როგორ მოვიშოროთ ცხიმი თეძოებიდან: 5 სუპერ-სავარჯიშო იდეალური სხეულისთვის
როგორ მოვიშოროთ ცხიმი თეძოებიდან: 5 სუპერ-სავარჯიშო იდეალური სხეულისთვის
უშრომელად რომ ვერაფერს მივაღწევთ, ეს ყველასთვის კარგად ცნობილია. იდეალური სხეულის მისაღებად ბევრი ოფლის დაღვრაა საჭირო და თუ არ გვაქვს საშუალება ყოველდღიურად ფიტნეს დარბაზში იაროთ, ნუ დაიზარებთ - სახლში წაივარჯიშეთ!
ეს სავარჯიშო კომპლექსი დაგეხმარებათ ზედმეტი ცხიმის მოცილებაში და მუცლის, დუნდულებისა და თეძოს კუნთების გამაგრებაში.

1. გამართულად დადექით, ხელები ტანის გასწვრივ. მარჯვენა ფეხი მოხარეთ წინ, მარცხენა - უკან დაჭიმეთ, ამასთან ხელები მაღლა აწიეთ. დაუბრუნდით საწყის პოზიციას და იგივე გაიმეორეთ უკვე მარცხენა ფეხით. თითოეულ ფეხზე 15 ბრუნვა შეასრულეთ. გახსოვდეთ: გაიმართეთ!


2. გაიმართეთ, ფეხები გაშალეთ თეძოების სიფართეზე. მუხლები
You must have Flash Player installed in order to see this player.
ოდნავ მოხარეთ და ხელები თეძოებზე დაიდეთ. მარჯვენა ფეხით მცირე ნაბიჯი გადადგით, მარცხენა კი აწიეთ. გააკეთეთ ნახტომი მარჯვენა ფეხზე, ხელები თავს ზემოთ აჭიმეთ. შეცვალეთ ფეხების პოზიცია და გაიმეორეთ 20-ჯერ.


3. გაიმართეთ, ფეხები - მხრების სიგანეზე, ოდნავ მოხრილი. ჯერ ჩაჯექით, შემდეგ გააკეთეთ ნახტომი,ხელები კი მაღლა აჭიმეთ. იატაკზე ჩამჯდარი დაეშვით, ხელები კი ჩამოუშვით. გაიმეორეთ15-ჯერ.


4. გაიმეორეთ პირველი სავარჯიშო, ოღონდ ამ შემთხვევაში ნახტომებით. გაიმეორეთ 10-10-ჯერ თითოეულ ფეხზე.


5. დაწექით მუცელზე, შემდეგ აწიეთ ტანი ხელებთან ერთად. ამპოზაში 10 წამით შეჩერდით, შეეცადეთ ზურგში არ მოიხაროთ. სავარჯიშო გაიმეორეთ 7-ჯერ.


ასევე იხილეთ:

"ფემრერის გასეირნება" და კიდევ 3 ვარჯიში - შედეგად, სულ მოკლე ხანში საკუთარ ფეხებს ვერ იცნობთ!

