველ მე-6 დღეს დაისვენებთ. შემდეგ იწყებთ იმ რაოდენობიდან, რომელზეც გაჩერდით. ეს ძალიან მარტივია.

ვარჯიშის გეგმა 27 დღეზე:


დღე 1
– 10 ჩაჯდომა;

დღე 2 – 15 ჩაჯდომა;

დღე 3 – 20 ჩაჯდომა;

დღე 4 – 25 ჩაჯდომა;

დღე 5 – 30 ჩაჯდომა;

დღე 6 – დასვენება.

დღე 7 – 30 ჩაჯდომა;

დღე 8 – 35 ჩაჯდომა;

დღე 9 – 40 ჩაჯდომა;

დღე 10 – 45 ჩაჯდომა;

დღე 11 – 50 ჩაჯდომა;

დღე 12 – დასვენება.

დღე 13 – 50 ჩაჯდომა;

დღე 14 – 55 ჩაჯდომა;

დღე 15 – 60 ჩაჯდომა;

დღე 16 – 65 ჩაჯდომა;

დღე 17 – 70 ჩაჯდომა;

დღე 18 – დასვენება.

დღე 19 – 70 ჩაჯდომა;

დღე 20 – 75 ჩაჯდომა;

დღე 21 – 80 ჩაჯდომა;

დღე 22 – 85 ჩაჯდომა;

დღე 23 – 90 ჩაჯდომა;

დღე 24 – დასვენება.

დღე 25 – 90 ჩაჯდომა;

დღე 26 – 95 ჩაჯდომა;

დღე 27 – 100 ჩაჯდომა.


აი, რა უნდა ვიცოდეთ იმისათვის, რომ სწორად შევასრულოთ ვარჯიში:

















































*თუკი არასოდეს გაგიკეთებიათ ჩაჯდომები, დაიწყეთ სკამზე დაჯდომა-ადგომით.

*თუ დატვირთვა თქვენთვის მცირეა, შეგიძლიათ ვარჯიშის დროს ხელში დაიკავოთ ჰანტელები.

*ჩაჯდომების რაოდენობა იზრდება, ამიტომაც გადაანაწილეთ თქვენი დღიური ნორმა დღის სხვადასხვა მონაკვეთზე.

*დაიმახსოვრეთ, რომ შედეგის მისაღწევად მნიშვნელოვანია, არ გადააჭარბოთ და არ მიიღოთ ტრავმები. ნუ გაითანგავთ თავს!


კომენტარები (3)
teona
მერე როგორ შევინარჩუნოთ ფორმა?
ნინო
ნამდვილად ეფექტურია!
ხატია
უდავოდ ეფექტურია, გამოვცადე
ბავშვის ფიზიკური განვითარება
წონა დაბადებისას :
გრ
სიმაღლე დაბადებისას :
სმ
თავის გარშემოწერილობა დაბადებისას :
სმ
თვე
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
როგორ მოვიშოროთ ჩამოკიდებული მუცელი! მინუს 15 სმ 20 დღეში!
12:18 / 06-11-2017
პირველ რიგში, რაც ამ 20 დღის განმავლობაში უნდა აუცილებლად აკეთოთ, სვათ დღეში 1,5-2 ლიტრი წყალი (რა თქმა უნდა, ჩვევადაც უნდა გაიხადოთ). ყოველ დილით, გაღვიძებისთანავე იწყებთ პრესის ვარჯიშს:
ცხიმის წვა და წონის კლება გრეიპფრუტის წარმოუდგენლად ეფექტური დიეტით
11:48 / 31-10-2017
ეს დიეტა დაბალკალორიულია და ეფუძნება ფაქტს, რომ გრეიპფრუტი შეიცავს "მაგიურ" ნივთიერებას, რომელსაც ცილებთან შეხამებაში წონაში კლება მოსდევს.
ეს უნიკალური იაპონური მეთოდი რამდენიმე კვირაში წელის არიდან 12 სმ-ს მოგაშორებთ
13:50 / 02-10-2017
იაპონელმა მსახიობმა მიკი რიუსუკემ ახლახან აღმოაჩინა საინტერესო მეთოდი, რომელიც დაეხმარა, მოეშორებინა ზედმეტი 13 კგ და 12 სმ წელის გარშემოწერილობა სულ რაღაც რამდენიმე კვირაში.
მუცლის თვითმასაჟი: როგორ მოვიშოროთ მუცლიდან ცხიმი დღეში 2-წუთიანი მასაჟით?
14:41 / 26-09-2017
რთულად დასაჯერებელია, მაგრამ ექიმი სტევენ ჩანგი ამტკიცებს, რომ ეს მარტივი 2-წუთიანი მასაჟი მუცლის პრესის რთულ ვარჯიშებზე მეტად ეფექტურია.
6 ეფექტური ვარჯიში "გალიფეს" წინააღმდეგ
13:46 / 25-08-2017
პრობლემური ზონის დასაძლევად ძალისმიერი ვარჯიშია საჭირო.
რა სახის სპორტული დატვირთვა გესაჭიროებათ ზოდიაქოს ნიშნის მიხედვით
10:28 / 11-08-2017
ასაკის მატებასთან ერთად, ძალიან ბევრი ადამიანი დგება დილემის წინაშე - როგორ გამოიყურებოდეს მომხიბვლელად და როგორ მოიცილოს ცხოვრების მანძილზე სხვადასხვა მავნე ფაქტორის გავლენით დაგროვილი კილოგრამები.
"ვძერწავთ" მუცლის პრესს: 7 მნიშვნელოვანი ფაქტი
12:15 / 04-07-2017
1. პრესის ვარჯიშები გააკეთეთ საჭმლის მიღებიდან 2-2,5 საათის შემდეგ. ვარჯიშები დაასრულეთ მუცლის მასაჟით.
ეს ილეთი დღეში მხოლოდ 20 წუთი აკეთეთ და გასაოცარ შედეგს მიიღებთ
14:25 / 01-07-2017
ყველაზე მარტივი და ეფექტიანი ვარჯიშის გაკეთებას გთავაზობთ, რომელიც არ მოითხოვს ფიზიკურ დატვირთვას. ამასთანავე, საოცრად სასარგებლოა.
3 პოზა, რომელიც ზურგის დაძაბულობას მოგიხსნით და ჩვილივით დაიძინებთ
13:03 / 24-06-2017
უძილობა უამრავ ადამიანს აწუხებს. დღეს გასწავლით მარტივ პოზებს იოგიდან, რომლებიც მოდუნებაში და დაძინებაში დაგეხმარებათ.
უნივერსალური 2-წუთიანი ვარჯიში – მხოლოდ ერთი პოზა!
11:41 / 21-06-2017
ეს გახლავთ ძალზე ეფექტური ვარჯიში მუცლის პრესისა და მთელი სხეულის კუნთების გასამაგრებლად. ეწოდება – ჯოხი, ყავარი.
გამოკითხვა
რომელ მომსახურებას იყენებთ ყველაზე ხშირად ფასდაკლების საიტებზე?
არქივის კალენდარი
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
3031 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30