იდეალური თეძოები და უკანალი 27 დღეში – მარტივი და უნიკალური ვარჯიშის სქემა
იდეალური თეძოები და უკანალი 27 დღეში – მარტივი და უნიკალური  ვარჯიშის სქემა
ჩაჯდომა – ბევრი მწვრთნელის საყვარელი ვარჯიშია, რადგანაც ის უკანალის კუნთებს, ფეხებს, თეძოებსა და პრესსაც კი ავარჯიშებს. მისი გაკეთება კი რთული სულაც არ არის.
გთავაზობთ ერთ ძალიან მარტივ მეთოდს, რომელიც ძალიან სწრაფად მოიყვანს თქვენს თეძოებს ფორმაში.

ვარჯიშის არსი
ჩაჯდომები უნდა გააკეთოთ ყოველდღიურად, ამასთან, ყოველდღე 5 ჩაჯდომით მეტი უნდა შეასრულოთ, ვიდრე წინა დღეს. ყოველ მე-6 დღეს დაისვენებთ. შემდეგ იწყებთ იმ რაოდენობიდან, რომელზეც გაჩერდით. ეს ძალიან მარტივია.

ვარჯიშის გეგმა 27 დღეზე:


დღე 1 – 10 ჩაჯდომა;

დღე 2 – 15 ჩაჯდომა;

დღე 3 – 20 ჩაჯდომა;

დღე 4 – 25 ჩაჯდომა;

დღე 5 – 30 ჩაჯდომა;

დღე 6 – დასვენება.

დღე 7 – 30 ჩაჯდომა;

დღე 8 – 35 ჩაჯდომა;

დღე 9 – 40 ჩაჯდომა;

დღე 10 – 45 ჩაჯდომა;

დღე 11 – 50 ჩაჯდომა;

დღე 12 – დასვენება.

დღე 13 – 50 ჩაჯდომა;

დღე 14 – 55 ჩაჯდომა;

დღე 15 – 60 ჩაჯდომა;

დღე 16 – 65 ჩაჯდომა;

დღე 17 – 70 ჩაჯდომა;

დღე 18 – დასვენება.

დღე 19 – 70 ჩაჯდომა;

დღე 20 – 75 ჩაჯდომა;

დღე 21 –
You must have Flash Player installed in order to see this player.
80 ჩაჯდომა;

დღე 22 – 85 ჩაჯდომა;

დღე 23 – 90 ჩაჯდომა;

დღე 24 – დასვენება.

დღე 25 – 90 ჩაჯდომა;

დღე 26 – 95 ჩაჯდომა;

დღე 27 – 100 ჩაჯდომა.


აი, რა უნდა ვიცოდეთ იმისათვის, რომ სწორად შევასრულოთ ვარჯიში:

















































*თუკი არასოდეს გაგიკეთებიათ ჩაჯდომები, დაიწყეთ სკამზე დაჯდომა-ადგომით.

*თუ დატვირთვა თქვენთვის მცირეა, შეგიძლიათ ვარჯიშის დროს ხელში დაიკავოთ ჰანტელები.

*ჩაჯდომების რაოდენობა იზრდება, ამიტომაც გადაანაწილეთ თქვენი დღიური ნორმა დღის სხვადასხვა მონაკვეთზე.

*დაიმახსოვრეთ, რომ შედეგის მისაღწევად მნიშვნელოვანია, არ გადააჭარბოთ და არ მიიღოთ ტრავმები. ნუ გაითანგავთ თავს!


კომენტარები (3)
teona
მერე როგორ შევინარჩუნოთ ფორმა?
ნინო
ნამდვილად ეფექტურია!
ხატია
უდავოდ ეფექტურია, გამოვცადე
ბავშვის ფიზიკური განვითარება
წონა დაბადებისას :
გრ
სიმაღლე დაბადებისას :
სმ
თავის გარშემოწერილობა დაბადებისას :
სმ
თვე
ვიდეო სიახლეები
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
რა სახის სპორტული დატვირთვა გესაჭიროებათ ზოდიაქოს ნიშნის მიხედვით
10:28 / 11-08-2017
ასაკის მატებასთან ერთად, ძალიან ბევრი ადამიანი დგება დილემის წინაშე - როგორ გამოიყურებოდეს მომხიბვლელად და როგორ მოიცილოს ცხოვრების მანძილზე სხვადასხვა მავნე ფაქტორის გავლენით დაგროვილი კილოგრამები.
"ვძერწავთ" მუცლის პრესს: 7 მნიშვნელოვანი ფაქტი
12:15 / 04-07-2017
1. პრესის ვარჯიშები გააკეთეთ საჭმლის მიღებიდან 2-2,5 საათის შემდეგ. ვარჯიშები დაასრულეთ მუცლის მასაჟით.
ეს ილეთი დღეში მხოლოდ 20 წუთი აკეთეთ და გასაოცარ შედეგს მიიღებთ
14:25 / 01-07-2017
ყველაზე მარტივი და ეფექტიანი ვარჯიშის გაკეთებას გთავაზობთ, რომელიც არ მოითხოვს ფიზიკურ დატვირთვას. ამასთანავე, საოცრად სასარგებლოა.
3 პოზა, რომელიც ზურგის დაძაბულობას მოგიხსნით და ჩვილივით დაიძინებთ
13:03 / 24-06-2017
უძილობა უამრავ ადამიანს აწუხებს. დღეს გასწავლით მარტივ პოზებს იოგიდან, რომლებიც მოდუნებაში და დაძინებაში დაგეხმარებათ.
უნივერსალური 2-წუთიანი ვარჯიში – მხოლოდ ერთი პოზა!
11:41 / 21-06-2017
ეს გახლავთ ძალზე ეფექტური ვარჯიში მუცლის პრესისა და მთელი სხეულის კუნთების გასამაგრებლად. ეწოდება – ჯოხი, ყავარი.
4 ეფექტური ვარჯიში ბრტყელი მუცლის მისაღებად
14:25 / 29-05-2017
საკმარისია, დღეში რამდენიმე წუთი ვარჯიშს დაუთმოთ და აუცილებლად შეატყობთ, რომ სანუკვარ მიზანთან ძალიან ახლოს ხართ.
7 რამ, რაც ვარჯიშის შემდეგ არ უნდა გააკეთო!
14:54 / 16-05-2017
1. ჭამთ ვარჯიშის დასრულების შემდეგ
ირბინე და გახდი: საუკეთესო მეთოდი, როგორ მოამზადოთ სხეული პლაჟის სეზონისთვის
11:13 / 15-05-2017
ყველა ქალის დიდი სურვილია, ზაფხულისთვის კარგად გამოიყურებოდეს და თამამად იპოზიოროს პლაჟზე. გთავაზობთ რჩევებს, რომლებიც დაგეხმარებათ ამის მიღწევაში:
ახალი ფიტნესი: ძილი სპორტდარბაზში. მუშაობს თუ არა?
15:06 / 04-05-2017
ფიტნესკლუბის ქსელმა ახალი პროგრამა აამუშავა.
სალის ბლოგი: რატომ უნდა ვივარჯიშოთ და როგორ მივიღოთ მოტივაცია
11:39 / 28-04-2017
ალბათ, შეამჩნევდით, რომ ბოლო რამდენიმე წელია, ძალიან მოდური გახდა ჯანსაღი ცხოვრების წესი და ვარჯიშის სხვადასხვა სახეობა.
გამოკითხვა
რომელ მომსახურებას იყენებთ ყველაზე ხშირად ფასდაკლების საიტებზე?
არქივის კალენდარი
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31