კომენტარები (0)
კომენტარი ჯერ არ გაკეთებულა
ბავშვის ფიზიკური განვითარება
წონა დაბადებისას :
გრ
სიმაღლე დაბადებისას :
სმ
თავის გარშემოწერილობა დაბადებისას :
სმ
თვე
მსგავსი სიახლეები
14:25 / 01-07-2017
ყველაზე მარტივი და ეფექტიანი ვარჯიშის გაკეთებას გთავაზობთ, რომელიც არ მოითხოვს ფიზიკურ დატვირთვას. ამასთანავე, საოცრად სასარგებლოა.
13:03 / 24-06-2017
უძილობა უამრავ ადამიანს აწუხებს. დღეს გასწავლით მარტივ პოზებს იოგიდან, რომლებიც მოდუნებაში და დაძინებაში დაგეხმარებათ.
15:45 / 18-04-2017
ქალების უმეტესობას წონის მატებასთან ერთად პრობლემად ექცევა ხოლმე თეძოები და ფეხები. ეს ვარჯიშები სწორედ მათთვის არის.
მოიმარჯვეთ ჰანტელები, გამოყავით დღეში 30 წუთი - და ზაფხულამდე აუცილებლად გექნებათ სასურველი შედეგი!
13:26 / 14-12-2016
ლამაზ და მოხდენილ სხეულზე ყველა ოცნებობს, მაგრამ ბევრი ვერ დაიკვეხნის ამით... მუცელსა და თეძოებზე ცხიმის ნადებები ხშირად სტრესის გამომწვევი მიზეზი ხდება.
12:51 / 21-10-2016
მუდრა - განსაკუთრებული აღმოსავლური პრაქტიკაა, რომელიც ხელს უწყობს პოზიტიური ენერგიის გადანაწილებას ადამიანის ორგანიზმში.
14:14 / 17-10-2016
მუცლის არედან ცხიმის მოსაცილებლად მხოლოდ ვარჯიში საკმარისი არ არის, ასევე საჭიროა სწორი კვება.
13:12 / 06-10-2016
უძრავი ცხოვრების წესის გამო ხერხემალი ზარალდება. არაფერი რომ არ ვთქვათ წელის არეში ზედმეტ სანტიმეტრებზე. საოცარია, მაგრამ ზურგის მდგომარეობის გაუმჯობესება და მუცლის მოშორება შესაძლებელია დღეში მხოლოდ მარტივი, 5-წუთიანი მანიპულაციით.
15:46 / 19-09-2016
ზღვის სეზონი დასრულდა, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რომ ბრტყელ მუცელზე ოცნებას თავი უნდა დავანებოთ. ამ ოცნების ასრულება არც თუ ისე ძნელია, როგორც ეს ერთი შეხედვით ჩანს. არ არის აუცილებელი, თავი დიეტებითა და ვარჯიშით დაიტანჯოთ. ცნობილი ინსტრუქტორებისა და დიეტოლოგების აზრით, საკმარისია ამ 7 მარტივი წესის დაცვა:
11:18 / 14-09-2016
ასპირინს მარტო მედიცინაში კი არა ყოველდღიურ ცხოვრებაში და კოსმეტოლოგიაშიც იყენებენ. თუ მის სასარგებლო თვისებებზე ჯერ არ გსმენიათ, გაეცანით ამ სტატიას.
15:15 / 17-08-2016
რომელი ქალი არ ოცნებობს, მოხდენილი და მიმზიდველი დუნდულები ჰქონდეს! უამრავი ფიტნეს-პროგრამის ავტორები ცდილობენ, ახალი მეთოდები გამოიგონონ და აამონ სუსტი სქესის წარმომადგენლებს, მაგრამ სწორი კომპლექსის შერჩევა ცოტათი ძნელია.
ვიდეო სიახლეები
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
რა სახის სპორტული დატვირთვა გესაჭიროებათ ზოდიაქოს ნიშნის მიხედვით
10:28 / 11-08-2017
ასაკის მატებასთან ერთად, ძალიან ბევრი ადამიანი დგება დილემის წინაშე - როგორ გამოიყურებოდეს მომხიბვლელად და როგორ მოიცილოს ცხოვრების მანძილზე სხვადასხვა მავნე ფაქტორის გავლენით დაგროვილი კილოგრამები.
"ვძერწავთ" მუცლის პრესს: 7 მნიშვნელოვანი ფაქტი
12:15 / 04-07-2017
1. პრესის ვარჯიშები გააკეთეთ საჭმლის მიღებიდან 2-2,5 საათის შემდეგ. ვარჯიშები დაასრულეთ მუცლის მასაჟით.
ეს ილეთი დღეში მხოლოდ 20 წუთი აკეთეთ და გასაოცარ შედეგს მიიღებთ
14:25 / 01-07-2017
ყველაზე მარტივი და ეფექტიანი ვარჯიშის გაკეთებას გთავაზობთ, რომელიც არ მოითხოვს ფიზიკურ დატვირთვას. ამასთანავე, საოცრად სასარგებლოა.
3 პოზა, რომელიც ზურგის დაძაბულობას მოგიხსნით და ჩვილივით დაიძინებთ
13:03 / 24-06-2017
უძილობა უამრავ ადამიანს აწუხებს. დღეს გასწავლით მარტივ პოზებს იოგიდან, რომლებიც მოდუნებაში და დაძინებაში დაგეხმარებათ.
უნივერსალური 2-წუთიანი ვარჯიში – მხოლოდ ერთი პოზა!
11:41 / 21-06-2017
ეს გახლავთ ძალზე ეფექტური ვარჯიში მუცლის პრესისა და მთელი სხეულის კუნთების გასამაგრებლად. ეწოდება – ჯოხი, ყავარი.
4 ეფექტური ვარჯიში ბრტყელი მუცლის მისაღებად
14:25 / 29-05-2017
საკმარისია, დღეში რამდენიმე წუთი ვარჯიშს დაუთმოთ და აუცილებლად შეატყობთ, რომ სანუკვარ მიზანთან ძალიან ახლოს ხართ.
7 რამ, რაც ვარჯიშის შემდეგ არ უნდა გააკეთო!
14:54 / 16-05-2017
1. ჭამთ ვარჯიშის დასრულების შემდეგ
ირბინე და გახდი: საუკეთესო მეთოდი, როგორ მოამზადოთ სხეული პლაჟის სეზონისთვის
11:13 / 15-05-2017
ყველა ქალის დიდი სურვილია, ზაფხულისთვის კარგად გამოიყურებოდეს და თამამად იპოზიოროს პლაჟზე. გთავაზობთ რჩევებს, რომლებიც დაგეხმარებათ ამის მიღწევაში:
ახალი ფიტნესი: ძილი სპორტდარბაზში. მუშაობს თუ არა?
15:06 / 04-05-2017
ფიტნესკლუბის ქსელმა ახალი პროგრამა აამუშავა.
სალის ბლოგი: რატომ უნდა ვივარჯიშოთ და როგორ მივიღოთ მოტივაცია
11:39 / 28-04-2017
ალბათ, შეამჩნევდით, რომ ბოლო რამდენიმე წელია, ძალიან მოდური გახდა ჯანსაღი ცხოვრების წესი და ვარჯიშის სხვადასხვა სახეობა.
გამოკითხვა
რომელ მომსახურებას იყენებთ ყველაზე ხშირად ფასდაკლების საიტებზე?
არქივის კალენდარი
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31